Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Suzanne
Ik ben Suzanne, 18-jarige brunette die met een cup b veel bekijks krijgt van de mannen.
Zo ook door deze man waardoor ik verkracht ben.

Ik was met een stel vrienden wezen drinken in een café in de buurt.
Me vriend bood me een lift aan, want alleen door het park is gevaarlijk.
Ik weigerde zijn lift, want ben er al vaak genoeg door heen gelopen zonder dat het fout ging en een stukje lopen zou me wel goed doen.
Zo eigenwijs ik ben ging ik door het park.

Ik liep met een aardig snel tempo door het parkje heen, omdat ik het gevoel had dat ik gevolgd werd.
Toen ik het einde kon zien, hoorde ik een rennend persoon achter me en binnen een flits werd ik in de bosjes gegooid door een man met een bivakmuts op.
Hij zei het zacht maar met veel dreiging in zijn stem dat ik niet levend naar huis terug keer als ik zou schreeuwen etc.
Ik was bang dus knikte en begon te huilen.
De man deed mijn jas uit, toen mijn broek en toen mijn trui.
Eigenlijk wilde ik nog niet ontmaagd worden, maar dit wond me vreselijk op.
Hij deed zijn broek naar benee en toverde uit zijn onderbroek een hele grote penis.
Hij beveelde mij hem te pijpen, ik aarzelde maar deed het toch.
Na paar minuten werd het hem te veel en spoot een flinke klodder zaad in me keel waardoor ik moest kuchen en het uitspuugde terwijl hij het beveelde het door te slikken.
Hij gaf me een klap op me hoofd en de wereld wankelde even.
Als het niet op een rustige manier kan doe ik het maar op de ruige manier fluisterde hij in me oor.
Ik was bang wilde weg rennen maar hij had me stevig vast.
Hij begon me te strelen, deed mijn BH uit begon aan me tepels te zuigen die met een stijve tepel erop reageerde.
Terwijl hij eraan zat te zuigen zakte z'n hand naar me onderhand al aardig natte kutje.
Hij begon me klitje te strelen en me te vingeren waardoor ik even later met kronkelen klaar kwam.

Oké nu is het tijd voor het echte werk zei hij.
Hij pakte zijn penis en zette het net voor mijn vagine en grijnsde gemeen naar me.
Hij stootte in een harde snelle beweging zijn penis bij mij naar binnen, de pijn was hels, ik wou schreeuwen maar hij was me net voor met een hand op me mond.
Hij begon in een aardig hard tempo te stoten, het deed echt vreselijk veel pijn.
Na paar minuten spoot hij me vol en zakte ik verdrietig in elkaar.
Ik dacht dat hij klaar was.
Hij zei: Oke nu lekker een sterretje opzoeken.
En stootte zonder pardon z'n pik in mijn kont gat wat nog meer pijn deed en stootte maar door en spoot het me darmen in.

Hij kleedde zich aan en haalde een foto camera te voorschijn en zei: bedankt voor dit leuke filmpje, nu nog een foto even lachen.

Ik wou dit niet, was ik maar niet door het park en de lift aangenomen.
Ik moet elke week bij hem langs komen en hem pleZieren en soms moet ik als prostituee langs de weg staan.
En als ik niet kom of als ik naar de politie ga laat hij alle foto's en filmpjes zien.

Nu is de man gelukkig opgepakt, maar ben nog steeds bang voor het parkje.
Dus mensen neem altijd een lift aan van je vrienden en wees niet eigenwijs, zeker niet als een meisje.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online