Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Vakantie Paniek(niet waar)
Rivinie moet vandaag met 4vriendinnen op vakantie.Waar weten ze nog niet.
Sharia weet je het nu?Ik weet het niet!en ik weet ook niet wat we gaan eten!
Ik weet het!zegt Irisha.wat dan??vroegen de anderen nieuwsgierig.Kijk we gaan een plekje zoeken waar we gaan logeren.Waar dan dat is de vraag!!gilt Niesha.We gaan naar RiverBombs(verzonnen)park daar is er toch plaatsen op kampjes optezetten en zelfs is er een hotel maar die kost wel duur.Eten is gewoon!1hamburger voor 2personen zegt La-iena lachend.Ja hoor dan is deze vakantie gewoon in RiverBombs zegt Niesha.
Waar gaan we het geld krijgen?en we moeten 1week maar blijven denk je dat het gaat uitkomen bij RiverBombs vraagt Rivinie.Natuurlijk zegt Sharia.

(thuis)
Gaan jullie naar RiverBombs?vraagt de moeder van Rivinie.Ja mam en ik wil graag spulletjes en geld.En wat gaan jullie dan doen?vraagt de moeder van Rivinie.Hoe bedoelt u vraagt rivinie.Wat gaan jullie doen,bedoel ik in een kleine gemaakte hutje slapen of in de hotel?Ik zal het vragen mam ik ben zo terug.

www.Riviegirly@hotmail.com:hallo Irisha de anderen zijn niet online maar jij wel dus ik wil je wat vragen kan dat????

www.Iriebabegirls@hotmail.com:Hai ja hoor je mag vragen.

www.Riviegirly@hotmail.com:oke wat gaan we nemen hotel of een gemaakte hutje?

www.Iriebabegirls@hotmail.com:Ik denk een caravan

www.Riviegirly@hotmail.com:Wat kost die dan ongeveer.

www.Iriebabegirls@hotmail.com:als iedereen een 50 bijpast dan komt het wel uit.Ongeveer zo`n 300

www.Riviegirly@hotmail.com:Wauw wat duur!ik dacht zo`n 200.

www.Iriebabegirls@hotmail.com:ja,maar je moet blij zijn hoor voor de volwassenen kosten het zo`n 500 zoveel en voor studenten van lage onderwijs kost het 300 zoveel.

www.Riviegirly@hotmail.com:oke thank you!
(offline)

Mam,we gaan een caravan huren voor 300 zoveel en iedereen past een 50 bij.
Oke dan help ik je handje omdat over bent gegaan.Dankjewel en ik inpakken en morgen wat afspreken en dan gaan we naar RiverBombs.

(volgende dag)
Hallo girls roept Rivinie.Hallooooo wat gaan we doen je had toch gistren met Irisha afgesroken.We gaan een caravan huren en iedereen past een 50 bij.Wat kost het dan?vraagt Niesha.Zo`n 300 zoveel had Irisha gezegd.Duur zegt Sharia.Nee eigenlijk niet want voor volwassenen kosten het 500zoveel en voor studenten van lager onderwijs kost het 300 zoveel vertelt Rivinie.Oke laten we gaan Irisha is al gekomen.

(bij RiverBombs)
Veel Caravans hoor zegt Niesha.Ja maar wij nemen die rose daar die is vrij zegt Irisha.Hoe weet jij dat en wij niet?Ik was gistren met me moeder gaan kijken.Dus daarom.Laten we gaan.

(binnen in de caravan)
Het is wel klein hoor.Er is maar 1kamer en er zijn 3bedden.2bedden voor vier personen en 1bed voor 1persoon.1kleine keukentje met een comfoor een klein voorkamertje met een klein bad en toilet.Maar dat is juist goed voor een vakantie.Dit word vakantie paniek hoor zegt Sharia lachend.Jaaaaa gillen de anderen.He ik wil graag wandelen en ik heb een ontzettend honger.We gaan dan bij Smullie(verzonnen)eten.wat gaan we dan eten.Rijst is al meer dan genoeg.Dat weet ik laten we rijst eten zegt Niesha.Ik vind het paniekerig nu.Dat zal wel hoor ik zit zelf in paniek.Maar ja laten we gaan eten.Is goed.

(in caravan)
Me buikie is vol en ik heb slaap zegt La-iena.Ja ik ook zeggen de anderen.toen iedereen sliep.Was het dromen en dromen.

xxxjes word vervolgd.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online