Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

postbezorger(waargebeurd)
Hallo,

Normaal gezien,ben ik niet zo gekke tante.Maar op afgelopen oudjaarsdag gebeurde er wel iets heel spannends!En ik meen dat de oorzaak aandeze site lag.Omdat mijn man aan het werk was,en ik lekker vrij was.zat ik een beetje op internet te kijken.via,via kwam ik op deze site terecht.En na het lezen van enkele verhalen kwam ik er toch wel achter dat het me wel wat deed.toen ik er net lekker inzat,ging plots de deurbel.Verschrikt liep ik naar de deur,en deed open.De bezorger van de reclameblaadjes wenste me gelijk vrolijk,de beste wensen voor het nieuwe jaar.Lachend liet ik deze frisse verschijning binnen,omdat het buiten nogal sneeuwde.Hij kwam natuurlijk om een fooi,en ik ging op zoek naar me portemenee.Na wat enig speurwerk bleek ik maar rond de 40 cent te beschikken.ik gaf dit,en zag toch wel wat betreuring in zijn ogen,hoewel hij zei dat het niet erg was.Wacht,zei ik!Ik denk dat ik boven nog wel wat heb.Ik sprinte naar boven,en liep snel naar de slaapkamer.Ik zal hem wel eens een beloving geven,dacht ik!het was een leuke jongen om te zien,en ik was bloedje geil!!waarom niet,dacht ik.Mijn man heeft het wel eens aangekaart,maar ik wimpwelde hem dan direct boos af!seks met een ander?nooit!!Maar dit was anders,spontaan wou ik het wel!Ik schoot me joggingpak uit,dook me kledingkast in,en pakte een sexy stringetje,kort spijkerrokje en een topje met spagettibandjes.daaronder niets!En ik kan het best hebben,ben 28 jarige brunnete,rond de 65 kilo,en een flinke c cup!In me nieuwe outfit liep ik naar me jonge prooi!toen hij me zag,schrok hij eerst!ik liep rustig op hem af,deed zijn rits van zijn jas open,en liet deze van zijn schouders afglijden.Ik omhelsde hem,en gaf hem een heerlijke tongzoen,me handen zakte af over zijn rug naar zijn kont.In zijn veels te grote jeans doken me handen zijn broek in,wat een lekker hard kontje!Gretig greep ik met een hand over zijn broek in zijn kruis!masserend voelde ik zijn opwinding.ondertussen zat hij met zijn beide handen onder me rokje,lekker me kont te masseren.Dit alles gebeurde nog in de gang!De zenuwen gierde door mijn,en zijn lijf ook denk ik!snel deed ik zijn jeans open,en trok hem naar beneden!me hand masserde over zijn boxer heen,en zo te voelen was het al een grote jongen.Ik zak door me knieen,en trek zijn boxer omlaag!en komt een heerlijk ding van onder vandaan!Ik begon hem lekker te pijpen.Hij valt half tegen de muur!Ik merk aan hem,dat ie het niet meer houdt,en begin hem af te trekken!na een paar slagen,komt ie spuitend klaar!hij mist me net!!Zo had ik het eigelijk niet in gedachten,me kut staat zowat in brand!!Sorry,zegt ie hakkeld.....geeft niet zeg ik,en geef hem een kus.en geil ik was,begon zijn lul weer te masseren!hij wer weer hard!Hihi,net me man 10 jaar geleden,denk ik!Ik neem hem me naar boven,in de slaapkamer aangekomen,wil ik maar 1 ding!en snel!ik trek zijn boxer weer uit,geef zijn lekkere lul nog een paar slagen,en schiet me string uit!laat me vallen op het bed,hij schiet zijn trui uit,en gaat op me liggen!Nogal onwennig probeert hij in me te komen.Ik pak zijn lul,en begeleidt hem naar binnen!Soppend gaat ie erin.Heerlijk!!Met me benen hoog in de lucht,pak ik zijn kont vast,en duw hem naar me toe!Met harde stoten,neemt ie me!Na 10 min. gooi ik hem van me af,en draai ik me op handen en knieen.hij komt achter me zitten,en neemt me heerlijk,ondertussen masseert ie me uit me topje gehaalde borsten heerlijk met een hand!Na een heerlijke 10 min,hou ik het niet meer,en kom heerlijk klaar!niet kort daarna hij ook.Samen vallen we op bed.Alseblieft zeg ik,laat ht wisselgeld maar zitten.Lachend kleed hij zich aan,en loopt daarna weer beneden.schiet zijn jas aan,en vervolgt zijn route.de deur valt dicht.breedgrijnsend ga ik lekker douchen.Als me man thuiskomt,vertel ik schoorvoetend het hele verhaal!Hij lacht,maar volgende keer wil ik het zien,zegt hij nors!Alleen heb ik de bezorger niet meer gezien.heb me laten vertellen dat ie is gaan studeren in groningen.Ben benieuwd naar de nieuwe bezorger.......

xxxxx

Ilse

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online