Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Laura en haar vriendin
Nu zitten jullie er klaar voor om mijn eerste verhaal te gaan lezen. Hopelijk Vinden jullie mijn verhaal leuk. Laten jullie ook even weten wat jullie van mijn verhaal vinden. Dus dan bedoel ik de pluspunten en minpunten. Nou genoeg gezever want jullie zijn hier nu om mijn verhaal te lezen.

Veel leesplezier!!!

Nou ik ben Laura 19 jaar en ik woon in een mooi huis bij mijn ouders. Ze hebben een grote tuin erbij met een zwembad. En zoals iedere zomer gaan mijn ouders op vakantie. Tot vorig jaar ging ik altijd mee, maar deze zomer mocht ik thuis blijven helemaal alleen. Dat is best wel spannend de eerste keer. Mamma had voor mij een briefje gemaakt met wat ik allemaal moet doen enzo. Het is niet zo dat ze mij het huishouden liet doen, want zij vonden dat ik ook vakantie had. Maar wel zo een dingen als hoe de wasmachine werkt en dat ik niet vergeet als ik weg ga de deur te sluiten enzovoort. Daarbij had ze €100,-- neergelegd om eten van te kopen. Met dat geld moest het wel lukken 2 weken voor mezelf eten kopen. Want echt iets kopen hoefde ik ook niet met een oma waar ik iedere dag kon gaan eten. Dus dat ging me wel lukken. Ze gingen met een taxi naar het vliegveld dus de auto had ik ook tot mijn beschikking. JA, ik heb vorige week mijn rijbewijs gehaald. Dus dat word lekker veel rijden deze zomer in de cabrio. Morgen zouden ze vertrekken om 7 uur in de ochtend. Net nadat ze weg waren heb ik meteen me beste vriendinnetje Lotte van 18 om te vragen of ze wil langskomen om eens lekker een middag te zonnen bij het zwembad. Dar had ze wel zin . Dus die middag was ze gekomen. Ze had haar zwemsetje vergeten. Nou dacht ik dan kopen we er wel even eentje in de stad. Wij met de auto naar de stad en daar een veel te strak en te klein setje gehaald. Ik heb me toen ook maar meteen hetzelfde setje gekocht. Had er geen nodig maar dacht dat het wel leuk zou zijn als we het zelfde setje aan hadden. We namen ook nog even een paar flesjes bubbels mee. Dat kwam wel goed. Twee meiden met veel zin om te zwemmen en te zonnen. Thuis gingen we snel in ons net nieuwe setje in de zon liggen. We hadden elkaar nog niet gezien in ons setje. Eerlijk ik ben geen vrouwenlover maar wat maakte ze me geil in haar pakje. Ik kon zien dat zij mij ook wel geil vond. Zij is wel Bi dat had ze me eens in het diepste geheim verteld. Daarbij verklaarde we dat we van elkaar af zouden blijven. Maar ja ik was nu zo geil dat ik die belofte wel zou willen breken nu. Maar ja als je op je vriendschap fore ever zweert. Dan doe je zo een dingen helaas niet. Nou we lagen lekker te zonnen en we zwommen wat baantjes, dronken bubbels. De tijd die ging voorbij. We kletsten ook nog wat over koetjes en kalfjes. Toen werd het tijd dat Lotte naar huis moest. Ik vroeg haar of ze niet hier wilde blijven slapen. Daar had ze wel zin in en belde haar moeder en die vond het goed dat ze de hele week hoer zou slapen. Ze zou wel morgen langskomen om wat kleren te halen. Vannacht kon ze mijn nachtkleren wel aan doen. Dat was niet erg we hadden allebei maatje 36 en waren allebei 175 lang. Dus dat zou wel goed zitten. Ik zei haar daarom dat ze wel even naar boven mocht om een setje uit te zoeken. Nou in de tijd dat zij naar boven gong belde ik de pizzaboer om twee pizza’s te bestellen. Ik was nog niet klaar met bellen en daar stond ze voor me. Maar ze was niet gehuld in nachtsetje zoals ik gedacht had. Maar ze had een rood stringetje en een rood korsetje aan. Ja dat lag daar met een strik er om heen. Dus dacht ik dat het voor mij was. Nou ja eigenlijk was het voor als ik een leuke jongen tegen zou komen deze week. Maar als ik eerlijk ben zie je er wel heel lekker strak en geil uit in dat setje. Je vind me dus wel een Mokkel. Ja dat ben je zeker meisje. Vanmiddag vond ik je ook al zo geil in je zwemsetje, maar toen dacht ik weer aan die belofte die we hadden gemaakt. Dat ik niets met je jouw. Maar dat wil ik bij deze als jij het ook goed vind verbreken. We gooien de belofte over boord. Nou ik hoefde niet lang te wachten of ze gaf me een lekkere veel te kleffe maar zo lekkere tongzoen. Voor dat we het wisten lagen we daar op de bank elkaar lekker te strelen. Zij zat met haar hand als in me slipje. Ik liet haar merken door een lekker nat kutje te krijgen dat ze het heel lekker deed. Ik had natuurlijk nog geen ervaring met meiden. Zij had dat welal en dat was te merken. Ze wist wel hoe ze mijn klitje moest strelen. Ik zei haar of we niet beter naar boven konden gaan. Ja daar had ze wel zin in. We stormden naar de slaapkamer. Daar duwde ze mij op het bed. Ze ging bovenop me zitten. Ze deed heel zwoel haar bh los en langzaam zakte haar bh omlaag. Ik zag haar 80c cup met twee harde tepels te voorschijn komen. Ik kon het zelf nog niet geloven maar ik werd er knetter geil van. Toen sprong ze plotseling op en ik schrok van die reactie. Ze stond daar naast het bed. Wat ik nu moest denken weet ik niet. Maar ze keek me met zo een geile glimlach aan dat ik dacht. Wat wil zij nu van mij? Toen knielde ze naast het bed en stak een hand onder het bed en haalde er een doos onder vandaan. Ze had toen ze dat setje aan had gedaan even verder gekeken en wist dat de doos met speeltjes en pornoboekjes onder het bed was verstopt. Ik schaamde me, maar zij zei dat niet hoefde. Ze had zelf thuis ook een tarzan en een paar lekkere pornoboekjes. Ze deed de doos open en vond daar een heel aparte dildo. Eentje die erg groot was en ook nog zo was gemaakt dat je van beide kanten erin kon en voorbinden. Ja die had ze cadeau gekregen van de jongen die hiernaast woont. Die kikte erop als ik die in me kutje stopte en voorbond. Dan pakte hij die dildo en rukte me dan lekker af. Daar kreeg ik ook zo een natte kut van. Maar ja die dildo was natuurlijk voor twee meiden om met elkaar te neuken. Dus wilde zij wel eens met mij proberen hoe het zou zijn. Dus we zaten niet veel later lekker te neuken,. Ze ging steeds sneller en heftiger. Ik voelde een orgasme komen. Nou zo lekker ben ik nog nooit klaargekomen. Toen zijn we snel even gaan douche waar we ook nog lekker gezoend hebben. Daarna zijn we lekker gaan slapen.

Nou dit was mijn ervaring de eerste avond. Maar die week hebben we samen nog meer meegemaakt maar dat later. Geef even een reactie.

Kusje Laura en mijn vriendin Lotte


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 29 bezoekers online