Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De redding
De Redding.

Wat ik hier in dit verhaal ga vertellen is mij vorig jaar overkomen.

Ik Ben E. man van in de veertig vrijgezel en ben bi.

Nou wat mij overkwam was.


Ik was op vertegenwoordigger op bezoek geweest bij De Greef in Helmond., reed de oprit af en zag in mijn rechteroog een klein kind op de stoep lopen richting de rijbaan.
Ik zag geen moeder of ...... erbij dus stopte de auto en stapte uit om naar het kind te lopen. Het kind was zo snel. Voordat ik bij het kind was, was het al op de rijbaan en ik kon het kind nog juist weg pakken voor een auto. Opdat moment kwam een jong meisje uit de bakkerij die daar is en verontschuldigde zich en bedankte me hartelijk met een flinke zoen op mijn mond.
We praatte wat en het bleek dat het kind van haar ondere zus was en dat zij in Veldhoven woonde, vlakbij waar mijn volgend adres was waar ik heen moest voor mijn werk . Ik bood haar aan om het kind eerst naar haar zus te brengen en haar dan naar Veldhoven te brengen.
Ze acceptteerde het en een uurtje later zaten we in de auto richting Veldhoven.
In de auto zij ze me dat ze mij nog wel exsta wilde bedanken maar wist niet hoe.
Wat ik niet wist, mijn gulp stond op dat moment open.
Ik zag haar opeens lachen en naar mijn kruis kijken. Ik zei wil je mij zo bedanken. Je vraagt het toch door je gulp open telaten schreeuwde ze ik kreeg een rode kleur en voor ik het wist haalde ze onder het rijden mijn pik uit mijn broek en begon mij goddelijk te pijpen. Ik stond voor het stoplicht en een jonge jongen zag ik uit een andere auto stappen en naar mijn auto zag lopen. De jonge meid pijpte gewoon door terwijl ik het raampje een beetje opendraaide.
De jonge zei , he zus gaat tie lekker.Ja hoor zei ze terug Moet je ook eens proeven. als meneer het niet erg vind.
Ik andtwoorde door te zeggen dat we dan wel ergens naar binnen moesten gaan. en niet zo hier in de auto voor het stoplicht.
Onze ouders zijn op vakantie, dus bij ons thuis.
Oke zei ik, maar ik zei dat ik eerst naar De Greef in Veldhoven.moest voor bestellingen op te
nemen voor mijn werk.
Dat alles had ongeveer anderhalf uur geduurd. dus nadat alles stond ik voor de deur bij broertje en zus.
Ik was nog niet helemaal binnen of ik werd al gekust en bevoeld door allebei, en ze zeiden wij gaan jou nu echt bedanken voor de redding van ons nichje.
De jonge jongen deed mijn broek open en pakte de pik die al stijf stond in zijn mond. het was een heerlijk gevoel door hem gepijpt te worden. Zij kuste mij op mijn mond en duwde een heerlijke tong door tot in mijn keel.
Laten we ons eerst even uit kleden riep het meisje.
En ons ook eerst even wassen , douchen kan ook, want we hebben een familie -douch, Die ruimte onder de douch is namelijk zo groot dat een familie eronder past.
Onder het heerlijke water werden we door elkaar gewassen.
Zo dus jullie zijn niet vies van elkaar, nee hoor wij hebben het al vaker gedaan.
Ook met meerdere, zowel met een jongen of met een meisje erbij.
Na het afdrogen wilde ik wel eerst even het lekker kutje uitlikken van de jonge meid.
Ik nam het sappig kutje in mijn mond en ik kreeg een heerlijk gevoel want ik werd door de jongen in mijn jongenskut gevingerd Het duurde niet lang of het meisje kwam heerlijk klaar.
In mijn mond vloeide haar sap dat ik overgaf aan de jonge jongen door hem op zijn mond te kussen .
Ik Vroeg aan de jongen of hij al ontmaagd was, Ja hoor je mag me neuken, terwijl ik mijn zus neuk.
Hij ging eerst met zijn 17 cm pik in het mondje van zijn zus en duwde hem daarna in haar heerlijk nauwe kutje.
Ik had ondertussen wat vaseline gevonden en smeerde dat op zijn kontgaatje zodat mijn pik er makelijk in ging.
Het duurde ook niet lang of het meisje en de jongen kwamen in elkaar klaar.
Ze wilde even rusten, zo maar nu jij, Mag ik ook in jou kutje zei ik , ja je moet zei ze.
Het was een warm en heerlijk gevoel. Ben je er klaar voor. zei de jong achter mij.
Houd je lichaam even stil zodat ik mijn pik in je kont kan duwen .
Ik schreeuwde even maar mijn mond werd gesnoert door haar en een heerliijke gloed ging over me heen. Ik ging uit haar kutje om klaar te komen in haar mond en dat wilde ze wel MIjn kont werd even met rust gelaten zodat ze samen van mijn zaad konden proeven. En dat deden ze ook.
Door hun na het klaarkomen te kussen kreeg ik ook mijn eigen sperma te proeven.
Ik bedankte hun voor de heerlijke sex, en na wat tel.nrs uitgewisseld te hebben. vertrok ik naar maastricht.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online