Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

ik wil mijn ex terug(echt gebeurd)
12-11-2009 tot 06-08-2010.
Ik was heel gelukkig met mijn vriend, maar hij was een persoon die mooie dingen zegt het gezellig maakt!!!

Na 4maanden van ons relatie begon hij te veranderen hij ieder keer als we gingen afspreken vroeg ik altijd of het door gaat krijg ik elke keer een smsje van neej ik kan niet ik heb dit en dat. Dus op een dag werd het mij zat. Ik deed mijn dingen. Ik ging altijd met mijn nichtje naar een school gingen we hangen met vrienden/vriendinnen maar 1van die jongens vond mij leuk en hij wist niet dat ik een vriend had. Zat ik in de flow met hem dus ik dacht aan mij zelf waarmee ben ik bezig ik ben fout bezig heb ik hem later vertelt dat ik een vriend heb, vroeg hij wie is je vriend toen heb ik hem vertelt wie mijn vriend is, toen zij hij dat is mijn beste vriend en ik schrok, toen kwam mijn vriend deze verhalen erachter was hij heel boos ik zei is eigenschuld moet je maar meer aandacht geven aan mij. Toen was alles weer normaal we waren heel gelukkig we gingen bij hem thuis lekker zitten kletsen we hebben leuke dingen gedaan met die neef erbij het was heel gezellig ik was altijd vrolijk we hebben samen gelachen en samen gehuild, hoe langer ik met hem had hoe strenger hij word. Dus paar maanden later veranderd hij weer kwam er een leuke jonge naar mij toe hij versierde mij ik gaf hem eerst geen aandacht toen heeft tie mij nummer ergens geregeld, belde hij mij van ik ben die jonge ik vind je leuk al die praatjes, ik zei laat mij met rust heb vriend. Ik durfde niks tegen mijn vriend te zeggen was bang, die jongen belde en belde dus heb ik gezegt kom afspreken hebben we afgesproken heb ik mijn woorden vertelt van ik wil jou niet enz. Vlak voor de zomer vertelt mijn vriend van dat tie op vakantie gaat. Ik huilen en huilen dat ik hem ga missen. Laaste dag dat tie hier in nl was hebben we wat leuks gedaan naar een plek waar we elkaar 1x hebben gezien(liefde op het eerst gezicht), die neven,vrienden van hem waren er ook bij. Dus we hadden echt leuk met elkaar. Toen was mijn vriend op vakantie gegaan. Ben ik gaan werken en leuke dingen gaan doen met mijn vriendinnen. Op een dag ik kwam van werk kwam ik die jonge tegen die mij elke keer belde ik zei wat wil je van mij, hij zei als je de auto niet instapt volg ik je tot je huis ik zei doe normaal ik ben met mijn vriendin, hij zei ik meen het beter stap je in, ik ben in ga stappen samen met mijn vriendin begon die te zeggen jah ik vindje leuk ik wil je, ik begon te schreeuwen ik zei laat mij met rust ik wil jou niet, ben ik gelijk uit gaan stappen en helemaal omweg gelopen naar huis. Paardagen later was de verjaardag van mijn beste vriendin we waren naar een leuke film gegaan, toen belde mijn vriend vanuit Turkey hij zei ik heb wat gehoord over die jonge je hebt afgesproken enz, ik huilen en huilen hij zei je bent niet eerlijk tegen mij ik zei ik wist niet hoe ik je moest vertellen, pas later zei tie vertel mij nu alles hoe het is gebeurd ik die hele verhaal vertellen maar niet over die auto gedoe dat word te erg, heeft mijn vriend een kans gegeven ik blij, kwam tie terug van Turkey ik rennend naar hem toe en heb hem zo dik geknuffeld en had een leuke tas gekregen van hem zooo blij was ik. 3x afgesproken na de zomer. En jah hoor had ik ruzie met mijn bloed nichtje, en ze heeft tegen hem gezegt jah je vriendin is in die jonge de auto in gestapt, hij belt mij heletijd ik nam niet op ik was bang, ben ik naar mijn nichtje gegaan en heb uitgepraat, dus die avond ik ga naar huis ik vertel mijn vriend die verhaal over die auto en hij zei dit bedoel ik weer, waarom had je niet gelijk vertelt maar nu hoef ik jou niet meer en zo waren we uitelkaar!!!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online