Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De rijkste van de hele wereld
Ergens in een rijke stad woont er een man die 100xrijker is dan een koning.
Hij heet meneer Swil en werkt bij zijn eigen zaak:Hurbert 2X BETER.
Bij deze zaak moet hij verschillende medicijnen verkopen aan de beste dokters ooit.Ook verzorgt hij de haren van jong en oud in verschillende modellen.Hij weet alles die je wou weten en zijn diploma`s kan je duidelijk van zijn winkelraampje zien.
Nog nooit heeft iemand zoveel diploma`s behaald,de dokters zijn stomverbaasd over deze geleerde man.Ook heeft hij de mooiste vrouw en kinderen ooit.Zijn jongste kind is de mooiste van heel de wereld.
Terwijl zijn 2zonen en 2dochters niet zo mooi uitzagen als de jongste.
Zijn 2zonen heten:Rionick(30jr) en sherton(25jr)
Zijn 2dochters heten:Ferry(22) en Gail(19)
En zijn laatste en mooiste dochter heet:Rosangela(17jr en Rosangela betekent:Ros staat voor roos en Angela voor engel,dus roosengel)

Haar zusters zijn heel jaloers terwijl haar broers haar heel lief vinden.
Rosangela heeft blond haar mooie lippen,goed karakter en haar houding is prachtig.

Iedereen is stomverbaasd.Hoe hard ze ook werkten nooit krijgen ze miljoenen in elkaar,terwijl meneer Swil per dag miljoenen verdiend.

Mnr Swil huis is heel mooi en hoog.Binnen lijkt precies op een kasteel en de keuken is zo romantisch.
Vooral de mooiste is de plaats waar de meisjes en hun moeder dansen.Het plaats is van goud en zilver en het is 1000x romantischer dan een ball waar de prinsessen van koningen dansen.Zelfs dragen de meisjes van meneer Swil de duurste jurken en schoentjes ooit.Zelfs de koning kan zulke dure dingens niet kopen.

Vandaag gaan ze weer dansen.
Rosangela is verrast wat voor man ze gaat krijgen om te dansen.
Rosangela draagt haar zilveren jurk met gouden randen.Glitters maakt de jurk nog mooier.
Ook draagt ze de mooiste hakjes ooit.
Haar haren laat ze altijd los en zet altijd een mooie gouden bloempje vast.

Zo,lieve dametjes straks gaan de rijkste heren in deze zaal met jullie dansen,houden jullie aan de regels zodat de heren met jullie gaan trouwen zegt moeder.
Ferry en Gail zijn jaloers op hun zusje Rosangela.

Opgelet!!ze komen roept moeder.
3mooie en knappe heren stappen de romantische zaal binnen.

Mijn naam is Giovanni zegt de oudste heer.
Mijn naam is Jerton zegt de middelste heer.
Mijn naam is Nick zegt de laatste heer.

Willen jullie je voorstellen dames zegt moeder.

Ik heet Ferry.
Ik heet Gail.
Ik heet.....Rosangela.
Giovanni,Jerton en Nick schrikken van haar prachtige naam en haar schoonheid.

Oke we gaan kijken met wie jullie gaan dansen.
Rosangela is stapelverliefd op Nick.
Nick is ook stapelverliefd op Rosangela.

Oke,we zullen zien wie met wie zullen dansen.
Ferry en.....Ferry pak hier een kaartje,daarop staat de naam van je heer met wie je zult dansen zegt moeder.
Ferry pakt een kaartje en daarop staat....Jerton.
Jerton en Ferry staan dichtbijelkaar.
Oke zegt moeder.
Gail wil je een kaartje pakken vraagt moeder.
Ja mam en Gail pakt een kaartje en daarop staat Giovanni.
Zo zegt moeder dan moet Rosangela met Nick dansen.
Rosangela en Nick zijn zo blij.

Samen dansen ze een mooie liedje.
Maar toch van alle meisjes in het land vind Nick dat Rosangela mooier kan dansen.Ook de overige heren vinden dat.
Na enkele uurtjes gedanst te hebben moesten de heren hun mening geven wat ze voelen over het meisje.Zijn ze stapelverliefd of zijn ze helemaal niet verliefd.
De eerste heer zei dat hij wel stapelverliefd is.
De tweede ook.
En de derde zei dat hij meer dan stapelverliefd op haar is.

Moeder kijkt met openmond naar de derde en vind dat hij gelijk heeft.
De bruiloft word vandaag gehouden zij moeder.

Dezelfde avond heerst er een drukte in het huis van meneer Swil.
Miljoenen geld word uitgegeven voor lekkere zitstoelen,eten en drinken.
De jongste dochter ziet er mooier uit dan ooit in haar leven op de bruiloft.
Iedereen een heeft hun naar hun zin op het bruiloft van de rijkste man ter wereld meneer Swil.
En de heren kijken voortdurend naar het jongste meisje Rosangela die zo lief en mooi eruitziet.



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online