Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

helppppp
Vanessa,Lorain,Cher en Mariska lopen naar hun lokaal.Hey ken je dat meisje daar vraagt Mariska.Nee zeggen de meisjes.Halo meisjes ik ben Kim zegt het vreemde.Vanessa loopt naar de plaats van Kim.De andere meisjes kijken vreemd naar Vanessa.Na een tijdje praat Vanessa alleen met Kim.Als een van de meisjes haar iets vroegen dan zei ze hou je mond.Zo deed ze nooit zei Mariska en Lorain.Laat haar zei Cher.
------------na een tijdje:
Nu gaat Vanessa alleen met Kim om.Vanessa zullen we vandaag afspreken vraagt Cher.
Ja,waar zegt Vanessa.
Euhm bij Girlsplein zegt Lorain.
Ja om 5u zegt Vanessa.
Okay zeggen de meiden.
Hey zullen we vanmiddag milkshake drinken zegt Kim.
Okay om 5u lacht Vanessa.
Om 5u ging Vanessa naar Kim en sprak de hele tijd met haar.
Riiiiinnnngggggg.......
Vanessa:hey
Mariska:kom je nog?
Vanessa:euhm ik kijk nog doeiiii....
Wie was het vraagt Kim.
Me vriendinnen zegt Vanessa.
Okay zegt Kim.
Na een tijdje zijn die twee weer diep in gesprek.
Om 6u ging Vanessa naar Girlsplein.
Hey zegt Vanessa.
Hey zeggen de meiden.
Euhm ik moet nu gaan,het is saai zegt Vanessa en loopt weg.
Vanes roept Lorain.
Ik bemoei niet met jullie klootzakken!!!!!

-------------------volgende dag-------

Ahwahhwhaj gaapt Vanessa.
Vanessa gaat snel baden,draagt haar mini rokje en een sexy bloesje,stylt haar haren,zet make-up,draagt haar hakjes en zet lipgloss.
Ow zegt Vanessa mijn blackberry.
Dat Blackberry heeft ze van Kim gehad.
Dag maaaaam roept Vanessa.
Dag Vanes roept moeder.
Dag Vanessa zegt Kim.
Hoi Kim zegt Vanessa.
Na een tijdje zijn ze alleen bezig met hun blackberry.
In de klas zit Vanessa in alle lessen naast Kim.
Ze verwaarloosd ons zegt Cher.

----------En nu......---------
Vanessa komt met een huilende gezicht naar school.
Bij alle lessen zit ze alleen.
Toen vraagt Mariska wat er is gebeurd.
Vanessa verteld dat Kim is overleden,want ze had een aanrijding op de hoek gemaakt en door veel bloedverlies gaf ze de geest.Vrienden vraagt Vanessa.Ja vrienden zeggen de anderen.
Nu zijn ze vrienden

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online