Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Op camping
Alles ingepakt vraagt mam.
Ja,waar is Samantha vraagt Deborah.
In haar kamer zegt mam.
Gaat ze niet mee vraagt Deborah.
Ik denk van niet zegt mam.
En Jessy...vraagt Deborah.
Nee ook niet zegt mam.Oke,dan ben ik lekker alleen zegt Deborah lachend.Ja,he zegt mam.Wie gaat er vraagt pap.Ik zeggen Deborah en Jayden.
Ga jij ook vraagt Deborah.Euhm had niet gedacht zegt haar broertje.Jouw hinderlijke aap zegt Deborah.Watt??zegt Jayden.Hou je mond zegt Deborah en stapt in de camper.Nou ik ook zegt Jayden.Waar is mam vraagt Jayden.In de keuken zegt pap snel.

Mamaaa roept Deborah akelig.Ja,schat vraagt mam bezorgt.Ikke wil overgeven zegt Deborah.Ooooh,liefje stop even roept mam bezorgd.Watt is er vraagt pap.O,lief onze Deborah wilt overgeven zegt moeder bezorgt.O,oke dan stop ik meteen zegt pap.Deze camper is wel hoog en groot hoor zegt jayden.
Kom Deborah zegt moeder snel.
Deborah rent naar buiten en geeft meteen over.O,ben je ziek vraagt pap.
Ik denk van wel zegt Deborah zacht.
O,dan moet je wel de hele tijd liggen.
Dit word slechste vakantie ooit gilt Deborah.Nee,liefje dat word het niet zegt mam.Maaaaam roept Jayden bang.Zie je niet dat ik bezig ben met je zus zegt moeder boos.Maar mam je worstjes branden af zucht Jayden.Wa....watt vraagt moeder bezorgd.Je worstjes branden af gilt Jayden.Aaaah gilt moeder en rent de camper in.O,Deborah laten we maar vertrekken zegt vader.Deborah en vader stappen de camper in.

Liefje hoe is het met die worstjes vraagt vader.Af gebrand,je zult maar brood met kaas eten zegt moeder vanuit de keuken.O,jee zucht vader.
Mama loopt naar Deborah en geeft haar een glaasje water en medicijn.
Moeten me kleine schatjes een broodje met kaas.
Jaaaa zeggen de twee.Voor mij eerst hoor mam omdat ik ziek bent zegt Deborah.Nee,ik had eerst gezegd schreeuwd Jayden.Hou je mond gebakken ei en ik krijg me broodje eerst.
Hou jij je mond hete koffie en ik krijg me brood eerst.
Gebakken ei en hete Koffie jullie moeten je mond dichthouden.
Jayden en Deborah houden hun mond dicht en zeggen een tijdje niks totdat hun broodje af is.
Smaakt het vraagt mam.
Het is lekker zegt Jayden.
Voor jou is alles lekker zolang het eetbaar is zegt Deborah.
Ja natuurlijk zegt Jayden.
En poep vond je een tijdje lekker he zegt Deborah lachend.
Jij bent wel een plaagkop hoor zegt moeder lachend.
Euhm,ja toch wel zegt Deborah.
En hoe smaakt jou broodje Deborah vraagt pap.Heel lekker zegt Deborah.

(bij park Cessy)
He is dit die park vraagt Jayden.
Ja,en het is welvol met campers zegt Deborah.
Kijk tussen die roze en gele parkeren wij want onze camper is paars lacht vader.
Kunnen we hier parkeren meneer vraagt Jayden.Ja hier is vrij zeggen twee meneren.
Pap ze willen dat we hier parkeren zegt Deborah.
Als iedereen uitegestapt is maken ze kennis.
Ik ben Christy stelt Christy een 16jarige meisje voor.
O,euhm ik ben Deborah en ik word 16jr morgen.
Leuk zegt een ander meisje naast Christy.
Oh,euhm ik ben Joyce en ik ben 14jr en word volgend jaar 15.
Oke zegt Deborah.
Ik zie dat je een leuke broertje heb zegt Joyce.Ja,hij is 15 zegt Deborah.Jullie zijn tweelingen vraagt Christy.
Nee,ik ben eerder geboren zegt Deborah.1jaar verschil dus vraagt Joyce.Ja zegt Deborah.
Mag ik kennis met hem maken vraagt Joyce.Ja als je wil zegt Deborah.

Hoi ik ben Joyce letsen en ik ben 14 jaar en...
Hey ik ben Jayden Urchel en ik ben 15jr en ik zit op de St.linten mulo school en me zus op de Hurbertmulo school.
O,euhm wil je met me wandelen vraagt Joyce verlegen.
Ja,ik wil zegt Jayden.Ga je niet meer voetballen vragen Freddie en Nick.Nee,`t hoeft niet meer zegt Jayden.
O,god ik ga naar Christie zegt Freddie.
Nu ben ik alleen denkt Nick.
Wacht daar is een meisje alleen,ik ga kennis met haar maken zegt Nick.

Halo ik ben Nick snippers en ben 17jr en zit op de H.nmuloschool.
O,ik ben Deborah Urchel en ben 15jr maar word morgen 16jr.
O,oke leuk zegt Nick.
Wil je chillen en chiller drinken vraagt Nick.
Ja,hoor zegt Deborah.

xxxjes die dagen waren goed afgelopen.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online