Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Talent
Frauk zit lekker op het balkon te zingen.
Wat lekker weertje Fraukie zegt Joan.
Frauk schrikt en zegt hoorde je me zingen.
Ja,heel mooi hoor zegt Joan.
Dankje hoor Joan.Heb je daar in je handen popcorn.Ja hoor zegt Joan.
Zullen we een vriendenfeestje vieren zegt Frauk.Hoe,er zijn weinig activiteiten zegt Joan.Gewoon,ik zorg voor sfeer zegt Frauk.Oke,ik nodig 9meisjes uit zegt Joan.Oke,is goed zegt Frauk.Er is genoeg plaats zegt Frauk.3kunnen misschien op deze matras slapen en de anderen op mijn grote bed.
Ik zoek effe mijn beste kleren uit voor die sfeer zegt Frauk.
Fraukie kijk deze rode met glitters korte jurk gaat passen voor die sfeer.
Oke is goed zegt Frauk.

Oke,alle meisjes wij gaan nu op naar de entertaiment van Frauk galmt Joan.
Zij gaat het liedje van Shakira dansen en zingen.
Frauk komt zingend en dansend naar voren.
"Tsamina Tsamina mina mina eh eh waka waka eh eh"
Frauk danst en zingt zo mooi en alle meisjes kijken met openmond naar die Fraukje.
Als laatste doet Frauk snel een splits.
Heerlijk was dat galmt Joan.
Iedereen klapt als een gek in 't rond.
Talent!talent! gillen ze.
Frauk word beloond met een gouden gemaakte kroontje van karton die Joan gemaakt heeft.

Aaaaah gaapt Frauk.We hebben honger zeggen de andere meiden.
Kom naar beneden zegt Frauk.
Iedereen ging naar beneden en zien dan een meters lange stokbrood.
Meiden,er is stokbrood met warme vis te eten,spaghetty,bami en kip,frietjes met eitjes,pannekoeken en cake zegt Frauk.
En te drinken zegt Joan.
Stroop of cola zegt Frauk.
Lekkerrrr zeggen de meiden.
Na een half uur zitten de meiden samen op het balkon chips te eten en cola te drinken.
Heerlijke sfeer zegt een van de meiden.
Savonds is er een verassing voor jullie zegt Frauk.
Echttt zegt Joan.
Waarom had je me niet eerder gezegd zegt Joan.
Verassing blijft verassing zegt Frauk.
En welke kleren dan vraagt Joan.
Hoef je niet te weten zegt Frauk.

(7uur savonds)
Oke verassing begint nu zegt Frauk.
Frauk rent naar haar rose paskamer en verkleed zich.
Als Frauk buiten komt en naar het balkon loopt kijken de anderen haar zo jaloers aan.Zo mooi is ze met haar glitters lange jurk en haar mooi lange krullende haar.
Frauk zingt:
Every night in my dreams eye see you eye feel you.That's its how i now you gow onn.
Frauk zingt het liedje van Celindion.
Ze zingt zo mooi dat de sterren dansen.
Als je goed naar de sterren kijkt lijkt het alsof ze dansen.
Als Frauk klaar is met zingen hoort ze het oorverdovend applaus.
Je hebt talent galmt Joan.
Jeeeeeehhh zeggen de anderen.
Sommige meiden snikken zo erg.

Ende


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online