Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Held op witte sportsokken en peejee`s !!
HALLOWEEN !!!

Misschien achteraf tòch niet hélemaal zo`n goed idee om in mijn uppie naar Halloween night te gaan kijken.
Met manlief inmiddels in dromeland lig ik nog heerlijk naast hem al zappend te ´Hallowenen´.
Op het nachtkastje een glas cola-light en een zak tjippie`s op schoot. Gezellig !!
Inmiddels ben ik er wel al achter dat er in de verhaallijn van de films geen verschil zit.
jonge meisjes .... oppassen .... trick and treat ... sexende jonge stellen ... enge mannen met lelijke maskers en een lang mes .... onhandige politie mannen ... vluchtende meisjes die door de engerds in slowmotions gevolgd worden maar toch bij blijven ... en de zogenaamde redder/held ...

Maar lig semi- relaxed de films te kijken, ja semi- relaxed want net op het eind dat het vet spannend wordt hoor ik "iemand" de trap oplopen ......
En met de wetenschap dat wij met z`n tweetjes wonen en die zich zichtbaar reeds in deze ruimte bevinden, en op de vraag "heb jij de katten allemaal naar buiten gedaan" en hebt daar het antwoord: 'Ja' op gekregen ....

ga je je toch afvragen wie er dan nu wel naar boven komt
met een hartslag van 350 blijft echt mijn adem uit, (want daar begeeft zich op dit moment mijn hart) .... en knijp daarbij de bovenarm van manlief fijn.
Die vliegt vanuit waakstand omhoog en roept verschrikt "Wat is er wat gaan we doen?"
Ik fluister met vreselijk hese bange stem: ´sssssttt, stil er is iemand op de trap/overloop, en wij gaan niks doen, jij gaat ff kijken wie dat is ....` !!!
Zowaar gaat manlief even checken wie er op de overloop is. Ik fluister hem nog heldhaftig achterna *doe dan tenminste even het licht aan* ...
Maar in het donker stoffelt mijn held de overloop op, ik achterblijvend met mijn kop onder het dekbed, ....
*kijk hier heb jij je indringer*
heeeey dat klinkt vrij relaxed, en durf dan ook met 1 oog onder het dekbed vandaan er even een glimp van op te vangen.
Daar staat mijn held met onze poes Choekey (8kilo schoon aan de haak) op de arm.

Blijkbaar waren toch niet alle katten naar hun buitenverblijf gegaan !!!!

Er is hier maar 1 held en dat ben ik:
Een held op witte sportsokken!!!

Happy Halloween !!!!



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online