Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

leuke princess
leuke princess
er was op een dag een heel mooi verhaal.
DE princess sliep in een groot apattement.De huismeisje ging naar binnen en ging de prinsces wakker maken.Ja zei de prinscess ik ben al wakker.je wader is er.me vader?,ja je vader uit denemarken je echte vader.
de prinsces ging naar beneden en zag inderdaad zijn echte vader.de prinsces zei tegen zijn vader:'pap ik heb je zo gemist wanneer mag ik ook mee?'.
de huismeisje ging het ontbijt maken we eten vandaag je lievelings eten papat met eieren papa!!!.
Mijn lievelings eten heb jij dat ook gemaakt??ja zei de prinsces.

maar eigenlijk was dat niet zo want zei ging noch slapen.
Komen jullie we gaan eten zei de huismeisje.Papa kom nou maar dan zie je het.Inderdaad het was zijn lievelings eten.

De prinsces ging naar buiten om te spelen met haar vriendin ze gingen levend memory'en met z'n 18'en.
het was heel leuk vond de prinsces.De huismeisje ging de prinsces ophalen want het was al lang bedtijd.Ze gingen allemaal naar huis en de prinsces ook.
De prinsces en de huismeisje waren in de paleis de prinsces moest gelijk gaan slapen.

sóchtends
De prinsces was wakker en huismeisje ook natuurlijk ze gingen het ontbijt maken en wat gingen ze eten??HAMBURGERS EN SALADE natuurlijK.
de papa van de prinsces was ook a wakker ze gingen vroeg eten want ze gingen naar denemarken.
Bij het ontbijt gingen ze kletsen en lachen.de vader van de prinsces zei:'heb jij al je spullen ingepakt?'.
ja antwoorde de prinsces want we gaan al over 20minuten zei papa.
20minuten later

Nou dan gaan we maar.
Doei huismeisje doei sstiefpapa doei stiefmama!!! schreeuwde de prinsces.
ze waren al in 20minuten in Denemarken en het was heel leuk

En ze leefde,nog lang en gelukkig

(wil jij deze tekst spanender maken verzin het gewoon)

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online