Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

speciaal agent wanye (deel 3)
vastberaden richt de man zijn pistool op wanye Een fractie van een seconde wordt de man afgeleid door een loeiende sirene van een ambulance.
Wanye denkt snel en springt op de man en ontwapent hem en slaat hem bewusteloos met de kolf van zijn pistool.
Daarna rent hij naar mark en reanimeert
hem en belt de ambulance hij hoort 911 wat is je noodgeval,Je spreekt met de FBI stuur onmiddelijk een ambulance,waar is...NU beveelt hij en hij hangt op 5 min later hoort hij wieuw wieuw.
De ambulanceiers tillen hem in de wagen.
6uur later...
mark wordt wakker.
He buddy alles goed?
Natuurlijk ik heb alleen een kogel in mijn buik voor de rest gaat het heel goed het kan zelfs niet beter.
haha lacht wanye.
En is die klootzak al gepakt?
Zelf opgepakt antwoord wanye,
Thats my man roept mark.
Wanye gaat naar huis en kijkt DER UNTERGANG.
Hitler lijkt wel op john denkt wanye hij wilt ook alles hebben wat hij ziet.
Wanye kijkt op de klok 2.21 uur.
Hij geeuwt even en gaat naar bed hij viel in een droomloze slaap.
Tringg Tringg wanye kijkt wie er belt er staat FBI nu niet denkt hij het is zondag en hij drukt af 2 uur later wanye drinkt koffie en opeens hoort hij ding dong hij morst koffie en roept verdomme!!! WANYE DOE OPEN WE WETEN DAT JE DAAR BENT!!
hij herkent de stem van agent hudson en loopt slechtgezind naar de deur...
Wordt vervolgd
btw heb je nog reacties of ideetjes mail me dan op joshuavdb_@hotmail.com
gr Joshua (a.k.a. joshke)

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online