Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Een fijne boswandeling
Op een mooie dag in april gingen Saskia en haar vriend Patrick wandelen met de hond in het bos. Op een gegeven moment moet Patrick dringend plassen. Hij wil het gemanierd doen en zoekt een stevige boom uit. Terwijl hij staat te plassen, kijkt hij langs de boom en wat ziet hij ? Een wat ouder koppel staat te vrijen tegen een omgevallen boom. Ondertussen is hij klaar met plassen, veegt zijn piemel af en wil hem weer in zijn onderbroek steken. Maar zo gaat dat niet, als je piemel al weer stijf geworden is van het gevrij van dat oudere koppel. Er wordt gehijgd en dat maakt Patrick allemaal maar geiler door. Hij blijft nog wat kijken en merkt tot zijn verbazing dat, dat oudere koppel er wel deugd van heeft. Patrick is ondertussen ook nog een pak geiler geworden en hij voelt zijn harde lul in zijn broek. Dat hou ik niet meer lang uit, denkt Patrick. Ik kan hier niet blijven kijken en tegelijkertijd mezelf klaarmaken. Hij dacht aan Saskia die dit ook wel zou zien zitten, vrijen met meerdere partners. Saskia staat daar wel open voor, denkt Patrick. Patrick besluit om stilletjes dichterbij te komen, maar het gevrij gaat gewoon door.

De oudere vrouw staat nu tegen de boom en haar man heeft zijn broek naar beneden. zijn enorme lul is verschrikkelijk stijf. Hij hijgt verschrikkelijk en zijn zuchten maakt Patrick alsmaar geiler. Die heeft de hand al aan zijn lul, die nu wel erg stijf is, Patrick's lul is nu enorm gegroeid en Patrick trekt hem nu helemaal af. Hij begint ook te kreunen. Het vrijend, wat oudere koppel heeft dat ook in de gaten en gaat op zoek naar het gehijg Ze hebben niet eens de moeite gedaan om zich terug aan te kleden. Ze zien een jongere man verderop aan dezelfde boom zichzelf klaar te maken. Hij kreunt en steunt en het oudere koppel probeert nu ook om Patrick te helpen zich klaar te maken maar dat maakt hen alleen nog geiler. De vrouw neemt zonder' schroom de stijve lul van Patrick over sen steekt hem in haar mond. "Wat heerlijk toch, die lul !" Ondertussen is Saskia ook wat ongerust geworden naar waar Patrick blijft. Dat duurt toch niet zo lang, een man die moet plassen. Ze nadert de boom en hoort daar gehijg en gesteun. Dan ziet ze Patrick hangend tegen de boom en zijn lul steekt in de oudere vrouw haar mond. Die laat de lul op en neer in haar mond gaan, wat ze allebei heerlijk vinden. Saskia besluit om even toe te kijken maar lang kan ze dat schouwspel niet alleen maar gadeslaan. Ze wordt zelf geil van dat gevrij en gesteun. Ze heeft alleen maar een rokje aan en een t-shirt. Geen beha maar wel een klein slipje. Maar ze heeft zich geschoren onderaan. Ze gaat met één hand in haar broekje en voelt dat het daar al serieus nat en vochtig is. Ze komt stiekem achter de boom vandaan en gaat bij de oudere man staan. Wat heeft die een stijve lul zeg ! Ze komt voor de man staan en neemt zijn stijve lul i n haar mond, zonder iets tegen die man te zeggen. De oudere man ziet dat wel zitten en voelt hoe stijf zijn lul nog wordt door de lekkere massage van Saskia. De oudere vrouw heeft nu gezien dat, dat jonge meisje, Saskia dus, met haar man bezig is terwijl zij Patrick aan een orgasme helpt komen. Patrick is een orgasme nabij en kreunt en steunt en plots gulpt daar een hele klodder sperma uit zijn lul op de borsten van de oudere vrouw. Saskia is nog altijd bezig met de oudere man. Die vindt het wel lekker en is ook niet ver meer van een orgasme. Hij steunt en kreunt en plots komt hij ook klaar, met een klodder sperma op Saskia's buik. De oudere man wil nu ook Saskia 'klaar" maken : hij trekt het kleine slipje naar omlaag en begint met één vinger te wrijven over haar poesje. Al heel gauw wordt dat poesje ook enorm nat sen zo kan hij dan met een paar vingers in haar zachte, natte poesje. Hij sopt al gauw van het kutjesvocht en met zijn andere vinger brengt hij wat kutjesvocht naar haar klitje en begint dat ook te masseren. Algauw begint Saskia ook te kreunen en ze vraagt om de lekkere lul van de oudere man want Patrick is bezig met de wat oudere vrouw. Die is al wat verder gevorderd i n haar liefdespel met Patrick. Ze heeft de volle lading sperma al doorgeslikt en vond het precies lekker. Zij kleedt zich nu aan en samen gaan ze kijken hoe het met Saskia en haar man is. Saskia wordt genomen in haar lekker zachte en natte kutje. De oudere vrouw begint nu aan het klitje van Saskia te strelen en die begint weer te kreunen dat ze gaat klaarkomen. Jaaaa, ik kom .... dreupt het uit haar mond. De oudere man is ondertussen ook al klaargekomen en kleedt zich weer aan. Wat een heerlijke boswandeling ...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online