Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

zaadslet marion krijgt afstraffing
ik had van marion haar avontuurtje vernomen, alleen op pad gekleed als collegegirl en besloot dat ze het maar eens dunnetjes over moest doen met mij.marion kleede zich om. ze droeg een bh met halve cups die haar toch al grote stevige borsten omhoog perste, van haar overhemdje liet ze de bovenste knoopjes los en het stropdasje hing over haar borsten, het blauw / wit geruite rokje ging nu aan, het zat heerlijk strak en erg kort, eronder droeg ze een satijnen slipje, verder droeg ze haar nieuwe spierwitte laarzen tot net onder de knie met hoge hakken, ik zat in de kamer op de bank en marion kwam binnen, ik zei loop eens heen en weer, je zag haar heerlijke kont schommelen en het rokje kroop lekker langs haar dijen en billen omhoog totdat het net onder haar kont bleef steken, ik zei, zo sletje we gaan, we gingen naar de stad waar marion weer van alle kanten werd bekeken , gevolgd en de stiekeme fotootjes werden gemaakt. op een gegeven moment liepen we in een winkel en toen er geen mensen in de buurt waren liet ik mijn hand onder het rokje glijden en kneep in haar kont, marion slaakte een gilletje, ik liet mijn hand over haar kutje glijden en deze was aardig vochtig geworden, ik zei..hmmm lekker zo;n nat kutje en trok haar slipje opzij en liet een vinger naar binnen glijden en plaagde haar heel even, ik zei loop even mee naar achteren, achter in de winkel was niemand , ik zei je slip zit in de weg, marion zei valt wel mee toch, ik zei, nee echt, ik pakte haar slipje beet en trok het kapot van haar kont, ik zei zo dat is beter, kom we gaan, nee zei marion, iedereen ziet dat, ik zei moet ook sletje en ik nam haar mee naar de roltrapppen, lopen zei ik, marion liep voor mij uit en ging op de roltrap staan, ik volgde op een paar treden en inderdaad je keek zo tegen haar kutje aan, ik zei, zo en nu ga jij alleen een paar keer heen en weer, de reacties volgde vanzelf, mensen die keken en wezen, jongens die foto's maakte met mobieltjes, na een paar keer zei ik kom we gaan wat drinken, we gingen zitten en ook daar weer blikken op marion, ze hadden in de gaten dat ze geen slipje droeg en probeerde een blik te krijgen op haar kutje, ik zei, kom laat ze wat zien, marion deed haar benen iets wijd en toen had je die koppen eens moeten zien.even later gingen we weer verder, ik zei kom we gaan eens een lekker hoerig corsetje kopen vvor jou, even later werden we op de schouders getikt, het was henk van de sm spullen , hij liep met twee man door de stad, hij zei, wat zie je er weer lekker uit , de andere mannen beaamde dat ook, hij vroegen hebben jullie nog plezier van de spulletjes, marion knikte, ondertussen bedacht ik een plannetje, ik zei bel me even met een kwartiertje , we liepen verder en marion zei, leuke mannen die bij henk liepen, zag je ze kijken.we liepen een lingerie zaak binnen en we kochten een paars corsetje met halve cups een mini stringetje en netkousen met mooie brede boorden, ik zei thuis moet je dit aan doen met je zwarte hoge laarzen, ik heb zin in sm. thuis aangekomen verkleede marion zich en ik bevestigde de kettingen aan het plafond, pakte de benenspreiders, touwen, zwepen en dildo's, marion kwam beneden in haar nieuwe outfit, ik zei jezus, wat een geil sletje ben je zo, kom hier, ik bond haar armen vast en zette haar benen in de spreidstang, daar stond ze dan, geheel in mijn macht, ik ging op de bank zitten en liet haar zo 10 minuten staan, waarom doe je niks vroeg ze, ik zei komt vanzelf, even genieten van jou, even later ging de bel, ik had met henk afgesproken dat hij zou langskomen met de mannen als ze zin hadden, marion zei de bel , maak me los, ik zei nee, ik laat je lekker staan, doe de deur dicht, straks zien ze me, ik zei ok dan en liep naar de voordeur, ik deed open en riep, het is henk met bezoek, nee riep marion...ja riep ik en liet henk met de mannen binnen,zo zeiden de mannen , dus dit was de verrassing, ik zei, leef je uit, marion heeft een afstraffing verdiend, marion protesteerde, maar al gauw werd haar mond gesnoerd dmv een rode bal in haar mond met een leren riempje, de mannen kleede zich nu uit en hun half stijve pikken groeide uit tot aardige neukpalen, ze begonnen marion te betasten en te likken, een man drukte zijn penis tegen haar bilnaad en pakte van achteren haar tepels beet en trok eraan, de andere man begon haar te likken en te vingeren, marion schudde met haar hooft,de man maakte nu haar mond weer vrij en marion snakte naar adem van geiligheid, henk en ik hadden ons ook uitgekleed en gingen ook meedoen, van alle kanten werd ze gepakt en gelikt, henk pakte een zweep en begon haar te spanken, je zag haar billen rood worden en marion had het niet meer, ondertussen kwam ze klaar, je zag haar gaan hangen in de kettingen en we besloten om haar los te maken, marion viel in mijn armen, ik drukte haar nu naar beneden en zei ,pijpen slet en ze begon te zuigen, henk en de mannen kwamen er ook bij staan en een voor een pijpte ze ons, de een aan het pijpen en de andere twee aan het afrukken totdat we allemaal ons zaad over haar heen hadden gespoten, haar borsten druipte van de sperme, ze liet haar vingers er doorheen glijden en likte ze af, ze stond nu op en wilde op de bank gaan zitten,henk pakte haar echter beet en zei tegen de twee andere mannen pak haar beet, de een pakte haar onder de oksels en de ander pakte haar benen, henk kroop er tussen en zo kreeg marion een beurt, terwijl henk aan het neuken was sloeg ik marion van onder met de zweep, marion gilde van pijn en genot, de heren wisselde het spel af totdat iedereen marion had geneukt, eenmaal klaar legde ze marion op de grond, deze lag te kreunen en riep, mijn kutje gloeit helemaal en ze wreef over haar kutje heen, ze lag gewoon na te schokken en ze bleef wrijven om even later klaar te komen, de mannen stonden dit alles te bekijken en ondertussen trokken zij zichzelf af om even later de laatste restjes sperma over marion heen te spuiten, hierna kleede zij zich om en gingen weer naar huis, marion kwam weer langzaam bij zinnen en zei wat was dit lekker, maar mijn kutje heeft even rust nodig, ik zei geen probleem en trok haar omhoog, marion hing tegen mij aan en ik zei, dat was je straf voor je avontuurtje, maar je bent er nog niet als je dat dacht, ik duwde haar voorover op de tafel en bevochtigde haar sterretje met zaad dat overal op zat en neukte haar in haar kont, ondertussen gaf ik haar spanking, ik neukte haar totdat ik in haar kont klaarkwam . ik haalde mijn pik uit haar kont en marion zakte voorover, ze bleef wel zo'n vijf minuten hangen voordat ze weer kon lopen, ik zei kom hier bij mij op de bank, marion kwam naast mij zitten, ze zat onder het zaad, haar haren, gezicht, borsten, alles plakte, ik vond het een geil gezicht en kreeg eigenlijk weer zin, maar dat kon ik marion niet aandoen, ze vroeg mag ik in bad, ik zei eerst lik je al het sperma op, haar vingers gleden over de klodders en gulzig likte ze haar vingers af totdat alles weg was, ik zei, nu mag je in bad en ik wil je terug zien als schoolmeisje, in de kleding waar deze dag mee begon, ik liet haar s'-vonds met rust, maar liep wel constand met een stijve van deze kleding, aan het eind van de avond zei marion, lekker he, de hele avond een stijve pik, of niet ?? ik zei vind je het gek met hoe je erbij loopt, ze zei kom hier, ik stond op en liep op haar af, marion ging door de knieen en ze gaf me als toegift nog een heerlijke pijpbeurt.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online