Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

collegialiteit op en top 2
Hierbij wil ik jullie vanuit mijn kant een vervolg geven op het verhaal 'collegialiteit op en top'
Zoals al is aangegeven vind ik het megageil als de andere partij een dominante rol speelt. Zelf ben ik het liefst onderdanig en wordt graag “gebruikt� door een 'DOM' hier dan een gebeurtenis van deze 'SUB en zijn lekkere' DOM'

Op een vrijdag avond na in de stad gezellig met wat andere collega's wat gedronken en gegeten te hebben besloot ik nog even langs te gaan bij mijn DOM. Ze deed open en was zeer verrast maar uitte dit niet. Ik werd binnen gelaten en al snel stonden we innig te zoenen. Heel duidelijk was dat ze op mij nu niet had gerekend want ze was wat slonzig gekleed en rook naar de dag, zullen we maar zeggen (hmmmm) ik raakte door deze verschijning in “the mood�. Onze kus actie werd heftiger en intenser, het leek alsof zij geen tijd wilde verliezen. Ik drukte haar stevig en geil tegen de muur waardoor ze mijn langzaam dikker wordende pik kon voelen. Het bleef haar dan ook niet onopgemerkt en ze reageerde dan ook zoals ik had verwacht, even snel met haar hand bevestiging zoeken door er in te knijpen en te kneden. Zozo zei ze hij is er weer hè subje? En ze duwde mij van haar vandaan. Loop jij maar eens even mee, we gingen verder haar woning in en ter hoogte van het raam liet ze mij op de grond gaan liggen. Terwijl ik daar zo lag begon ze mij uit te kleden, zo eerst maar eens die ongemakkelijke kleren uit zodat ik dat sublijf van je goed kan zien, en betasten, geile sub. Ik liet het uit pure geile onderdanigheid gebeuren, en al snel lag ik naakt op de vloer in het volle zicht van mijn dom. Zo blijf daar maar liggen en je houdt je handen boven je hoofd begrepen? Terwijl ze dat zei draaide ze gemeen en hard aan mijn tepel, auwwwwhmmm. Ik was benieuwd naar wat ging komen wat mijn dom liep weg richting haar slaapkamer, en ik hoorde haar zeggen, liggen blijven dan zul je er geen spijt van krijgen.

Ik lag te overdenken wat er zou gaan gebeuren en ineens ging de laatste verlichting ook uit. Het was stikdonker en ik zag bijna niets. Ik hoorde iemand dichterbij komen en ik voelde bepaalde warmte, mogelijke was het opwinding maar spannend was het zeker. Ik voelde een hand om mijn pols en als snel werd duidelijk wat er ging gebeuren. Mijn polsen werden met dikke leren polsbanden vastgezet aan de buizen van de radiator. Nu lag ik daar en kon niks meer dan hopen dat het de moeite waard zou zijn. Ik voelde iets kriebelen over mijn borst, het bleken veren te zijn welke mijn dom had verzameld en had samengevoegd tot een flinke bos. Afhankelijk van de druk die ze uitoefende was het fijn en anders minder. Maar opwindend was het zeker. Ik zag nog steeds bijna niets en merkte wel dat de dom bezig was met een spelletje waardoor ze mijn opwinding aan het opvoeren was. De gevolgen van dit spel kon ik niet voorspellen maar dat het de moeite waard zou zijn wist ik zeker.

Na ongeveer zo’n 20 minuten gelegen en opgegeild te zijn hoorde ik haar zeggen, “zo en nu wil ik ook wel eens wat voelen�subje!! Ik zal er wat kaarsjes voor aansteken. Ze stond op en stak enkele kaarsjes aan waardoor ik zag hoe de Dom erbij liep. Ze droeg een mooi strak latex jurkje waarin haar strakke kontje en volle borsten mooi uitkomen. Verder had ze een paar mooie hoge zwarte laarzen aan met hoge hakjes. Heerlijk om te zien dat ze haar kledij had aangepast aan de situatie. En subje wat zeg je ervan? Ik gaf aan dat ik het een geweldig uitzicht vond en dat ik haar er mega goed uit vond zien. Enigszins wijdbeens kwam ze boven mijn gezicht staan waardoor ik zag dat ze geen onderbroekje aan had, ik keek haar vol in haar kruis, een mooie volle kale glimmende kut!!! Hmm wat zou ik daar graag aan sabbelen lieve Dom was mijn reactie en haar antwoorden was dat ik dat eerst moest verdienen. Ze liep naar de keuken om een grote fles koud water te halen die in mijn zicht zeer sensueel werd leeggedronken. Als iemand zo aan een fles kan lurken zal het aan mijn pik wel helemaal super zijn was mijn gedachte, maar dat moest ik dus verdienen.

Met de hak van haar laars drukte ze af en toe tegen mijn heup en kont, maar dat was om mij te laten voelen wie de baas was! Zo subje nu ik mijn dorst heb gelest zou ik wel een lekker gelikt willen worden dus als je er klaar voor bent? Nog voordat ik antwoord kon geven zat haar natte kut op mijn hoofd en kon ik alleen nog maar likken. God wat een hemels kutje zeg en heerlijk nat dat ie al was, hmmm verder was de al eerder genoemde lucht van de dag een heerlijke aanmoediging. Zo ja lik mijn gleufje maar eens lekker uit sub ik heb het nodig en had niet verwacht dat mijn weekend zo zou gaan beginnen. Mijn Dom was erg aan het opgaan in mijn lik beweging en ritmisch schoof ze mee op mijn liktempo.
Af en toe stak ik mijn tong lekker diep in haar grotje om te bespeuren of haar orgasme er al aan zat te komen maar dan zei ze: hé sub, neuken doe je me zo maar met je pik laat je tong nou het likwerk maar doen!! Ze kreunde en steunde dus haar opwinding nam toe. Goed zo ga maar lekker door, ondertussen kneep ze fel in mijn tepels en gezien het feit dat ik daar wel vreselijk gevoelig ben nam mijn opwinding daardoor toe. Ik likte lang en diep en vergat daarbij niet haar klit te beroeren, waardoor ze mega gilde dat de buurvrouw kwam vragen of ze soms ziek was?

Door haar opwinding raakt ze af en toe flink de weg kwijt waardoor ze mij trakteerde op flinke golven “geilzeik� iets waarvan ik in het begin wel schrok maar wat ik niet meer wil missen. Zo ja Zo ga door sub lik me klaar en opnieuw kwam er een forse straal op mijn gezicht terecht. Ik likte zoveel mogelijk van dit vocht op om te laten blijken dat ik me prima vermaakte in de positie. Af en toe gleed haar hand naar mijn strakke stijve kale pik en trok er dan even snel aan, waardoor druppels voorvocht langs mijn lul naar mijn buik liepen. Ze ving af en toe mijn vocht op in haar hand en smeerde dit over haar tepels en borsten uit om zich nog verder op te geilen alvoor ze ging knallen.
Ga door zei ze opnieuw ik heb niet veel meer nodig. Ik duwde mijn tong plat op haar klit en ze begon wild te schokken, Ohhh de dom komt lik vette liksub lik!!!! En een mega orgasme verliet haar lijf, stralen met vocht liepen in mijn gezicht en stralen in mijn mond. Zuig en lik het op subje lik !!! ik deed mijn uiterste best om niets te laten gaan maar de hoeveelheden waren te veel en ik voelde mijn hoofd natter en natter worden ik lag gewoon in haar geile vocht!!

Voldaan liet ze zich van mijn hoofd afvallen, de binnen zijde van haar bovenbenen waren nat en haar latex rokje zorgde ervoor dat haar lichaamsvocht in pareltjes op haar borsten en nek glinsterden. Na zo een paar minuten stil gelegen te hebben stond ze op en liep weg. Ze kwam terug met een sexy grijns op haar gezicht, zozozo sub nu zal de dom een zien in hoeverre ze haar subje weet te bevredigen. Ik was benieuwd naar wat komen ging en snel ging ze op haar hurken naast me zitten en begon opnieuw met de veren mijn gevoelige plekjes te raken. Mijn nog steeds stijve pik reageerde hier flink op en opnieuw liet ik haar begaan en dacht even aan mijn eigen gerief. Samen met de veren begon ze ook mijn tepels te bewerken door en sensueel en af en toe stevig / hard in te knijpen. Heerlijk lieve Dom ga alsjeblieft door want ik wil komen!!! Niks ervan was haar antwoord, jij komt pas als ik het zeg en ze draaide hard aan mijn tepel.
Ik schrok en was benieuwd naar de manier waarop ik dan wel mocht komen. Maar dat werd al snel duidelijk. Ze kwam op mijn borst en buik zitten en begon mijn tepels te likken en te bijten en te zuigen. Het was heerlijk om haar zo aan de gang te zien en te merken hoe ze haar subje opgeilde. Zelf had ze er duidelijk ook plezier in en af en toe schoof ze met haar kont en kut zeer dicht naar mijn lul toe waardoor ik haar ent kon raken en mijn natte eikel lekker tegen haar kut en billen kon duwen. Zelf had ze dit ook in de gaten en liet me begaan. ZoZo sub dus jij probeert je dom op je harde kale sublul te spietsen!!! Ik gaf het toe dat ik mijn dom graag zo zou willen nemen maar dat het niet mijn keuze kon zijn en dat ik in afwachting was wat de dom graag wilde.

Ze begon mijn oorlel te likken en fluisterde geil: Zozo jij wilt je dom dus vullen??
Ik beaamde de vraag en zei graag lieve dom, ik zou graag mijn dikke lul diep in uw grotje pompen en dan lekker mijn zaad naar binnen laten stromen.

Ze maakte mijn polsen los en ik nam gelijk mijn kans waar en pakte haar stevig bij haar heupen en perste mijn lul in haar mega natte grotje. Eerst wat rustig maar al snel zat ik en lekker diep in en begon te pompen. Ik had zoals je zult begrijpen niet veel nodig en begon al snel te schokken en spoot mijn zaad diep in mijn DOM. Zo ben je er al?? Vroeg de dom, ik wil ook nog wel wat. En snel legde ze mijn polsen weer vast aan de haken aan de radiator.

Opnieuw kroop ze met haar zojuist gevulde kut op mijn mond en liet mij haar volgespoten kut uitlikken.
Zo hoe vind je dat?? Ik zal de sub zijn eigen zaad eens laten proeven. Ik likte eerst wat ongewoon maar wel geil om op deze manier te worden verplicht je eigen zaad op te likken. Ohhh lekker subje ga door met je tong want likken en schoonmaken is aan jou tong wel toevertrouwd. Ik doe mijn uiterste best lieve dom en likte braaf verder.

Wordt vervolgd



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online