Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

mijn tante jannie (deel 2)
Nou ZE is geweest mijn tante jannie een geweldige vakantie gehad.
Ik heb mijn ouders uitgezwaaid nog niet wetend wat hierna zou gebeuren.
Het zal nooit meer hetzelfde zijn in dit huis na wat ik nu allemaal weet over mijn ouders over mijn tante jannie over de overbuurvrouw , wat zei tante jannie ook al weer: jij weet wel meer niet maar daar kom je nog wel achter . Nou ik weet nu al heel veel meer. Na de eerste schrik blijkt alles wel op zijn plaats te vallen.
Alleen je ziet dat achteraf pas. Maar ik ga verder met mijn tante die op mij kwam passen.
Ze kwam de dag nadat mijn ouders waren vertrokken op een natuur reis.
Ze gingen met een heel clubje zeiden ze toen ze geboekt hadden, nou ze gingen maar
ik bleef toch wel thuis hoewel ik wel vrij was dit jaar.
Mijn tante kwam s morgens onverwacht binnen ik zat tv te kijken plots was het
Een heel goede morgen Sjaak, ik draaide mij om en zag een glunderende tante jannie in haar ah schort.
Ik kom weer eens op je passen ze ging eerst even de bedden luchten en de douche schoonmaken zei ze dan konden we daarna even een bakje koffie drinken samen en even bijkletsen ,zet jij maar vast koffie zei ze dan kom ik zo,en ze ging weer.
Ik ging koffie zetten en ging weer op de bank zitten, shit dacht ik ineens, mijn boekjes en mijn handdoekje
liggen nog onder mijn kussen je weet je moet wel eens wat als je geil bent en ik had haar nog niet verwacht, nou misschien doet ze eerst de douche,vlug naar mijn kamer kan ik ze nog weg pakken en verstoppen.
Halverwege de trap hoorde ik haar praten,zou ze aan de telefoon zitten stilletjes sloop ik naar boven.
Mijn bed was al leeg ik zag mijn tante ze leunde uit het raam voorovergebogen op mijn dekbed kletsend met iemand buiten,de gordijnen waren nog dicht mijn boekjes en doekje waren al weg keurig op het kastje naast mijn bed. Ik kon ze pakken maar ze had ze natuurlijk al gevonden dus wist ze al genoeg .
Ik zag haar billen haar schort zat wel heel hoog omdat ze voorover gebogen uit het raam hing alleen de gedachte aan die billen dat lichaam maakte me geil mijn lul groeide in mijn broek.
Ik sloop verder en kwam achter haar zonder dat ze het merkte ze was zo aan het kletsen, ik ging achter haar staan stopte mijn hand tussen haar benen en drukte haar tegen het dekbed.
Ze kon zich niet omdraaien wat ze wel probeerde maar ik drukte haar stevig tegen de vensterbank ze leunde toch in mijn dekbed, ik streelde over haar slipje en voelde haar schaamlipjes, na de schrik reactie kletste ze gewoon door met degene die buiten stond .
Ik friemelde een vinger tussen haar slipje en haar lipjes en zag haar even door de knieën gaan maar ze liet me begaan .
Ik trok haar slipje uit en trok het naar beneden, ze stapte er rustig uit . Zo nu had ik ruimte .
Ik gleed weer met mijn vinger over haar lipjes en ik zocht haar clitje ,even een draai over haar topje,
even een welkomst groet.
Een vinger gleed in haar kutje ze schudde met haar kontje een tweede vinger erbij ze zakte even door haar knieën maar liet me doorgaan .
Ze spreidde haar benen , ik masseerde haar clitje nogmaals ,ze werd steeds natter , ik kleedde mij uit
Stak mijn lul zo in haar kutje ze stond er perfect voor dit was voor mij puur lustseks en ik bewoog rustig
heen en weer en zij kletste gewoon door met volgens mij de overbuurvrouw, een trutje ,een bekakt trutje .
Ik kende haar niet beter .Haar man werkte in het leger of zo, geen kinderen twee dure auto,s je zag ze soms tijden niet en dan waren ze er ineens weer. Maar ze kon mijn tante jannie wel dat was duidelijk ze hadden het over vakantie huisjes en zo .
Maar ik ging lekker heen en weer in dat lekkere kutje alleen kon ik die lekkere borsten niet grijpen want die zaten aan de andere kant van het gordijn en dat kon de overbuurvrouw dan weer wel zien .
Ik stak mijn lul nog even diep in haar kutje en voelde een orgasme aankomen ik wilde het niet tegen houden maar kon niet echt hard heen en weer rammen dan zouden de gordijnen hangen te schudden , ik pakte haar billen vast stak nog eens diep door in dat zalige kutje en kwam heerlijk klaar .
Ik kleedde mij weer aan gaf een tik op dat lekkere kontje en liep weg , ik hoorde tante jannie nog zeggen
kom vanmiddag maar even langs dan kijken we er even naar saampjes , geen idee waar het over ging maar
dat zou ik nog wel merken . Ik liep naar beneden en ging op de bank zitten, daar kwam ook tante jannie aan
zo nou eerst maar koffie dan Sjaak . Ik stond op en haalde de koffie en ging naast haar zitten .
Je hebt me wel lekker geil gemaakt Sjaak zei ze , ja sorry zei ik maar je stond er zo lekker voor ik kon me niet inhouden .Ik moest me even uitleven. Ik vond het best lekker Sjaak je hebt bij mij alle vrijheid jongen pak wat je wilt maar ik wil er wel voor beloond worden .Ze lachte daarbij en zei, je weet jij alle vrijheid dan ik ook alle vrijheid . We dronken de koffie op zij ging weer aan het werk en ik keek nog even tv. Toen ze klaar was wilde ze boterhammen gaan eten. een lekker eitje erbij Sjaak! zei ze zul je nodig hebben en weer dat lachje ,ja lekker zei ik en we hebben lekker samen gegeten. s middags zei ze ga jij maar even naar het dorp en kom om drie uur maar weer terug .
Ik snapte niet waarom maar vertrouwde haar helemaal en ging weg , maar waarom ? ik moest er steeds aan denken .Ik ging even naar een vriend toe om een auto te bekijken hij had net een andere gekocht deze week. we gingen even toeren ,mooi wagentje hij was er trots op dat merkte ik wel aan hem ik keek op mijn horloge half drie , ik moet weer weg zei ik tegen m n vriend ,een afspraakje? vroeg hij , ja zo kun je het ook noemen zei ik en ging weer op weg naar huis .
Ik reed heel rustig het erf op , stipt drie uur,ik ging naar binnen en zag daar mijn tante en de buurvrouw
hevig zoenend ontkleed op de bank liggen. Even een schrik bij mij maar ook bij de buurvrouw . Dag Sjaak
zei tante jannie dit is nou je overbuurvrouw Gerda . Wat moest ik doen ? even twijfelde ik maar vertrouwde
volledig op mijn tante .Ik gaf Gerda een hand stelde mij voor en knielde voor hen neer en zag: een slank naakt vrouwtje niet hele grote borsten maar wel een heel sportief figuurtje. Was dat nou dat trutje van de overkant? Ik herkende haar zo niet . Ze had haar haar los,en geen zonnebril op.
Ik heb Gerda net verteld van vanmorgen zei tante jannie wat er tijdens ons gesprek is gebeurt ze had het niet gezien zei ze . Maar wil het bewijs graag onderzoeken ,ga maar even zitten Sjaak. Ze stonden op en duwden mij op de bank trokken mijn kleren uit en pakten mijn al half stijf geworden lul . Dus dit is de dader zei Gerda, Ze nam mijn lul gretig in haar mond,zo die lust er wel pap van dacht ik, die Gerda smulde van mijn lul een heerlijk gezicht. Ja dit is de dader zei Gerda toen ze mijn lul weer uit haar mond liet glijden, het zelfde smaakje, het zelfde smaakje ?
Ja Sjaak Gerda heeft me net lekker gebeft ze weet nu hoe jou sperma smaakt en vind het een lekker sausje dat geil van jou en mij gemixt .
En ik ben nu erg geil, zei Gerda dus nu ben ik aan de beurt . Ze ging op de bank liggen benen gespreid
ik keek zo haar spleetje in . Ja een echt spleetje een nog jong vol kutje had Gerda geheel kaal.
Ik ging met mijn vinger over haar lipjes lekker zachte lipjes draaide een paar rondjes en ging naar binnen.
Zo die is nog behoorlijk nauw ik kon nog maar net met een vinger naar binnen , ik haalde mijn vinger weer uit haar kutje en ging op zoek naar haar clitje , een hard knopje, gevonden en masseerde lichtjes, ik haalde mijn hand weg en begon haar clitje met mijn tong te vinden ,meteen raak
Ik voelde hem groeien hij stak nu echt naar buiten ik kon hem zelfs in mijn mond nemen.
Ze draaide met haar kont heen en weer .dus ook nog maar een vinger in haar kutje,die gleed naar binnen want ze werd nu lekker nat . Ik hoorde een kreuntje ze begon te schokken .
Tante was met haar aan het zoenen en strelen,steek je lul in haar Sjaak hoorde ik tante ineens zeggen.
Ik schrok ervan moest ik de buurvrouw nu ook neuken, maar ik vertrouwde inmiddels blindelings op
mijn tante dus stak ik mijn lul voorzichtig in Gerda s kutje dat ging niet zomaar ik moest stukje voor stukje naar binnen maar gleed steeds verder en dieper in Gerda s kutje,die wel zo nu en dan een kreetje gaf.
Zo nu paste mijn lul er helemaal in en gleed ik lekker heen en weer in dat kutje .
Tante jannie kwam naast me zitten geknield voor de bank , ze pakte me met een hand bij mijn ballen .
Met de andere hand ging ze naar het clitje van Gerda die begon te schokken ,dieper zei tante jannie.
En ik stootte zo diep mogelijk in het kutje van Gerda , die begon te kreunen.
Ik zag dat ze bijna klaar kwam en begon nog sneller te stoten , neuk ze Sjaak zei tante neuk ze.
Jaaaaaaah hoorde ik Gerda schreeuwen ,ze kwam schokkend klaar ,maar ik neukte haar nog even door.
Ze bleef kronkelen . spuit haar maar helemaal vol Sjaak zei tante .
Mijn vertrouwen in mijn tante was groot genoeg om haar nog even wild te neuken
en pakte de borsten van tante jannie vast , ze begon met me te vrijen .
Ze kneep even in mijn balzak masseerde mijn ballen ,ik voelde het al aankomen nog een diepe stoot
en ik spoot me helemaal leeg in het kutje van Gerda . Nog even nagenieten langzaam heen en weer.
Heerlijk Sjaak riep Gerda , ik liet me boven op Gerda zakken pakte haar borsten sabelde even op haar tepels en begon eigenlijk automatisch met haar te zoenen .
Ze beantwoorde me gelijk door hevig terug te zoenen .
Mijn lul gleed haar kutje uit .Ik stopte met zoenen en ging naast haar zitten,ze kroop meteen tegen me aan.
Tante jannie kroop tussen haar benen en likte haar kutje weer helemaal leeg.
Gerda nam mijn slappe lul in haar mond en slikte hem helemaal naar binnen ik voelde haar tong om mijn eikel draaien ze slikte aan mijn slappe lul alsof ze aan een ijsje likte, ze liet hem weer los.
Zo die is weer schoon zei ze.
Ik liet ze even alleen zitten en ging naar de keuken maar even koffie zetten .
Ik keek stiekem naar de dames die heftig bezig waren met elkaar te verwenen wat een genot.
Terug in de kamer zag ik Gerda nog net heftig schokkend klaarkomen ik bleef nog even staan kijken.
Die Gerda toch ,ik zag haar als trutje een bekakt getouwd trutje ,en nu, nu had ik haar geneukt en tante haar gebeft zij heeft tante gebeft ,wat een vreemde dag en dit is nog maar de eerste dag van de vakantie.
Ik ga de keuken weer in koffie inschenken , ik zet het op tafel en ga bij de dames op de bank zitten.
Dank je Sjaak lekker daar zijn we aan toe zei tante , daar zaten we naakt met z n drieen aan de koffie.
Wil jij mijn vakantie huisje ook zien Sjaak zei Gerda , ze pakte de afstands bediening en zette de dvd aan.
Die zat nog in de speler, dus die hadden ze samen zitten kijken toen ik weg was ,ik zag een huisje in een zonnig land ,boomgaard er om heen, zwembad erbij ,binnen was het een behoorlijk luxe woning .alles er op en er aan. De buurman liep ook nog door het beeld .
Daar hoef je niet bang voor te zijn, zei Gerda ,die geilt meer op het vliegend materiaal dan op vrouwen.
Waar is je man vroeg ik haar . O die zit voor zaken in Amerika zei Gerda die komt voorlopig nog niet terug.
Mijn huisje heb ik niet op een dvd tje staan ,zei tante jannie .
Nee zei ik dat huisje weet ik ongeveer wel te staan .veel bejaarden om je heen maar wel een lekker rustig buurtje zeker?
Tante jannie glimlachte weer en zei, nee mijn vakantie huisje staat aan zee ,op een eiland maar ook heerlijk rustig geen buren om je heen.
Heb jij ook een vakantie huisje dan?vroeg ik haar. Ja dat wist je nog niet he Sjaak .Al tien jaar, geërfd van een heel lieve buurman die overleden is.
Oude mensen hebben soms alleen maar een beetje aandacht nodig ,en belonen je met wat ze hebben en niet meer nodig zijn .
Je kent mijn oude baas misschien nog ,nou geen kinderen zijn vrouw was al een tijdje overleden en ik kwam soms langs om hem even te verwenen .
Heb jij het ook met bejaarden gedaan dan ,vroeg ik haar.
Nee niet ‘’het’’ maar alleen het handwerk en daar krijg je alleen maar vieze handen van hoor Sjaak.
Wacht maar tot jij zo oud bent en niks meer kunt je weet het nu een vrouwenhand doet wonderen .
Zullen we straks met ons drieen een pizza eten zei Gerda.
Ja lekker zei ik, en ook tante jannie luste er wel een.
Nou ik bel wel even dan bezorgen ze hem aan huis ,ze kennen me daar .
Ik haalde even een nieuw bakje koffie uit de keuken ,en zette de koffie op tafel.
Half zes komt de bezorger zei gerda ,dan moet ik me wel even aan kleden om ze aan te nemen.
Ja dat is wel zo verstandig zei tante anders ga je het hele dorp straks over ,gerda doet het met de vader van Sjaak. Ja doe dat maar niet zei ik ,mijn vader zou zich rot schrikken als hij thuis komt en dat hoorde.
Jou vader is niet vies van vrouwtjes Sjaak .Alleen je moeder laat het hier niet toe.
Ze wil het dorp niet over als geil sletje,maar ondertussen! Ze is er ook niet vies van hoor Sjaak.
Hoe weet jij dat ? vroeg ik . Bekijk jij nooit de vakantie filmpjes van je ouders?
Filmpjes ? ik wist van geen filmpjes . Ja de Natuur filmpjes van je ouders zei tante.
Nooit gezien? Nee ik niet zei ik . Nou dan gaan we vanavond natuur filmpje kijken .
Maar eerst koffie en dan pizza eten zei gerda ,ik kleed me vast aan blijven jullie maar zo lekker bloot
Doe ik straks ook alles weer uit ,of vindt je dat niet lekker Sjaak? Ja van mij mocht dat wel.
Ik voelde me wel lekker zo, naakt in huis omlopen .
Stipt half zes ding dong ,ja de pizza s we hebben ze lekker op gegeten .
Na het eten wilden de dames douchen ,kom maar mee Sjaak zullen we je wel even boenen.
Nou het bleef heel bescheiden bij wassen , en zo nu en dan een dikke zoen hier en daar.
Lekker afdrogen en je niet aan kleden dan ben je dus snel klaar.
Ik werd naar de slaapkamer van mijn ouder geleid ze gingen op het grote bed liggen .
De tv ging aan er werd in een kast gezocht om een dvd tje en in de speler gedrukt.
Eerst beelden van een camping in de bergen zag ik, een warme streek met veel zand .
Daar waren mensen in een groep bezig met sporten .alleen ze waren naakt ,er werd ingezoomd ,hé
Dat was mijn vader ,in zijn blootje met een ijzeren bal aan het gooien .
Er werd een ander groepje gefilmd ,vrouwen en ja hoor daar stond mijn moeder ook bij, bloot.
Ik keek even naar mezelf ,ja ik was ook bloot en de rest in de kamer ook en het voelde best lekker.
De film ging nog even door met alleen maar blote mensen , en ja ook zij aten bloot .dansten bloot,
Wandelden bloot . Toen werd het avond en ik zag allemaal mensen neukend en zoenend door het beeld
gaan ze hadden veel plezier dat kon je wel zien .daar stond mijn moeder voorover gebogen op een picknick
tafel ,ze werd geneukt door iemand die niet op mijn vader leek.,en ook de man voor haar op de tafel was
niet mijn vader ze had zijn lul in haar mond ,ze genoot ervan dat zag ik ook wel .
Er werd een ander groepje gefilmd ja dat was mijn vader neukend met een nogal zware vrouw .
Grote borsten hij had in elke hand een , ze bereed hem als een cowgirl .
Zo dat is dus een natuur vakantie zei ik . ja zei tante Jannie dat is de natuur, nooit gedacht zeker
dat je zulke natuurlijke ouders had .Nee dat had ik nooit gedacht, zeker niet van mijn moeder.
De film ging nog verder er werd nog wat gewisseld van partners ,ik zag mijn moeder nog eens langs komen .
Ze kreeg meerdere orgasmes en ook meerdere lullen in haar geschoven ,maar ze genoot dat zag ik wel.
Gerda drukte de dvd er weer uit ,die moest maar snel weer terug naar zijn plekje zei ze.
Ik viel lang uit achter over in het bed , even verwerken zei ik. Ze kwamen elk aan een kant van me liggen.
Ja Sjaak het leven is vol verrassingen zei tante jannie dat zie je maar weer. ze streelde over mijn borst en kriebelde even aan mijn lul, geniet ervan elke keer kan de laatste keer zijn en dan heb je alleen nog maar herinneringen .
We gingen terug naar de kamer .het was al bijna negen uur,gaan we een filmpje kijken voor de nacht?
Zoek maar een uit de kast zei ik er staan genoeg ,ze pakte er eentje uit, ze wist zeker wat er in stond.
We keken een humor film over een paar sex zoekende dames die nooit een echte man tegen kwamen.
Hebben wij het toch beter voor elkaar gerda zei tante jannie,een graai en we hebben beet.
Ja maar dat bewaren we voor de nacht zei gerda . de nacht?
Blijven jullie hier slapen vroeg ik.
Ja Sjaak we blijven de hele nacht op je passen we willen je niet meer kwijt .Ze pakte even mijn lul vast.
En jou ook niet schatje en gaf een kus op mijn lul .
Die kwam omhoog bij de gedachte aan die twee vrouwen de hele nacht bij mij in bed .
Rustig maar schatje wacht nog maar even .de nacht is nog jong.
Zullen we een wijntje inschenken zei gerda .Ja en ik een baco met ijs zei ik .
Hier is geen wijn in huis denk ik zei tante, dan zul je zelf je eigen wijn moeten halen.
O dan moet ik me wel even aan kleden zei gerda lachend dan haal ik toch een fles uit eigen voorraad.
En gerda ging het huis uit om haar eigen huis wijntje te halen.
Tante jannie lag nog naast me , heerlijk lijf ik moest even op onderzoek .
Jij mag wel even uit mijn borsten drinken Sjaak zei ze,en hield er eentje voor mijn mond.
Ik nam gelijk een tepel in mijn mond en sabbelde er lekker aan de andere masseerde ik.
We zoenden nog wat ,maar verder ging ze niet.
Daar was gerda weer met een tas, volgens mij met meer dan een flesje wijn.
Ze ging de keuken in en kwam terug met twee glazen wijn en een Bacardi cola voor mij.
We spraken over hoe gerda en tante jannie elkaar kenden, nou vanaf de middelbare school al dus.
Ze hadden toen wel eens het bed gedeeld bij gebrek aan een vriendje en dat beviel beide heel goed.
Nadat gerda getrouwd was zakte dat wat af, maar gerda zocht weer contact nadat ze een paar jaar getouwd was.
Ze had tante alles verteld en dat tante dacht dat haar man een homo was omdat hij zo weinig in haar lichaam geïnteresseerd was.
Toen begon hun relatie weer opnieuw en dat wilden ze beide zo houden .
Dus ik mocht niet tussen beide komen want dan was onze relatie over, ik was gewaarschuwd.
Ik beloofde niet te klagen en niet tussen beide te komen en een eerlijke open vriendschap met
hun beide te houden .
Ik kreeg van beide het telefoon nummer en e mail adres.
Dan konden we contact houden , want drie weken waren om voor je het wist
als je zoveel geniet zei tante jannie.
Een volgend wijntje werd ingeschonken het smaakte de dames zo te zien.
We kletsten nog wat over mijn ouders ,het bleek een vraag van hen te zijn geweest om mij
voorzichtig in te lichten over hun natuur vakantie, omdat ze het niet alleen in de vakantie deden
en ik er toch ooit achterkwam hadden ze tante gevraagd, ze durfden het zelf niet .
Dus tante had alles heel goed voorberijd om mij niet te veel te laten schrikken.
Nou dat is haar heel goed gelukt,ik zat in de zelfde situatie en dat scheelde zeker.
We kregen nog een rondje drankjes , half twaalf . gerda begon over wat we gingen doen
in de slaapkamer als we op bed gingen .
Ze wilde graag dat zij en ik, tante jannie een beurt gaven, een heel goede beurt .
Dat heeft ze wel eens verdient zei ze ,ze verzorgt je zo goed dat moet wel beloont worden.
Ik was het met haar eens ook ik wilde de huishoudster wel eens heel erg verwenen ,
maar wist nog niet goed wat tante jannie het lekkerst vond.
Tante jannie zei dat ik haar vanaf nu niet meer tante mocht noemen, maar gewoon jannie.
We zijn nu zo intiem geweest dus niet meer tante, oke Sjaak .
Ik zei dat ik jannie zou zeggen voortaan.
Dan gaan we nu genieten zei jannie, van elkaar. en ze gaf een kus op mijn lul.
Gerda leidde ons naar de slaapkamer ga maar liggen en verdween de keuken weer in.
Ze kwam terug met de wijntas, zo de mustang erbij zei ze.
Heb je hem meegenomen zei jannie,ja ik was thuis en dacht die heb ik vast wel nodig vannacht.
Ze kwam bij ons liggen wat zoenen en strelen maar ze belanden in standje negenenzestig.
Ik zag het clitje van jannie groeien gerda wist er wel raad mee.
Ze sabelde er lekker op, ik stopte een vinger in haar kutje die gleed naar binnen .
Dan nog maar een erbij, jannie gaf een kreuntje ze genoot .
Stop jij je lul maar even in dit kutje, zei gerda dan pak ik de mustang erbij.
Mustang? Wat is dat? vroeg ik .dat zie je zo wel zei gerda,neuk jij maar even Sjors.
Ik stak mijn lul in dat zalige kutje , haar clit stak naar buiten ,zo lekker wijfie ik kom je even
lekker neuken, en pompte op en neer in haar kutje .
Spuit haar maar vol hoor Sjors ,spuit die kut maar lekker vol,zei gerda.
Ik zag gerda een dildo ombinden ,een dubbele dildo aan een riempje.
Een gebogen dildo ging bij haar zelf naar binnen en een grote stak recht vooruit.
Ze kwam weer bij ons liggen ,maak haar goed nat Sjors spuit maar lekker en greep me bij mijn zak.
Ze kneedde mijn ballen en gaf me een zoen ,ik zag jannie kronkelen en stootte diep in haar.
Ze kreunde heftig ,neuk me Sjaak, riep ze ,neuk me harder.
Ik stampte op en neer in die kut, ik zag even naar haar clit, die kwam steeds verder naar buiten.
Ik voelde dat ik ging komen ,gerda zag het , lekker diep volspuiten die kut Sjaak zei ze.
Ik kwam klaar en jannie ook zo te zien, ze gilde het uit ze begon te schudden en trok me op haar.
Ze kuste me ,lekker Sjaak je hebt niet te klagen met die mustang van je die kwam lekker diep.
Gerda gaf jannie een kusje en zei, maar nu komt mijn mustang wijfje draai je maar om.
Jannie ging op haar knieën en gerda kroop achter haar.
Ze stak het kopje er voorzichtig in en ging langzaam dieper ,jannie slaakte een kreetje.
Ze ging steeds heftiger heen en weer en genoot zelf ook zichtbaar van de dildo in haar eigen kutje.
Ik pakte een borst van jannie vast zalig die grote borsten .
Ze kreunde heftig ,ik ging op zoek naar haar clitje die behoorlijk naar buiten was gekomen.
Draaide een rondje om haar clit en voelde die mustang in en uit haar kutje gaan.
Gerda stootte steeds heftiger heen en weer in die natte kut van jannie.
Kom onder me liggen zei jannie. Ik ging op mijn rug liggen en schoof onder jannie.
Ze ging met haar clit precies op mijn lul liggen, en wreef hen en weer over mijn lul.
Ik voelde de mustang van gerda zo nu en dan even tussen ons schuiven .
Jannie gleed steeds harder over mijn lul heen en weer.
Beter glijmiddel als die sperma van Sjors is er niet jannie riep gerda.
Ja het werd super nat daar beneden ,en weer begon jannie te kreunen .
Dit is super lekker zo n sandwich zei jannie ze begon nu zwaar te hijgen.
Ze kroop me aan en kuste heftig begon te stampen met haar kont.
Ze kwam bijna ik voelde het,haar hele lijf begon te trillen.
Gerda stampte nog even extra diep door ,en ik pakte haar borsten stevig vast .
Ze zoog in mijn nek en kwam schokkend klaar ,gerda ramde nog eens diep in haar kut.
De mustang gleed uit het kutje van jannie hij glom als een spiegel .
Gerda hield hem voor jannie die nam hem in haar mond en slikte het sap er af.
Jannie schoof mijn lul in haar kut die wel heel ruim en nat was nu.
Even na genieten, zei ze nou ze had genoten dat zag ik zo wel .
Gerda deed de mustang af en kwam naast ons liggen .
Ze ging nog even met haar hand naar dat natte kutje waar mijn lul in zat.
Ze stak er een vinger bij in ,ja die past er nu wel bij in zei ze.
Ze gleed heen en weer en trok hem uit het kutje en stopte hem voorzichtig in jannie s kont gaatje.
Ahhh. Zo, daar schrok jannie van ze kneep haar kutje bijna dicht.
Maar liet gerda doorgaan, ik voelde zo nu en dan een schokje door jannie s lichaam gaan.
Ze bereed mijn lul steeds sneller en wilde dat ik nog een keer klaarkwam .
Gerda kwam naast ons liggen en ging zoenen en strelen met jannie .
Of wil jij ook nog wat sperma van Sjaak in je kutje gerda, dan hebben we allebei een nat kutje.
Dat wilde gerda wel en ze gingen weer standje negenen zestig liggen .
Het kutje van gerda was nog nat genoeg van haar eigen kut sap dus ik schoof gemakkelijk in haar.
Jannie likte haar clitje en kneep in mijn balzak, ik stootte diep door in het kutje van gerda
Neuk haar Sjors, neuk die meid , ze wil graag geneukt worden door een echte vent .
Ik dacht aan haar man, die haar dus bijna nooit een beurt gaf .ik stootte zo diep mogelijk in haar .
Jaaaa dat is neuken zei gerda pak me neuk me ik begon steeds harder te neuken .
Die wilde heel hard genomen worden dat was duidelijk,en ik deed wat ze wilde .
Ik ramde zo hard mogelijk mijn lul in haar kut zo snel ik kon ,ze gilde dat wil ik!.
Jaaaa neuk me met je mustang Sjors neuk me heel diep,heerlijk.
Jannie stak even een vinger in haar eigen kut en stak die in gerda s kontgaatje.
Ze begon te hijgen wat doen jullie allemaal met mij, ik voel jullie overal .
Ik voelde ook een lading sperma aan komen nog een paar diepe stoten.
Een kreet, ik kom ik kom neuk me neuk me overal het is zo heerlijk ja ja jaaaah
Ze kwam heftig klaar, en ik begon haar kutje ook te vullen heerlijk.
Dat kutje van gerda stroomde over van onze sappen.
En jannie slikte alles op wat uit het kutje van gerda kwam stromen.
Uitgeput lagen we op het bed ,het was heerlijk geweest zo met z n drieen.
Ik moest in het midden liggen en de dames kwamen elk aan een kant van me liggen.
Nog een knuffel en een kus en toen was het in koor ,slaap lekker.
Iedereen was tevreden want we vielen als een blok in slaap.
De volgende morgen hebben we een lekker ontbijt gehad en ze gingen weg met een
tot de volgende keer.
Ik heb een paar dagen alleen doorgebracht jannie kwam halverwege de week langs.
Ze deed de was de planten en de rest ik zat achter de pc .
Toen ze klaar was kwam ze bij me,zo Sjors maar een bakje koffie maken?
Ja lekker zei ik en weg was ze al in haar ah schort.
Ik ging op de bank zitten .Toen ze terug kwam met de koffie ging ze naast me zitten.
Zo Sjaak nog wat vermaakt sinds we weg zijn gegaan?
Nee niks meer beleefd zei ik,geen nieuws van je ouders?vroeg ze.
Nee nog niks van ze gehoord het bevalt zeker goed daar op die natuur reis.
Ja die vermaken zich wel,en ze weten nog niet dat jij het nu ook weet zei gerda.
Wil je graag dat ik vanavond weer bij je blijf slapen Sjaak?vroeg jannie.
Ja graag jannie ik ben nog niet verzadigt, ik zou nog wel een keertje met je willen
spellen en je geweldige lichaam willen onderzoeken. Zullen we dat dan maar doen lachte ze.
Na het eten mag je met me doen wat je wilt dan ben ik geheel van jou .
Dan ga ik nog even naar de winkel voor boodschappen zei ze ,en ging weg.
Ik ben nog naar de kroeg geweest een paar vrienden waren daar ook maar ik heb ze niks verteld dit moest maar niet het dorp rond .
We hebben met een clubje gegeten in de snack tent en ik ben naar huis gegaan.
Even later kwam jannie met boodschappen,die ze gelijk naar de keuken bracht.
Ik deed de tv aan en zocht iets leuks op maar er was nog niet veel voor.
Daar kwam jannie aan in een heel kort mini rokje, een strak t shirtje waarin de tepels recht vooruit priemden en ging voor me staan. Had u nog iets gewenst meneer?vroeg ze. Ik was sprakeloos en moest even nadenken wat ik nu moest, ze wilde graag een opdracht van mij .
Ga maar wat te drinken voor me halen, zei ik .En neem zelf maar iets sterks.
Ze ging naar de keuken en kwam terug met een mix drankje voor mij en haarzelf.
Nog iets gewenst meneer? Vroeg ze. Ja kom naast me zitten, zei ik.
Ik dronk wat uit mijn glas en proefde een goed gemixt drankje, Bacardi cola.
Wat heb jij?vroeg ik. Een wodka cola, zei ze en nam een grote slok uit haar glas.
Ik voelde even onder haar rokje en vond een paar schaamlippen ,geen slipje dus dacht ik .
Wat doe jij als je s avonds alleen bent met je kutje?vroeg ik.
Dan verwen ik hem met mijn dildo zei jannie ik heb hem bij me wil je dat eens zien Sjaak?
Hoe ik mijn eigen kutje verwen als ik geil ben. Ja graag zei ik lijkt me wel een geil gezicht.
Doen we dat toch lekker, ik drink nog even mijn glas leeg en pak ik mijn vriendje erbij.
We dronken het glas leeg en jannie ging naar de keuken om haar dildo te halen.
Ik was al op zoek geweest naar sex dvd t jes in de kast van mijn ouders, nou een hele serie.
Die hadden dus al heel lang die natuur hobby er lag van alles mooi verborgen achter boeken.
Ik had een in de dvd speler gestopt en kon nu zo op de knop Play drukken als de tijd rijp was.
Jannie kwam terug met een merkloos tasje . Haal eerst nog maar een drankje jannie ,zei ik.
Het was nog te vroeg om direct met het hoofdmenu te beginnen ik wilde nog even genieten van
Dat lichaam in minirokje en strak t shirtje,ze had best grote tieten zo,een heel lekker figuurtje.
Ze zette de drankjes op tafel en kwam bij me zitten we zoenden als een verliefd stel dat elkaar na dagen weer terug ziet.
En ja ik kon niet van die borsten afblijven wat en paar meloenen had die jannie mijn lul begon al te groeien ,maar even rustig aan dus.
We kletsten nog wat over gerda, en pa en ma,en we dronken onze drankjes op die best smaakten
want jannie haalde alweer nieuwe en de tijd vloog om .
Ik drukte de dvd speller maar aan hadden we wat om naar te kijken,jij geilerd zei jannie kijk jij nu ook al naar porno net als je ouders, zeker familie kwaaltje lachte ze.
Het duurde niet lang of jannie begon zich tussen haar benen te strelen, ik keek haar aan en zag een geil vrouwtje genietend op de bank heen en weer schuiven die was al behoorlijk opgewonden dus.
Ze draaide haar kutje naar mij toe stroopte het rokje omhoog en pakte haar dildo en draaide
over haar clitje heen en weer ze zette hem op trillen en begon hevig te schokken .
Ze begon te kreunen en stampte met haar kont op en neer. Even verdween de dildo in haar kut
want haar clit moest even wat glijmiddel hebben ,ze draaide steeds heftiger met de dildo over
haar clit. Ze stopte de dildo in haar kut en met haar andere hand ging ze haar clit bewerken.
Neuk me, riep ze neuk me met die paal steek hem zo diep mogelijk in mijn kut .
Ze ging steeds heftiger met de dildo in haar kut op en neer,mijn lul stond stijf in mijn broek.
Ik deed mijn broek maar uit want ik voelde dat hij ook behoorlijk nat werd.
Ik kleedde me helemaal uit en ging recht voor haar zitten met mijn lul in mijn hand.
Ze zag mijn lul glimmen ,jaaaa riep ze die mustang neukt mijn kut zo lekker.
Ze begon nu helemaal te hijgen, ze kwam klaar met een hevige kreet ze schokte nog wat na
maar bleef langzaam doorgaan over haar clit te draaien met de dildo.
Dit is ook zo lekker Sjaak seks met jezelf en een kijker erbij die ook met zich zelf bezig is.
Wat zijn wij ook een stel geilaards toch, maar het is ook zo lekker .
Ze kwam naast me liggen en pakte mijn lul,het sap droop er af .
Zal ik hem maar even aflikken want het is zonde om dat lekkere sap te verspillen zei ze.
En ze slikte mijn lul weer helemaal schoon,heerlijk dat sap van jou Sjaak veel vitaminen.
We keken weer even naar de tv, daar waren ze ook heel heftig bezig om een vrouwtje te verwenen
We hebben de film nog even uit gezien, en jannie haalde nog een paar drankjes op.
Ze kwam geheel naakt terug met onze drankjes en ging weer naast me zitten.
We kletsten nog even over haar vakantie huisje dat ze verhuurt had omdat ze er zelf toch nooit was in de zomer, want ze kon zomers nooit lang weg om de winkel.
Kun je dan niet vrij vragen aan je baas vroeg ik? Nee dat gaat niet want ik ben de baas zei ze lachend.
Is die winkel dan van jou ? Ja Sjaak ik was de enige werknemer toen de oude baas overleed en hij vertrouwde de winkel alleen aan mij toe,ik werkte er al een paar jaar en deed alles bijna al zelf.
Zo dus die tante jannie had nog meer geheimpjes,wat was er nog meer wat ik niet weet.
En Gerda wat doet die voor werk? Gerda is lerares op een sport school voor militairen in opleiding.
Hoe vind je Gerda ?vroeg jannie .Ik zei dat ik haar eerst een bekakt vrouwtje vond maar dat is nu wel anders geworden na onze kennismaking.
Maar ik heb haar eigenlijk alleen in haar blootje leren kennen en dat zijn wel twee uitersten .
Mij zie je ook het meest in mijn blootje,lachte jannie .Ja daar heb je gelijk in maar ik vind jou zorgzaamheid wel heel lief,en je hebt een geweldig lichaam dus jij bent mijn schatje .
Aan ons krijg je nog je handen vol Sjaak, je bent vast nog niet van ons af lachte ze.
Jannie ging staan en trok me omhoog ,kom maar mee dan gaan we nog even genieten van elkaar.
We belanden op mijn bed en ze betaste mijn hele lichaam met haar mond we belanden in standje negenenzestig en verwenden elkaar met likken en zuigen .
Ze ging boven op me zitten en liet mijn lul haar kutje inschuiven en deinde rustig op en neer.
Ik had een prachtig uitzicht op die grote tieten,maar ik zag ook mijn lul in haar kutje schuiven.
Kun jij ook spuitend klaarkomen ?vroeg ik jannie. Nou dat was haar nog nooit overkomen zei ze.
Ik heb wel eens gezien hoe je dat kon proberen,maar het lukt niet bij iedereen zei ik.
Niet geschoten is altijd mis Sjaak, zeg maar hoe je me wild hebben ik ben overal voor in.
Ik pak even een handdoek voor het geval het wel lukt ,ik wil geen zwembad in mijn bed.
Ik kwam terug met een badlaken ,zo ga daar maar bovenop liggen op je buik zei ik.
Op z n hondjes graag, en ik kroop achter haar en schoof mijn lul zo haar nog natte kut in.
Ik wilde eerst die kut wel even neuken en een beetje glijmiddel erbij kon vast geen kwaad.
Hoe geiler ik haar kreeg hoe makelijker het straks werd als haar g spot werd gemasseerd.
Ik stompte mijn lul zo diep mogelijk haar kut in, ze kreunde nog bij elke diepe stoot,ze voelde
mijn balzak tegen haar schaamlippen stoten .
Ik voelde even aan haar clitje die al behoorlijk gegroeid was ,nog maar even wat masseren,
hij was nu wel zeer gevoelig dus maar wat glijmiddel naar binnen spuiten.
Ik stootte zo snel en diep mogelijk de kut van jannie in en uit en voelde al snel dat mijn ballen
op springen stonden ,en ik spoot een lading zo diep mogelijk in haar kut.
Zo nu gaan we je kutje eens even masseren ,ik stak twee vingers in haar kut en smeerde
haar clit in met het sperma wat ik er net in had gespoten, zo die gleed nu lekker zacht.
Ik zocht aan de binnenkant van haar schaambeen naar een plekje waar ze heel gevoelig zou zijn.
Bijna op de hoogte van haar clit zat inderdaad een plek waar ze hevig van begon te schokken.
Twee vingers aan de binnen kant en twee aan de buitenkant ik draaide rondjes met beide handen
Het sap liep over mijn vingers dus ze werd goed gesmeerd,en dat kon ik ook wel zien ze begon te
schudden met haar kont,maar even rustig draaien en dan weer heftig drukken op dat plekje wat je
moet zoeken op het gevoel .Ze begon nu wel heel erg te kreunen het ging goed dus.
Plots was het stop,en ze schoot vooruit, ging plat op haar buik liggen met haar benen tegen elkaar gedrukt.
Ik houd het niet meer zei jannie. Het is net of ik moet plassen zo voelt het .
Kom maar mee naar de bad kamer, zei ik. Dan kun je alles laten lopen als je weer dat gevoel krijgt.
In de badkamer ging ik op de wc zitten ,kom maar op me zitten jannie, zei ik.
En ze schoof bij me op schoot. Als je moet plassen laat je het maar lopen dan doe ik dat ook,zei ik.
En ik legde mijn lul tegen haar buik .We begonnen te zoenen heel langzaam en ontspanend.
Na zoveel drankjes moet je toch wel kunnen plassen als je maar ontspant zei ik haar.
Ik voelde de druk in mijn blaas toenemen en liet hem leeglopen over de buik van jannie.
Oh dat is warm zeg, zei ze. Ik voel het over mijn kutje stromen wat een warme douche voor mijn kutje.
Jannie kroop tegen me aan,ze ontspande zich,en toen voelde ik een warme stroom over mijn zak stromen.
We douchten ons even onder de sproeier,dat was weer iets nieuws voor mij Sjaak, zei ze,maar best wel
een lekker geil gevoel, een tinteling ging door m n kutje zei jannie.
Zo nu maar weer op z n hondjes jannie, ik leg de badhanddoek neer voor onder je knietjes.
En jannie ging op haar knieën op de tegel vloer zitten .Ik ging verder met waar ik zonet was gestopt.
Ze was een beetje stroef geworden door het plassen misschien hielp dat mee maar ze kwam ontzettend
snel klaar maar niet spuitend zoals we gehoopt hadden .
Ga maar op je rug liggen zei ik haar, ik spreidde de badhanddoek lang uit voor haar neer.
Ik kroop boven op haar mijn lul lag tegen haar clit en gleed zachtjes heen en weer.
We hebben even gezoend en we probeerden het nog een keer .
Mijn twee vingers tegen de binnenkant van haar schaambeen en het clitje likte ik met mijn tong.
Ze was wel gladder van binnen door haar orgasme, ik begon haar steeds harder te masseren van binnen.
Ik liet haar clit met rust en ging met drie vingers naar binnen ze ging best heftig kronkelen.
Ik zette best wat druk op haar schaambeen en zag haar schudden met haar kont.
Dat was heel gevoelig dus,ze gilde het uit maar liet me doorgaan .
Ik ging nog harder heen en weer over haar g spot ze krijste ervan dat was best heftig.
Nog dieper ging ik haar kut in stoten ze schokte heftig op mijn harde diepe stoten.
Ze ging komen dat zag ik, maar hoe? Nou dat merkte, ik het vocht droop over mijn hand .
Ik haalde mijn hand weg en zag een straal uit haar kut spuiten, ze kon het dus wel .
Ze lag met open mond naar mij te kijken zo van, wat heb je gedaan?
Ze begon helemaal te schudden en te trillen ze kon zich niet meer inhouden nog een hele heftige straal
spoot uit haar kutje, ze had nog steeds van die oncontroleerbare schokken die door haar lichaam gingen.
Zo Sjaak dat was best heftig dit heb ik nog nooit meegemaakt hijgde ze. Ze schokte en rilde nog wat na .
Ik streelde over haar buik en begon nog even met haar te zoenen .Gefeliciteerd zei ik toen we opstonden.
Waarmee?vroeg ze. Met het feit dat jij ook kunt spuiten zei ik ,dat is niet voor iedereen weggelegd.
Ja dat was best een heftige ervaring, ik schrok er best wel van toen ik kwam, je weet niet wat je voelt
maar het was een heel lekker gevoel, heel anders dan plassen.
Ze pakte de badhanddoek op,zo die is best nat zeg kwam dat allemaal uit mijn kutje stromen.
Ja dat is allemaal van jou jannie,zo zie je maar dat het niet zo handig is als je dat op het bed doet .
We gingen een drankje halen in de keuken en ploften op de bank neer, even een pauze Sjaak.
We kletsten nog wat en kwamen op het onderwerp zwanger worden. Nou daar hoefde ik me gelukkig
niet druk over te maken ,ze was al tien jaar gesteriliseerd,
En bij gerda ook niet, die had het stiekem vijf jaar geleden gedaan toen ze wist dat ze geen kind van
haar man wilde, die was toch nooit lang thuis,en dan moest ze er alleen voor zorgen .
Maar we willen wel graag veilig seks Sjaak, dus pas een beetje op met wie je in bed duikt snap je?
Ik heb al een tijdje geen seks gehad met meisjes zei ik,ze willen vaak alleen maar feesten en niks meer.
Maar zolang ik met jullie genoeg seks heb hoef ik me daar niet meer druk over te maken.
Ik vermaak me best met jullie tweeën ,ik weet niet hoelang dit nog doorgaat maar mij hoor je niet klagen.
Jannie kroop op me en begon met me te vrijen als een jonge meid die haar vriendje na weken weer ziet.
Dat mijn tante zo met mij om zou gaan had ik een paar jaar geleden nooit achter haar gezocht.
Dat wilde ik horen Sjaak,misschien gaan we na de vakantie hier wel mee door als je ouders niet moeilijk gaan doen,Gerda wilde ook heel graag met jou en mij een vrije relatie,het was haar heel goed bevallen.
Ze wil nog eens goed nadenken over haar eigen relatie en wat ze nou eigenlijk wil dus doe rustig aan met haar dan kunnen we nog veel plezier hebben met elkaar.
En we hebben al heel wat nieuwe dingen gedaan sinds we jou in onze relatie hebben gehaald.
Maar we zijn wel eerlijk tegen elkaar want anders werkt het niet en je weet samen spelen samen delen.
We namen nog een drankje,maar toen ze ging zitten vond ze haar vibrator in de zitting van de bank.
Die mustang van jou voelt veel lekkerder Sjaak dus wees maar niet bang dat je overbodig bent.
We keken nog even naar de tv, de seks dvd zat er nog steeds in daar hadden we nog niet veel van gezien
dus maar weer overnieuw kijken .
Ze kroop tegen me aan en ik sloeg mijn armen om haar heen genietend van de prikkels die door je
lichaam gieren,we hadden nog de hele nacht om samen te genieten van elkaar.
Na de film gingen we op bed, ze nam mijn lul direct in haar mond.
Ze wilde gebruikt worden als een slaaf zei ze.
Ik mocht met haar doen wat ik wilde, ze zou gehoorzamen
Die jannie was een beest geworden, of was ze nou verslaaft aan mijn lul na zoveel jaren zonder dekhengst?
We hebben nog heel lekker seks gehad ,met en zonder vibrator en vielen als een blok in slaap,
uitgeput van zoveel lekkers.
De volgende dag ging jannie weg met de groet ,tot de volgende keer ,en weg was ze.
Een paar dagen rust gehad toen mijn telefoon ging ,gerda stond op mijn scherm ik nam hem op.
Met gerda hoorde ik,ga je mee winkelen Sjaak?
Ik wil graag dat je met me mee gaat naar de stad om te shoppen .
Ik heb wat spullen nodig voor het huisje in Frankrijk wil je me helpen sjouwen aub?
Ik wil je wel even helpen met sjouwen hoor Gerda ik kom er zo aan .
Ik ging naar haar huis en zag de deur opengaan,daar stond ze,haar los pet op, heel anders dan ik
haar eerst kende ze werd een andere vrouw sinds ik haar beter had leren kennen.
En we gingen met z n tweeën naar de stad voor kleding en spullen voor in de keuken, ik mocht mijn
mening overal over geven dan wist ze tenminste hoe ik haar smaak vond zei ze.
We brachten zo nu en dan de spullen naar de auto en gingen nog een ronde winkelen.
Ineens werd ik een winkel ingetrokken, ik had niet gezien wat er op de gevel stond maar wist direct
wat het was toen ik binnen stond.
Ik moet ook eentje voor Frankrijk hebben zei ze,ik moet eentje van jou formaat dan mis ik je niet zo.
Ze zocht er eentje uit,met een pot glijmiddel erbij .Ja het blijft behelpen Sjaak dus maak je maar klaar
als ik terug kom dan gaan we met zijn drieen een heel lange nacht tegemoet.
We reden terug naar huis, ze reed haar oprit op de garage deur ging open en we reden zo naar binnen .
Daarom zag je haast nooit een auto staan dus, ze reden de auto zo naar binnen en deurtje weer dicht.
We ruimden alles op uit de auto en gingen op de bank zitten .
Dat ging heel goed zei gerda .Wat ging goed vroeg ik? Samen winkelen, zei ze.
Ze pakte mijn hand vast en zei ,ik ben me aan het testen Sjaak wat ik nou eigenlijk zelf ben .
Ik vraag mezelf af of ik misschien op vrouwen val of dat ik op vrienden val .
Je weet mijn huwelijk is niet wat ik er van verwacht had maar ligt dat aan mij of aan mijn man?
En nu wil ik het uitzoeken met jou ,wij hebben alleen nog maar seks gehad met jannie erbij
en nu wil ik alleen met jou het ook proberen of ik nou ook echt met jou goede seks kan hebben.
Je weet dat we eerlijk tegen elkaar moeten zijn en dat ben ik nu ook, en ik wil het weten voor ik naar Frankrijk ga want daarna moet ik een beslissing nemen dat heb ik met jannie afgesproken en nu ook met jou ik hoop dat je me begrijpt want het is niet gemakkelijk voor me.
Ik kon me voorstellen dat het een moeilijke beslissing was en wou haar graag helpen uitzoeken wie
en wat ze nou was en wat ze wilde .
Wanneer ga je weg ?vroeg ik. Zondag denk ik maar m n man belt nog wanneer hij terug vliegt.
Nou gerda dan ben ik vanavond helemaal van jou, je mag je helemaal uitleven op me zei ik.
We gaan eerst in bad want ik ben vies van het winkelen zei gerda,ik laat het bad vast vollopen.
Ze kwam naakt terug met een badjas in haar hand,hier ook een voor jou en reikte mij ook een
badjas aan, kleed je maar vast uit.
Ik kleedde me uit en ging weer bij haar op de bank zitten,ze kroop tegen me aan en begon met me te vrijen.
Ik moest me bedwingen om niet gelijk haar borsten te grijpen of haar zalig kutje,want jannie had toch gezegd doe voorzichtig me gerda, en ik wou haar niet afschrikken ik liet haar het tempo wel bepalen.
Ze stond op en trok me mee de badkamer in,ga er maar in dan zal ik je wel wassen net zoals jannie alles poetst en boent .
Die gerda wilde mij dus ook wel een poetsbeurt geven net als jannie dat had gedaan, ze vertelden elkaar dus echt alles wat ze met me deden,
Ik werd gewassen en ik moest haar wassen, haar kutje was nog zo glad als een eikeltje, dus die hield ze elke dag bij een paar prachtige lipjes tussen die stevige benen.
Ik streelde even over haar lipjes en ze beantwoorde dat door mijn lul in haar hand te nemen en met te gaan zoenen als een verliefd meisje dat meer wil dan alleen zoenen.
We spoelden ons af droogden elkaar af ze liet het bad leeglopen en we gingen op haar bed liggen.
Ik bekeek haar zalige lichaam en dacht, wat ben ik toch een bofkont twee van die heerlijke lichamen en ik mocht me helemaal uitleven .
Ze keek me aan recht in mijn ogen ,dat kan allemaal van jou en jannie worden Sjaak, dus laat me genieten.
Ik nam haar stevige borsten in mijn hand sabelde aan haar tepels .
Ze kreeg harde tepels ze priemden recht vooruit ,ik ging met mijn tong haar navel in en draaide een paar rondjes, een siddering ging door haar lijf.
Ik kroop tussen haar benen ,spreidde haar benen en begon haar te beffen .
Ik vond al snel haar clitje en maakte een afwisseling tussen haar clit en haar grotje en haar opzwellende lipjes
Haar clit groeide want ik zag het kopje tussen haar lipjes uitkomen wat een prachtgezicht .
Ik keek naar het gezicht van gerda, die lag te genieten dat zag ik wel haar hoofd draaide heen en weer.
Haar handen knepen in het bed en ik hoorde een kreun en haar buik begon op en neer te gaan .
Ik wilde haar nog wel even laten genieten en ging door met het sabbelen op clit en lippen.
Ik zag dat het niet lang meer zou duren ze begon steeds heftiger te schokken, en ik stak een vinger in haar
kutje nam haar clit in mijn mond en zoog lichtjes, haar kutje was nat genoeg om er nog maar een vinger
in te steken en toen kwam daar haar orgasme ze gilde het uit ,jaaaa ik kom, oooh lik me lik me helemaal ,
lik me diep in mijn kut, jij geile beer wilt mijn kutje likken ,oooh jaaa zalig .
Een stroom vocht kwam uit haar kut stromen,
Ik ging met mijn lul voor haar kutje en stootte zo naar binnen.
Jaaa neuk me ,neuk me met die mustang van je,ik wil hem helemaal in mijn kutje ,laat hem maar lekker in mijn kut steigeren .
Een harde kreet en haar benen gingen nog verder uit elkaar,nog dieper wil ik je, neuk me maar hard met
je mustang .
Ik voelde mijn ballen tegen haar kontgaatje slaan
Even haalde ik mijn lul uit haar kutje en stootte toen weer diep in die zalige grot.
Er kwam een kreet uit haar mond, aaah , aaah ,mijn arm kutje, je neukt mijn kutje helemaal kapot.
Ik stootte steeds harder in haar kut en zag dat ze bijna weer klaarkwam .
Ik wil je sperma in mijn kut zei ze ,spuit me maar vol met dat sausje van je ,ik voelde dat het niet lang meer zou duren en neukte als een wild paard .
Gerda kwam klaar als een wilde, ze liet zich helemaal gaan ,en ik spoot mijn sappen in haar.
Zo Sjaak dat was niet verkeerd, zei ze toen we een beetje bekomen waren.
Jeetje wat kun jij tekeer gaan met die stamper van je ,ik voel je nog in mijn kut .
Wees blij dat het niet je kontje was grapte ik,dan kon je voorlopig niet meer zitten.
Nee Sjaak dat past toch niet,daar kan jou mustang nooit naar binnen.
Zeg nooit ,nooit zei ik haar, je weet het niet eerder dan dat je het probeert.
Nou dat zien we later wel ,nu gaan we eerst even uitrusten en eten zei gerda.
We trokken onze badjas aan en gingen naar de kamer,gerda haalde wat te drinken.
Ik heb maar even een handdoekje mee genomen want volgens mij stroom ik leeg ,zei ze toen ze
weer terug kwam in de kamer.
Ze haalde een foto album uit een kast ,foto,s van mijn jeugd zei ze ,jannie staat er ook op en je pa.
Ik bladerde het album door maar herkende niemand.
Ze kwam bij me op zitten en wees iedereen aan, ik herkende mijn eigen vader niet eens met dat bos haar.
En jannie was een heel leuk krullenbolletje geweest met toen al een paar beste meloenen in haar blouse.
Gerda wees haarzelf aan,een mager meisje met lang zwart haar niet een bijzondere stoot en ook niet dat sportief type wat ze nu is,ze stond naast tante jannie en was kleiner dan de meesten van de klas.
Waarom is jannie nooit getrouwd geweest vroeg ik? Ze zag er best lekker uit.
Nou wij hadden een heel fijne tijd samen,we hebben heel wat beleefd samen.
Alleen ik ontmoete mijn man en dat was een heel goede keuze zei mijn moeder .
Nou ze moest eens weten wat ik voor huwelijk ik heb, en jannie zag dat natuurlijk wel en ik niet.
We moesten maar eens eten zei gerda,of ik zin had in een etentje hier of uit eten.
Ik had wel zin in een Chineesje zei ik,Nou zij ook wel dus we gingen naar de chinees.
We kleedden ons weer aan en reden naar de stad en gingen naar de chinees.
We hebben het nog gehad over ons drieen en hoe ze nu verder wilde, want ze wist nu al dat ze niet
alleen van vrouwen hield en dus best met een man kon leven ,ze kon alleen niet met haar man dus.
We reden na het eten naar huis en belanden op de bank de tv ging aan en ze zapte naar een porno zender.
Ze kroop tegen me aan languit op de bank,mijn hand ging als vanzelf in haar blouse.
Het duurde niet lang of haar eigen hand verdween onder haar rokje, ik zag het maar zei niets.
Ze genoot van de film en van haarzelf,mijn lul stond strak in mijn broek dat was geen fijn gevoel
dus ik opende mijn broek en haalde mijn lul eruit zodat was beter.
Ze keek me glimlachend aan ,zullen we alles maar weer uit doen dat voelt veel vrijer, zei ze.
Dat lijkt me een goed idee, en we kleden ons uit en gingen verder met wat we deden.
Ze kreunde zo nu en dan maar liet het niet zover komen ze wilde nog niet klaarkomen.
Mijn lul droop het sap van af ,ze zag het en slikte zo nu en dan mijn lul even schoon, maar er kwam steeds weer nieuwe uit stromen.
Zal ik je dan eerst maar eens lekker pijpen, vroeg ze want je stroomt zo ook leeg ,je staat op springen.
Ze ging voor de bank zitten en pakte mijn lul met twee handen vast ,ik zag haar mondje om mijn paal schuiven steeds heftiger ging ze op en neer .
Een hand masseerde mijn ballen de andere ging steeds op en neer over mijn lul ,ik voelde mijn ballen tintelen en wist dit duurt niet lang of mijn lading komt naar buiten.
Gerda zag me genieten en zei ,kom maar lekker in mijn mondje klaar ik lust dat sausje van jou wel Sjaak.
Het is vast niet zo scherp als bij de chinees .
Ze ging steeds sneller met haar hand op en neer en draaide met haar tong een rondje over mijn eikel.
Ik voelde een straal komen, ik pakte haar hoofd en wilde het over mijn lul schuiven maar ze had mijn lul
gelukkig vast met haar hand anders had ik hem zo haar keel ingeschoven ,en nog een straal verliet mijn lul
zo haar mondje in ,ik zag haar slikken en naar adem happen .
Ik viel achterover op de bank en zag gerda mijn lul uit knijpen tot de laatste druppel slikte ze het sap op.
Ze stond op en ging naar de keuken ,ze kwam terug met twee glazen drinken en zette ze op tafel.
Eerst maar even het vocht op peil brengen anders drogen we nog uit zei gerda lachend.
We dronken het hele glas leeg, zo dat is ook weer aangevuld nu kunnen we weer verder.
Ja dat moeten we niet hebben straks vinden ze hier twee uitgedroogde mummies in de kamer zei ik.
Ze schaterde het uit ,ja maar jij vult mijn vocht steeds aan dus ik hou het langer uit dan jij.
Ze kwam weer naast me liggen, maar mijn lul lag er nu slapjes bij.
Je moet je lul zeker nog water geven vandaag hij is wat uitgedroogd zei gerda lachend.
Ze kroop op me en begon met me te vrijen .
Je smaakt nu naar Bacardi of smaakt mijn sperma naar Bacardi ? vroeg ik haar.
Nee jou sperma smaakt heel anders, zelfs anders dan het mixje van jou en jannie samen zei ze.
We keken nog even naar de film, een film over een pension wat bijna failliet is maar word gered door
op seks beluste klanten, iedereen deed het met iedereen zelfs onder het koken werd er geneukt.
We gingen maar eens op bed vond gerda, het was al laat en ze moest morgen nog een heel eind rijden.
Nou van nog meer seks is het niet gekomen, we lagen lekker tegen elkaar aan wat aaien en strelen
en zijn in een diepe slaap gevallen .
De volgende morgen vroeg ging de voordeurbel,gerda schoot in haar badjas en zei me,
blijf jij maar hier liggen tot ik terug kom.
Ik hoorde stemmen in de hal en probeerde te horen wie het was, misschien was het jannie.
Maar nee het waren mannenstemmen en ik hoorde gerda zeggen nee ik ben hier en mijn man in Amerika.
Ik hoorde iemand de trap opkomen , gelukkig het was gerda .Je kunt beter je aankleden, zei ze.
Er is iets gebeurt in ons vakantie huisje, en nu wil de politie van alles weten .
....word vervolgd....

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online