Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

drie drie drie
Een klein meisje genaamd Melanie gaat samen met haar moeder naar een speelgoedwinkel.
Daar ziet ze een pop met lange blonde gekrulde haren en een lichtblauwe jurk met bloemetjes op.
Ze vraagt aan haar moeder of ze hem mag hebben en haar moeder zegt van 'Ja'.

Aan de kassa kijkt de vrouw naar de pop en dan naar het meisje.
"Weet je zeker dat je deze pop wilt?" Vraagt de vrouw.
Melanie knikt hevig en toont haar grootste glimlach.
"Zeker weten?" Vraagt de vrouw nog eens.
Het meisje knikt nog eens en toont haar grootste glimlach weer.
"Goed dan." Zegt de vrouw."Maar je moet elke nacht alle deuren op slot doen."

Zoals belooft doet ze s'avonds alle duren op slot...Maar ze vergeet de die van haar kamer.
s'Nachts hoort ze een kleine meisjesstem die zegt: "3,3,3,...".
Ze word wakker en komt haar kamer uit.
Daar staat de pop onderaan de trap.
Melanie pakt de pop en zet hem terug.
Ze gaat weer gaan slapen en voor ze in slaap valt hoort ze weer "3,3,3,...".
Melanie gaat weer kijken en ziet ze de pop bovenaan de trap staan.
Ze zet hem weer terug en gaat naar haar kamer.
Dan hoort ze weeral: "3,3,3,...".
Ze gaat weer gaan kijken en zucht.
"Echt!Domme pop!Ik zal je niet weer terug gaan leggen!" Roept ze naar de pop en ze laat hem staan.

Daarna gaat ze weer naar haar bed.
Opeens hoort ze weer iemand:"3,3,3,..." zeggen.
Maar alleen komt het steeds dichterbij.
Ze doet haar ogen open en de pop staat in de deuropening.
Ze kijkt een beetje raar naar de pop,maar sluit haar ogen dan weer.
Na een tijdje hoort ze weer:"3,3,3,...".
Maar nu echt heel goed!
Ze doet haar ogen open en de pop staat voor haar.

De volgende morgen word Melanie haar moeder wakker.
Ze gaat naar de kamer van haar dochter en als ze het beeld ziet van haar dierbaarste bezit kan ze niet anders doen dan de longen uit haar lijf gillen.
Melanie ligt dood op haar bed met de pop in haar armen die een hele grote glimlach op haar gezicht heeft.

Later brengt ze de pop terug naar de speelgoedwinkel.
De volgende dag komt er een ander meisje die dezelfde pop koopt.
Die nacht hoort ze een kleine meisjesstem zeggen:"4,4,4,...".

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online