Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Betrapt
TRIIIIIIIIIIIING Katja schrikt wakker van de wekker, slaat erop en wilt weer verder gaan slapen.
' katjaaa! ' roept haar moeder, ' wakker worden! het is je laatste schooldag '.
Oppeens weet Katja het weer, morgen hebben ze zomervakantie!
Ze kijkt op de wekker, en ziet dat het 7 uur is, ze heeft nog mooi de tijd, want ze hoeft vandaag pas om 9 uur op school te zijn.
Katja stapt haar bed uit en slaat haar bed even open, doet haar sokken aan en gaat naar beneden, ' Goedenmorgen mam! ' zegt ze
' Goedenmorgen Katja, ik heb alvast brood voor je gemaakt, het staat op het aanrecht, ik ga nu naar mijn werk, dag schat! ' 'doei mam!'
Katja pakt haar brood en schenkt melk in, ze loopt naar haar kamer en smst haar vriendje Giovanni :
sgatje, gaan we nog samen fietsen?
Loveyou! [L]
xx Katjaa
ze doet haar tv aan, en na een minutje heeft ze al een smsje terug :
is goed hoor lieverd
iloveyouto
Giovann '
Katja droomt al weg als ze aan zijn naam denkt, ze pakt haar spullen, loopt naar de douche, na het douchen doet ze haar haar, pakt haar sleutels en fietst weg naar school.
Als Katja aan komt gefietst staan Giovanni er al, ' hooi sgatje ! ' roept hij 'hooi lekkerding van me' roept Katja terug.
Katja geeft Giovanni een kusje en ze fietsen samen naar school, als ze er zijn, zetten ze hun fietsen in het fietsenrek en lopen samen de school binnen.
Ze hebben de eerste twee uur gym, dus ze lopen naar de kluisjes, pakken hun spullen eruit, en lopen arm in arm naar de gymzaal.
Als Katja naar de kleedkamer gaat is haar beste vriendin Melissa er al ' hoooi melis! ' roept Katja ' heeej kattiee! ' roept Melissa
Als ze zich hebben omgekleed, lopen Melissa en Katja naar de gymzaal.
Na het gymmen gaan ze douchen, tussen de twee kleedkamers van de jongens, en de twee van de meisjes in zit een hele grote ruimte met allemaal douches,
de ene kant is voor de jongens, en de andere voor de meisjes, Katja en Giovanni gaan altijd stiekem samen douchen.
Als ze onder de douche staan tongen ze even, maar ze moeten zachtjes doen, anders hoort hun leraar het, als ze uit de douches lopen schrikken ze zich dood, ze staan opeens vlak voor de gymleraar! 'Dit is al de tweede keer dat ik jullie deze week samen betrap, vorige keer heb ik het laten gaan voor een keer, maar nu mogen jullie allerbij zes uur nakomen!' zegt de Gymleraar
' Sorry meneer De Groot, maar Katja kan er niks aan doen, ik ging stiekem bij haar in de douche, zij heeft zelfs gezegt dat ik weg moest' zegt Giovanni
' O, nou dan mag je gezellig in je eentje nakomen Giovanni! ' zegt de gymleraar, en hij loopt weg om een andere ruzie op te lossen.
' Super bedankt lieverd! ' zegt Katja ' Voor jou doe ik echt alles hoor lieverd! ' zegt Giovanni
En half zoenend lopen ze weg.

Als het eindelijk pauze is, gaat Katja met Melissa en hun meidengroepje in het gras zitten, ze kletsen over van alles en nog wat, ' Oja, zegt Katja ik moest je nog iets vragen Melis, mijn moeder ging trouwen, dat wist je al, maar ze gaan volgende week trouwen, en dan gaan ze de hele week op huwelijksrijs, en dan ben ik alleen thuis, en ik mocht een vriendin uitnodigen,dus, wil jij volgende week bij me slapen?' net nadat Katja haar zin heeft afgemaakt schreeuwt Melissa gelijk : ' JAAAAAAAAAAA!! ' , dat wordt echt heel leuk, gaan we de hele dag msnnen en lol maken en chillen enzo!! '
Ze spreken af dat Melissa vanavond al komt, want maandag gaat haar moeder al trouwen!

Nadat de vreselijk saaie lessen eindelijk afgelopen zijn, hebben ze eindelijk VAKANTIE! Melisaa en Katja kletsen over van alles en nogwat, en daarna gaat Katja met Giovanni mee naar het dorp, ze hebben afgesproken bij het bruggetje, als Katja aankomt, komt Giovanni ook net aan, ' ik kan niet te lang blijven he schat, zegt Giovanni, want ik moet nog om 6 uur nakomen' 'Ja ik weet het, zegt Katja , geeft niet hoor, want Melissa komt rond 7 uur vanavond ook al naar me toe, 'oke, let shop! zegt Giovanni'
En lachend fietsen ze naar het dorp
Als Katja 's avonds thuis komt pakt ze haar tas even uit, ze heeft een nieuw setje ondergoed gekocht, 2 paar oorbellen, een armbandje, een kettinkje met Giovanni erin en een nieuwe broek.
'TRIIIING' de bel gaat , 'dat zou Melis wel zijn, denkt Katja, ze rent naar beneden en doet de deur open.
'Hoooi melisjee !' zegt ze 'heeey kattiee ' zegt Melissa.
Ze lopen samen naar boven en zetten Melissa's spullen weg, daarna haalt Katja even het luchtbed en pompt het op, het is een vier persoonsluchtbed, dus ze kunnen er samen op slapen, Katja sluit de laptop aan, en ze gaan op msn.
'Ik heb een hele leuke jongen op msn ontmoet vorige week' zegt Melissa , 'echt,? hoe heet hij?' vraagt Melissa
'Kevin' zegt Melissa, en ze gaan even op Melissa's msn.
Hij is online! zegt Melissa.
Melissa (L) diee mooiboys (F) by melissa (L) zegt :
Hooooooi kef.
keeeeeeeevin (H) ommin lau gister, ofnoh jorr zegt:
heeeeej lekkerding, allesgoed?
Melissa (L) diee mooiboys (F) by melissa (L)zegt:
Jaaa, en met jou?
keeeeeeeevin (H) ommin lau gister, ofnoh jorr zegt:
Ook, maar gaan we nou nog een keer afspreken?
Melissa (L) diee mooiboys (F) by melissa (L)zegt:
Ja is goed, morgen avond bij het zwembad? ik slaap nu bij mijn vriendin en morgen avond moet ze toch dansen
keeeeeeeevin (H) ommin lau gister, ofnoh jorr zegt:
Is goed sgatje, maar ik ga.. ciao (L)
Melissa (L) diee mooiboys (F) by melissa (L)zegt:
kj, ciaooo (L)

Lachend doen ze de computer uit en gaan slapen..
De volgende ochtend zijn ze helemaal alleen in huis, Katja's ouders zijn vannacht weggegaan, op huwelijksreis !
Katja start haar computer op, en samen met Melissa loopt ze naar beneden om broodjes in de oven te doen, nadat ze hebben gegeten, gaan ze naar boven, 'zullen we op msn gaan?' vraagt Melissa 'is goed!' zegt Katja.
Als Melissa zich inlogt, ziet ze dat Kevin online is en start een gesprek :
Melissa (L) fúck princes shít, i'm the Queen baby (H) BY MELISSA zegt:
Hoooooi mooiboy ! (L)
Keeeeeeeevin (H) wordt tan2 lau vnavond, ofnohh zegt:
Heeeei lekker chickie van me
Melissa (L) fúck princes shít, i'm the Queen baby (H) BY MELISSA zegt:
ik heb heel erg zin in vanavond, zullen we om 10 uur voor het zwembad afspreken?
Keeeeeeeevin (H) wordt tan2 lau vnavond, ofnohh zegt:
Is goed, ik heb er zoo zin in he! ik blijf rond een uur of 3 's nachts, jy ook?
Melissa (L) fúck princes shít, i'm the Queen baby (H) BY MELISSA zegt:
Ja is goed, maar ik moet gaan mooiert, CIAO (L)
Keeeeeeeevin (H) wordt tan2 lau vnavond, ofnohh zegt:
Okeee, ciaoo lekkerkind (L)
Melissa is offline.

Melissa en Katja sluiten de computer af, en gaan douchen enzoo..
Als Katja en Melissa 's middags aan het winkelen zijn, praten ze over van alles en nogwat, 'ik ga even dit rokje passen kat!' zegt Melissa 'is goed hoor!' zegt melissa terug.
Rond zessen zijn ze klaar met winkelen, ze fietsen naar Katja's huis en gaan tv kijken, terwijl ze tv kijken bestelt Katja even een pizza, als er wordt aangebeld doet Katja de deur open, even denkt ze dat ze flauw gaat vallen van verliefdheid, maar, ze viel net niet flauw.
WAT EEN LEKKERDING !! denkt ze.
Ze haalt het geld en geeft haar mobiele nummer + een knipoog en sluit de deur.
Na het eten gaat Katja zich klaarmaken voor dansen, en Melissa maakt zich op voor het zwembad, daarna fietsen ze weg, en gaan ze allerbij hun eigen kant op...
Als Melissa bij het zwembad aankomt, ziet ze dat het best druk is, ze hebben in het turkse stoombad afgesproken, dus Melissa betaalt, en gaat erin, ze zit er helemaal alleen in, tot de deur opengaat, ze wacht vol spanning af, en dan ziet ze oppeens dat het Katja's vriendje : Giovanni is, 'hooooi gio' zegt Melissa
'Hoooooi Melis, zegt Giovanni'
'met wie ben jij hier? ik heb een date !..'
'ik ook! met jou...' zegt Giovanni.
Melissa dacht eerst dat het een grapje was, maar als Giovanni naast haar komt zitten schrikt ze, Giovanni streelt haar wangen en kust haar in haar nek 'Hou op Gio!! je hebt toch al met Katja! ' zegt Melissa.
'Ja , ik heb alleen maar met Katja, om indruk te maken op jou schatje!' zegt giovanni.
Eigenlijk is Melissa stiekem verliefd op Giovanni, ze weet niet hoe ze dit moet oplossen, Katja is haar beste vriendin..
'Ik weet dat je me wilt schatje, zegt Giovanni, ik zal niks zeggen, echt niet '
'Oke, zegt Melissa, maar niks zeggen hoor! '
Langzaam gaat Giovanni op Melissa liggen, en ze zoenen, na een tijdje doet Giovanni Melissa's slípje uit, en komt in haar...
Als Melissa die avond bij Katja thuis komt, voelt ze zich heel schuldig, waarom heeft ze niet gewoon 'nee' gezegt en weggerend,? Katja mag dit nooooit weten!
Misschien is het beter als ik ergens anders heen ga, mijn vader is nu toch acht weken weg, en mijn moeder is dood, maar wat moet ik tegen katja zeggen...
Zo blijft Melissa een tijdje denkend op haar bed liggen, en dan weet ze het.. Ze gaat het aan Giovanni vragen!
Ze pakt haar fiets uit Katja's tuin, en loopt stil naar buiten, Katja slaapt nog, en ze heeft een briefje op de tafel neergelegt voor Katja met;
Katja, ik ben even naar die jongen waar ik gister een date mee had, misschien blijf ik bij hem slapen,
ciao loveyou xx Melissa.
Als ze de tuin inloopt zet ze haar fiets neer en belt aan, als Giovanni open doet wordt ze zowat naar binnen gesleurt en Giovanni geeft haar een zoen, samen lopen ze naar de woonkamer, en Melissa verteld haar probleem.
'Dan blijf je hier toch een tijdje, schatje!' zegt Giovanni
'Wat moet ik dan tegen Katje zeggen? ik kan toch niet zeggen dat ik bij haar vriendje logeer !' zegt Melissa.
'Zeg gewoon dat je met je date van gister een weekje op vakantie bent, dan zeg ik wel tegen haar dat ik een weekje naar mijn ouders toe ben!' Zegt Giovanni.
'Oke!! ik ga even mijn spullen halen, doeii' zegt Melissa en ze geeft hem een korte tongzoen.
Ze loopt de tuin uit, pakt haar fiets en gaat naar Katja...
Als Melissa haar spullen heeft ingepakt, schrijft ze een briefje voor Katja, want die is naar dansen. :
Kattiee, het spyt me, maar ik ben met die date van gisteren op vakantie, hij vroeg het zo lief, dat ik helemaal vergeten was dat ik bij jou logeer!
Je vind het toch niet erg?
iloveyousomuch !! xxx Melissa
Ze pakt haar tassen, en fietst weg.
Als ze bij Giovanni aankomt, wordt ze hartelijk begroet, en gaan ze samen naar boven, ze pakken samen Melissa's spullen uit, en Melissa mag in het logeerbed slapen.
Als ze klaar zijn met uitpakken, gaan ze naar beneden, en eten ze wat.
'Heb je zin om vanavond mee te gaan naar de kroeg sgatje?' vraagt Giovanni.
' Ja, is goed hoor! ' Zegt Melissa, en terwijl ze eten, praten ze over van alles en nogwat, na het eten gaan ze zich omkleden enzo voor de kroeg...
Als ze zijn aangekomen in de kroeg, loopt Giovanni gelijk op een paar van zijn matties af, Melissa loopt onzeker achter hem aan, ze gaan aan een tafeltje zitten, en Melissa gaat erbij zitten.
'Is dat je nieuwe chickie?' vraagt een van die jongens.
'Ja toch, afblijven, ze is van mij dude' zegt Giovanni terug.
'Kj dan, zullen we een biertje bestellen Gio,? ik betaal!' zegt weer een ander.
'Is cool toch ' zegt Giovanni en ze halen een biertje.
'Jij ook een?' vraagt Giovanni aan Melissa.
Melissa wilt eerst 'nee' zeggen, want ze heeft nog nooit bier gedronken, maar als iedereen haar aankijkt, zegt ze stoer: 'Wat denk jij, dat ik een gratis biertje laat staan? hier ermee sgatje'.
Giovanni lacht .
Als ze een paar slokjes van haar bier opheeft, voelt ze zich een beetje duizelig worden, en ze wordt ook steeds blijer, Giovanni fluistert in haar oor : 'Stríppen sgatje' en voor Melissa het weet, danst ze al séxy over de tafel heen, en trekt stuk voor stuk haar kleding uit..
Als Katja terug komt van dansen, en de huiskamer binnenkomt, ziet ze een briefje op de tafel liggen, ze leest het, en vind het wel jammer dat Melissa weg is, maar ook wel weer leuk voor haar dat ze na die 7 maanden eindelijk weer een leuke jongen heeft ontmoet, ze hoort haar telefoon afgaan, en ziet dat ze een smsje heeft van Giovanni :
Sgatje,
Ik ben deze komende twee weken op vakantie naar mijn ouder toe, ik spreek je over twee weken weer, iloveyousodamnmuch
xxx Gioo (L) '
Nu ben ik hier dus helemaal alleen! denkt ze, maarja, ik kan nog naar Tessa gaan, en Esmeralda wou ook nog met me shoppen!!
Ze loopt naar boven en gaat achter de computer.
Als Melissa die ochtend wakker wordt, voelt ze zich heel draaierig, ze heeft bonkende hoofdpijn, en heeft het gevoel dat ze elk moment in kan storten, ze loopt rustig naar de badkamer, en kijkt in de spiegel, wat ziet ze eruit!
Ze heeft hele grote wallen onder haar ogen, en haar mascara zit bijna op haar lippen!
Snel loopt ze naar de kast, pakt haar kleding, en stapt de douche in.
Na het douchen loopt ze naar beneden, en doet de kast open om wat te eten te pakken, ze ziet een paar doosjes liggen, en denkt dat het aspirine's zijn, ze maakt het doosje open, en wilt het in haar mond doen, als ze opeens ziet dat ze gewoon een drúg in haar handen heeft, ze gilt en gooit het de kamer in, ze kijkt in alle doosjes , en overal zit drugs in, softdrugs, hardrugs, en nog veel meer!
'Giovanni gebruikt drugs' dat spookt de hele tijd rond in haar hoofd, ze moet hier weg, snel , nu het nog kan!
Giovanni komt over een half uurtje terug van de winkel, dan moet ze weg zijn, snel !
Ze rent naar boven om supersnel haar spullen in te pakken...
Als Melissa bijna al haar spullen heeft ingepakt , hoort ze een geluid beneden, 'shít, dat is Giovanni denk ik!' zegt ze tegen zichzelf, snel doet ze haar laatste shirtje in haar tas, en klimt via haar raam naar beneden, Melissa weet niet hoe snel ze weg moet komen als ze beneden is, want ze hoort voetstappen op de gang, ze pakt haar fiets van de grond, en fietst zo snel mogelijk heel ver weg, weg van Giovanni, weg van deze wereld.
Als ze een uurtje gefietst heeft, wat voor Melissa een halve dag leek, rust ze even uit, en kijkt ze om zich heen, waar is ze in godsnaam!
Ze is hier echt nog nooit geweest, het enige dat ze ziet, is een groepje jongens, een meisje en een man van rond de 50, waar zal ze naartoe gaan?
Die jongens kunnen súkkels zyn, maar die oude man kan een pédo zijn, dan maar het meisje... Ze loopt naar het meisje toe en zegt 'Hallo meisje, weet jij misschien waar ik ben, ik ben verdwaald..
'Je bent in Groningen , waar kom je vandaan?' zegt het meisje terug.
'IN GRONINGEN?' schreeuwt Melissa , ik woon in Utrecht !'
'Hoe bent je hier dan gekomen meid? vraagt het meisje ik heet trouwens Anna.
'Ik ben gevlucht voor iemand waarvan ik dacht dat het mijn vriendje was, ik heet Melissa..' en ze vertelde het hele verhaal aan Anna.
'Arme meid!' zegt Anna, 'wil je bij mij overnachten? het wordt over een uurtje al donker!'
'Ja, graag!!' zegt Melissa blij, en samen met Anna loopt ze naar het huis van Anna...
Als Melissa die volgende ochtend wakker wordt, denkt ze eerst bij zichzelf, waar ben ik in godsnaam?
Maar dan weet ze het weer, ze is met Anna meegegaan naar Anna's huis, en ze hebben afgesproken, dat Melissa zolang bij Anna mag logeren, maar dat ze dan wel moet werken, net als Anna, omdat ze het anders niet kunnen betalen, 'watvoor werk zou ik moetten doen?' denkt Melissa bij zichzelf.
Als ze die middag in de auto van Anna zitten, wordt Melissa wel erg nieuwschierig, zou het autowasser zijn? of Kassajuf?
Ik zie het zo wel! denkt ze bij zichzelf.
Als ze een half uurtje aan het rijden zijn, stoppen ze in een straat, ze stappen allebij uit, en lopen samen naar een groot gebouw, 'hier is het' zegt Anna.
'Wat? EEN HOERENHUIS? ' zegt Melissa...Melissa zit nu in een kleine ruimte op een stoel, het ging eigenlijk heel snel..
Ze schrok zich dood toen ze zag dat ze in een hóerenhuis moest werken, maar Anna zij dat je er veel voor betaald kreeg, en dat als ze het niet deed, ze dan nietmeer bij Anna in huis mocht logeren, dus toen deed ze het maar.
Ze moet in Séxy língery voor het raam dansen, en soms wordt ze uitgekozen, gelukkig is ze vandaag nog niet gekozen, ze doet ook niet bepaald haar best om séxy te zijn, maar na een half uur komt er een superdíkke man, die haar kiest, ze moet bijna kotsen als ze zijn vet ziet, en daar moet ze iets mee doen, jaa dag, dan ga ik nog liever terug fietsen naar Giovanni!
Als de man naar haar toeloopt, om haar te pakken, rent Melissa keihard langs hem heen, en rent door de gangen, de man rent erachteraan, en in haar língery rent ze keihard naar buiten, als ze buiten is, rent ze naar de auto van Anna, waar haar fiets in de achterbak staat, ze pakt haar fiets, en fietst zo hard als ze kan naar Anna's huis...
Als Melissa bij Anna's huis is aangekomen, klimt ze via het hek naast het huis, naar het raam, ze opent het raam dat nog op een klein kiertje staat , en gaat naar binnen, ze pakt al haar spullen,doet haar normale kleding aan en jat wat chocolade repen voor onderweg, ze klimt het raam weer uit, en fietst zo snel als ze kan weer richting Utrecht.
Als ze 2 uur gefietst heeft, is ze eindelijk in Utrecht, ze bedenkt waar ze heen moet gaan, Katja!
Ze moet haar de waarheid vertellen!
Ze fietst naar het huis van Katja, en met een bonkend hart belt ze aan...



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online