Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Een brief zonder naam
Een brief zonder naam

Ik zit nu hier helemaal alleen, er is niets of niemand dat me interesseert. Er is een nieuw gevoel in mijn hart ontstaan, een kleine iets waaraan ik geen naam geven kan?
Nu zit ik hier en probeer ik op dit blad te schrijven wat er in mijn hartje zit, ik wil begrijpen waarom mijn hartje zo onrustig is. Ik wil begrijpen waarom mijn hartje sneller slaat bij het horen van je naam… dit is wat ik zit op te schrijven. Dit is wat ik nooit aan jou zal durven zeggen, jij zult nooit over dit naamloze gevoel iets weten.
Ik ben gewoon verbaasd op de snelle en onverklaarbare manier van hoe jij in mijn gesloten hartje verscheen.
Ik ben verbaasd, een korte tijd is voorbij gegaan en in mij heb ik een nieuwe wereld gevonden, waar alles zeer mooi en kleurrijk is. Maar in deze korte tijd hebben veel dingen de tijd gehad om te veranderen.
Maar spijtig, zeer spijtig…
Jij bent een gesloten boek gebleven voor mij… een gesloten boek met lege bladzijden!
Jij wilde niet begrijpen wat mijn tedere hartje naar jou zei en op een onvoorzichtige manier heb jij mijn hartje verloren… Nu zit ik hier en schrijf ik deze brief, deze brief die zonder bestemming en zonder naam is.
Maar ik denk dat er ooit wel eens een dag komt ooit…

Op een dag zal je het zelf begrijpen
Waarom ik dat gedaan heb
Waarom ik elke keer
Pijn lijd omdat ik jou herinner
Er komt een dag waarop je het begrijpt
Jij zult weten dat ik van je hield
Maar jij hebt het nooit geweten
En jij hebt zelfs mij niet opgemerkt
Ik hoop dat je me begrijpt
Waarom ik stil ben gebleven
Ik hoop dat je me begrijpt
Waarom jij niets zal weten
Dat er iemand was, Ă©Ă©n persoon maar
Die met heel haar hart van je hield
Die alleen voor jou leefde
Zelfs als jij haar niet opmerkte
Jij zal het niet weten
Omdat jij haar hartje brak
Haar kleine gevoel die geen naam had…



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online