Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Zalig geneukt
Hey :)
Ik heet Vegan en ik werk als stalhulp in een manege…
En in die manege ben ik zalig ontmaagd door een van de ruiters.. Jens.
Ik had hem al enkele keer gezien toen hij in één van de lessen kwam rijden. Op een dag was ik aan het werken in de paardenstallen, en ik was de hele dag al een beetje aan de geile kant. Jens kwam plots de stallen binnen, hij passeerde me zonder een woord te zeggen.. hij passeerde gewoon en toch voelde ik een soort van rilling door mijn lichaam. Ik heb mij nooit aangetrokken gevoeld tot Jens maar dit was toch een raar gevoel. Even later toen ik gedaan had met werken zat ik iets te drinken in de bar terwijl ik naar de les keek, die me eigenlijk nooit echt interesseert.. tot Jens opeens zijn trui afdeed terwijl hij nog op zijn paard zat. Het t-shirt dat eronder zat ging mee naar boven en zo kon ik zijn gespierd bovenlijf zien... mijn baas roepte me uit dat zalig moment. Er was nog wat werk op de strozolder dat moest gedaan worden. Met tegenzin stond ik op en ging naar de strozolder. Een halfuur later hoorde ik de deur opengaan. Maar ik had geen zin om even naar beneden te kijken wie het was. Er klom iemand op de ladder naar boven, maar dat had ik dus niet gehoord. Terwijl ik al het losse stro bijeen had geveegd stond ik even voor mezelf uit te staren. Met mijn gedachten ergens anders. Toen ik opeens een warme adem in mijn nek voelde.. het was Jens. Hij kuste me zachtjes in de nek. Ik sloot mijn ogen en liet het toe. Ik voelde zijn handen op mijn lichaam.. ze gingen richting mijn borsten. Hij begon ze lichtjes te masseren, ik bleef staan en ging met mijn hand naar achteren, en wreef over zijn gulp.. die groeide. Hij trok mijn t-shirt uit en maakte mijn bh los. Ik draaide me om en begon hem hevig te kussen terwijl ik nog steeds met mijn hand over zijn bobbel wreef. Hij kreunde zachtjes. Ik ging op mijn knieën zitten en maakte zijn broek los, ik schoof zijn boxer naar beneden en keek geil naar zijn lul die er zo verleidelijk uitzag. Ik nam hem in mijn hand en begon de eikel te likken. Ik begon hem te pijpen en masseerde tegelijk zijn ballen. Hij begon hard te kreunen van genot. Op een gegeven moment trok hij me recht en maakte mijn broek los, trok hem af. Hij zag dat mijn slipje al behoorlijk nat was. Hij trok mijn slipje uit en gooide het achter zich. Hij duwde me met mijn rug tegen de muur en begon me te tongzoenen. Hij ging naar beneden, zuigde aan mijn tepel en likte zijn weg verder naar beneden. Tot hij bij mijn clitje was beland. Hij zoog eraan, dat voelde zo zalig. Ik kreunde het uit.. Hij ging toen met zijn vinger binnen, doordat ik al zo nat was was dat geen probleem. Hij stak nog een vinger binnen. Hij neukte me met 2 vingers. Ik smeekte hem om me hard te neuken. Dat liet hij zich geen 2 keer zeggen. Hij stond op en draaide me om en liet me voorover buigen. Ik hield mijn handen tegen de muur om overeind te kunnen blijven. Hij pakte zijn lul in zijn hand en duwde hem hard naar binnen. Het deed even pijn maar dat ging al snel over in heerlijk genot. Ik smeekte weer om me harder en dieper te neuken. Dat deed hij ook. Hij stootte hard en diep zonder te stoppen. Dit was zo zalig.. Ik voelde mijn kutje samenkrampen en kwam lekker klaar. Jens had nog even nodig en toen kwam hij uiteindelijk ook klaar. Ik voelde zijn warme zaad binnenstromen..
Het moment erna lagen we in elkaars armen, nagenieten van wat er net gebeurd was. Toen belde er iemand naar mijn gsm, het was de baas van de manege.. er moesten enkele paarden afgezadeld worden. Ik kleedde me terug aan en gaf Jens een vurige tongzoen. Ik ging de strozolder af zonder één woord te zeggen..
De week erna kwam hij terug rijden, en na de les zijn we weer naar de strozolder gegaan…
;)



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online