Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Eerste keer sex
Een eerste liefje, iedereen kan erover meepraten dat dit enorm spannend kan zijn :)
we verkeerden al een tijdje en alles ging goed.
Het kussen was geweldig passioneel.
Hoe onze tongen lekker contact maakten windde ons alletwee vaak enorm op. We kregen er geen genoeg van! Toen we qar de film gingen dacht ik gewoon een normale, leuke en gezellige middag te beleve met mijn lief. Leuk was het zeker maar vooral enorm geil! Toen we een film gekozen hadden en een plaatsje vanachter in de hoek hadden uitgekozen keke we elkaar aan. Eerst als een verliefd koppel maar langzaam aan wist ik wat hij bedoelde.. Hij nam mijn gezicht en begon ze te tongen. Geweldig dacht ik. Ik nam hem vast en voelde me zo gelukkig. maar ik voelde veel meer. Onze kussen maakten mij zo geil. Toen de reclame begon wou ik de beker frisdrank nemen, die hij tussen zijn benen had geplaatst omdat de houder kapot was. Ik voelde een enorme bobbel en toen ik hem aanraklakte keek m'n lief me ondeugend aan. Ik was verdoofd en had niet door dat mijn hand daar nog steeds lag. Plots nam hij mijn hand en begon heen en zeer over zijn penis te wrijven. Hij werd harder en harder en ik natter en natter. Ik begin hem te tongen terwijl ik ritmisch over zijn broek wreef. Hij ging et zijn hand tussen mijn beentjes en merkte dat ik geil was. Dit was een zalig gevoel ! We besloten de bioscoop te verlaten en aar zijn huis te gaan l, dat maar 1 straat verder was en bovendien was er niemand thuis. Toen zlwe binnen in de hal stonden gooiden we onze vesten op de grond en begonnen te tongen. We werden geiler en geiler. Al kussend gingen we de trap op naat zijn kamer. Ik duwde hem op zijn bed en ging op hem liggen. Ik wreef met mijn kutje over zijn pik die heel hard was. Wat voelde dit geweldig! Hij nam m'n poep en duwde me heen en weer terwijl zijn ademhaling versnelde. Ik zette me recht, keek hem geil aan en thij trok mijn t-shirt uit. Toen ik die van hem ook uitdeed gjng hij oo me liggen. Hij kslustte me op de mond, nek , en toen kneedde hij mijn borstjes. Toen hij mijn bh wegduwde bracht hij zijn mond naar mijn borst en speelde mer zijn tong met mijn tepel, die heel hard stond. Ondertussen zakte zijn hand af en hij gleed in mijn broek. Hij begon me heerlijk te vingeren. Zijn middevinger recht op mijn clitoris die hij heerlijk verwende. Ik genoot enorm. Hij vingerde me harder en harderen werd er helemaal wild van. Hij tongde me en nam mijn hand vast en bracht hem aar zijn stijve pik. Hij wou dat ik hem aftrok maar ik had een beter idee. Ik zei dat hij moest liggen em genieten en ik liet zijn broek zakken. Ik am zijn pik in de hand en begi zijn ballen te likken. Hij kon zijn ogen nier geloven en kreunde. Even later nam ik sijn hele pik in de mond en begon hem te pijpen. Sneller e ln sneller! Hij hijgde zwaar en net toen hij ging komen stopte ik. Hij keek me verbaasd aan. Ik deed mijn drijfnatte broekje uit en hij wist wat ik bedoelelde. Weer ging ik op hem liggen en bewoog heen en weer mer mijn natte kutje over zij paal. Toen nam hij me bast en legde me op mij rug. Hij kwa op me liggen en bracht zijn paal in mij. Ik kon het niet langer houden en riep her uit van genot. Hij stootte en kneedde mijn borstjes. Ik vingerde mij terwijl hij me neukte. Niet veel later kwamen we klaar en kustten elkaar en bereden elkaar nog 2maal. Ik rukte hem en pijpte hem. Hij had me gevingerd en gaf nu de aanleiding dat hij me wou beffen. Ikvond het wat een rare gedavhte maar was te geil om te weigeren. Ik spreidde mijn benen en hij ziif mijn kutje leeg. Zijn to g krulde rond mijn clitoris en wreef heen en weer. Toen voelde ik zijn vinger in me komen en deze combinatie was onvoorstelbaar. Ik begon te hijhen en kwam kreunend klaar. Ik was dol op hem en dit gebeurde vanaf dan bijna elke week.

Beste ervaring ooit

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online