Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

ontmoet bij de hema
Ik had haar al eerder gezien maar kon het niet terug halen waar en wanneer dat was.
Ik zag jou vanmorgen weer bij de Hema zitten koffie drinken met een vriendin.
Onze blikken wisselde elkaar af.
Ik voelde heel goed aan wat jij blijkbaar ook voelde.
Een onuitgesproken aantrekkingskracht zonder dat je iets van elkaar weet.
Steeds vaker keken wij elkaar dan vluchtig ,dan wat langer aan.
Op het moment dat ik op stond om weg te gaan bleef jij kijken.
Ik gaf je een groet en keek bij het velaten van het restaurant nog om en zag dat je nog steeds naar mij zat te kijken.
Zonder na te denken wenkte ik naar jou om aan te geven naar het toilet te gaan.
Er was niemand op het toilet en besloot even te wachten.
Het duurde niet lang voordat ik iemand hoorde binnenkomen.
Ik luisterde ,gezien ik verder niets hoorde deed ik de deur van het slot en bij het openen van de toilet deur zag ik jou !
Zonder woorden liep je het toilet binnen ik sloot de deur en vielen elkaar om de hals.
Vrijwel tegelijk zocht mijn mond de jouwe en alsof het de normaal was wisselde onze tongen meer signalen af dan ooit voor mogelijk was.
Met mijn handen streelde ik je rug en voelde je stevige maar kleine billen.Je bent niet zo groot ongeveer 1.65 .
Zonder enig aarzelen legde je een hand op mijn broek en voelde hoe hard mijn pik stond.
Nog voor dat ik wat kon zeggen trok je mijn broek omlaag en pijpte jij mij vol overgave.
Wat was ik ongelooflijk geil.Ik voelde dat ik op klappen stond en binnen enkele minuten gaf ik aan klaar te komen.
Je ging door en kon mij volledig ontladen in jou mond.
Ik spoot mij volledig leeg.
Nadat ik enigsinds bijgekomen was,
tilde ik je rok omhoog en voelde aan je kruis.
Je was door je slipje en panty heen zeiknat.
Nu was het mijn beurt,ik rukte je panty en slipje uit en gleed met twee vingers tegelijk je natte kutje binnnen
Wat was dit hemels !
Je kermde en kreunde zachtjes.
Met een been op de grond de ander op de toiletpot stond je wijdbeens zodat ik met vol overgave je heerlijke natte spleetje kon likken .
Zelden heb ik een vrouw zo nat gevoeld.
Je klitje likte ik en met twee vingers vingerde ik je zo diep mogelijk.
Na enkele diepe zuchten gaf je aan klaar te komen.
Ik likte en vingerde door en ik voelde mijn vingers omringd worden door je schede en er kwam meer vocht dan ooit uit je kutje.
Je orgasme was zo heftig dat je bijna omviel en je moest vasthouden aan de muren van het toilet.
Na een kort moment van "bijkomen"gaf je aan weg te moeten.
Snel fatsoeneerden wij ons en eerst jij daarna ik verliet het toilet.
Je ging terug naar het restaurant waar je vriendin nog zat te wachten.
Met een rood gezicht ging je weer zitten.
Ik ging naar buiten liep langs het restaurant en door de ramen heen volgden we elkaar.
Ik weet zeker dat ik je nog eens zal zien.Hoe heet je eigenlijk ?
groet Lowie

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online