Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Verkracht worden in leren en laarzen
Ik ben een jonge vrouw van 22 jaar. Ik draag altijd graag leren rokken en in de winter knielaarzen met een hoge blokhak.
Nu is mij eens iets heel ergs overkomen. Ik reed op de fiets, maar moest door het bos rijden. Het is een redelijk verlichte weg. Ik had een zwarte leren rok aan die net over de knie kwam en daaronder zwarte leren laarzen die net onder de knie kwamen. Ik had ook een huidkleurige panty aan die mijn benen het effect gaven alsof ik lekker licht gebruinde benen had door de zon.
Op een gegeven moment zie in in de verte 4 jonge knullen aankomen van pakweg mijn leeftijd, misschien iets ouder. Nadat ik hen passeer word ik met een ruwe beweging van mijn fiets getrokken. Ik kom te vallen. Die knullen slepen mij in mijn leren rok en laarzen over de straat. Ik gil, laat mij los, laat mij los. De knullen schreeuwen tegen mij, hou je bek slet. Ik zeg, ik ben geen slet. Dat ben je wel,je bent een slet. Ik zeg waarom ben ik in jullie ogen een slet ? 1 van die gasten antwoordt mij, omdat je een leren rok draagt en daaronder laarzen. Dat maakt je geil, en wij gaan jou nu eens lekker pakken. Terwijl ze mij over het ruwe asfalt slepen, zeg, ik dat mijn leren rok en laarzen kapot gaan. Hou je bek, wat kan ons dat schelen dat je leren rok en laarzen kaal worden. Dan zie je er tenminste nog ordinairder en sexy uit. Ik probeer mij los te maken, maar dat lukt mij niet. Ik zie inderdaad in het schijnsel van het licht dat mijn leren rok en leren laarzen behoorlijk kaal zijn geschuurd. Wat erg dacht ik dat mijn leren rok en leren laarzen kaal zijn. Ik had die leren rok en leren laarzen net een maand geleden gekocht. Ja, ik hou nu eenmaal van een leren rok en laarzen. Het staat supervrouweljk en sexy. Die gasten pakten mij 1 voor 1, en ze spoten bovendien hun sperma over mijn leren rok en laarzen heen. Daarna sleepte ze mij terug naar waar ik van mijn fiets was getrokken. Mijn leren rok en leren laarzen zagen er niet uit. Die kon ik wel weggooien. Ik heb bij thuiskomst wel direkt de politie gebeld, en even later zijn die gasten wel aangehouden. Ze hebben mij wel de schade moeten betalen van die leren rok en leren laarzen, Ik heb inmiddels weer een nieuwe leren rok en nieuwe leren laarzen. Gelukkig hadden ze dezelfde rok en laarzen nog, omdat ik ze pas geleden gekocht had.
Ja zo' n leren rok en laarzen draag ik wel om er sexy uit te zien. Bovendien voel ik mij als vrouw er ook sexy in. Dan nog hoef ik als vrouw niet verkracht te worden.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online