Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Je bezeft pas wat je had als je het kwijt bent !
Dit is een Waargebeurd verhaal


Lydia Heeft veel meegemaakt in haar leven.
Lydia is een meisje van 14 jaar.
En in haar 14 jaartjes dat ze leeft heeft ze veel meegemaakt.
Lydia haar ouders zijn gescheiden.
haar vader is Marokkaans en haar moeder Surinaams. Haar moeder is opnieuw getrouwd met een Surinaamse man uit Suriname.
Lydia haar moeder werd vaak geslagen door haar vader.
Toen lydia 4 was gingen haar ouders scheiden.
Lydia begon al snel met pubberen.
Ze was 10 toen ze met haar puberprobleempjes aan kwam.
Toen ze 11 was is Ze weg gelopen van haar moeder door een ruzie tussen hun.
en wegelopen naar haar vader.
Maar haar vader misbruikte haar.
later woonden ze weer bij haar moeder en verhuisden van Den Haag naar Rotterdam.
daar begon de puberteit helemaal
Lydia dacht niet meer aan haar school ze dacht alleen maar aan jongens.
ze had overal een jongen zitten.
en de moeder zei telkens tegen haar :
Lydia denk nou aan je school je cijfers zijn belangrijker en je man is je diploma die blijft altijd bij je !! Lydia werd gek van dat verhaal want ze hoorde het elke dag weer.
Tot op een dag Lydia met haar klasgenootje Samira Langs de CoolCat liep in de stad. Lydia zag dat daar een nieuwe jongen werkten.
De jongen bleef haar hele tijd aankijken.
En Lydia vond hem wel een leuke jongen.
Ze smeekte haar vriendin om de coolcat in te gaan.
Na lang zeuren zei Samira oke.
Lydia liep de coolcat binnen.
En zag de jongen kleren opvouwen.
De jongen keek haar even aan en ging weer door met zijn werk.
Lydia begreep het niet want eerst keek hij de hele tijd naar haar !!
Lydia dacht weet je laat maar hij moet niks van mij.
Ze ga Samira een seintje dat Ze weg wou. Samira liep voor op de winkel uit. Tot dat Lydia pssstt hoorde.
en ze draaide haar om. de jongen vroeg of ze even wou komen.
Lydia liep er natuurlijk heen.
Hij vroeg aan haar wat haar naam was en Lydia zei haar naam.
Daarna vroeg hij wat haar afkomst was en dat vertelde ze.
En daarna vroeg hij haar msn.
en lydia gaf haar msn.
Blij liep Lydia de winkel uit.
En verder op stond samira te wachten en vroeg waar ze was.
Lydia vertelde wat er was gebeurd met een blij gezicht.
Volgende dag vertelde ze het aan haar beste vriendin Natasha.
Natasha begon te lachen en zei toen tegen haar dat ze alweer een jongen heeft.
Maar Lydia voelde dat dit anders was.
Later die dag ging ze op msn en iemand had haar toe gevoegd.
ze vroeg aan die gene op msn wie hij was. Hij zei toen dat ze wel wist wie hij was en ze zei toen die jongen uit de coolcat misschien?
hij zei toen ja dat ben ik.
Maar lydia zat toen te denken dat ze helemaal niks wist over hem en ze begon hem vragen te stellen. Als eerste wat ze vroeg was zijn naam
hij zei toen ik heet Quincy. En zijn leeftijd is 16 jaar oud Lydia wachten op de een vraag die iedereen jongen stelt maar die vraag kwam maar niet. Want de meeste jongens vroegen gelijk aan haar of ze nog maagd was of niet.
Maar deze niet.
Lydia vond het raar. En vroeg maar zijn afkomst en hij zei dat hij een Antiliaan was.
hij vroeg waar ze woonde
hij kende die buurt want daar woonden zijn EX vriendin.
Na een paar keertje afspreken.
begonnen ze een relatie te krijgen Lydia had overal nog anderen jongs zitten waar ze meer zat te fleurten. Haar vriendinnen vertelde haar dat ze moest kiezen.
Uiteindelijk koos ze toch voor Quincy.
Ze begon zoveel voor hem te houden door zijn lieve woordje zijn en zijn aandacht. 3 weken later had ze hem niet meer gesproken en wist niet waar hij was.
Ze had geen nummer en hij kwam ook niet meer online.
Lydia wist niet wat ze moest doen dan zich alleen maar zorgen te maken.
Lydia had hem nu een maand niet gezien.
Ze was bij een vriendin Tana thuis en ging op der msn.
En ze Zag dat Quincy online was.
Hij begon tegen haar te praten met :
hey. Lydia vond het maar raar want zo praat Quincy nooit en die gene die achter Quincy msn zat vertelde dat hij een vriend van Quincy was.
Hij zei dat Quincy vast zat. Lydia zat met tranen achter de pc.
en ze wist niet waarom ze huilde want ze huilde nooit voor een jongen.
de vriend van Quincy zei dat hij had gevochten en dat hij de volgende dag vrij komt. Zijn vriend vertelde ook dat hij een brief voor Lydia had geschreven en dat hij moes zeggen dat hij heel veel van haar houdt.
de volgende dag ging Lydia's telefoon er belde iemand privé Lydia nam op Ze begon helemaal te stralen want het was Quincy. toen ze klaar waren met praten hangt lydia op en rende ze naar haar moeder. Ze schreeuwde toen dat Quincy had gebeld haar moeder keek haar met een gevaarlijke blik aan. Haar moeder vind dat ze geen vriend mag omdat ze te jong is en aan haar school moet denken.
Haar moeder vroeg haar of ze met Quincy een relatie had en Lydia zei toen ja.
Haar moeder ging uit haar dak van boosheid. Haar moeder zei toen tegen haar dat ze het vandaag nog moet uit maken en aan haar school moet gaan denken.
De dag begon leuk voor haar en eindigende in een nachtmerrie ze wist niet wat ze moest doen want ze hield echt zoveel van hem.
Lydia bleef toch maar stiekem afspreken met Quincy.
Maar Lydia haar stiefvader zag haar heel vaak in de hal met Quincy eerst Zei haar stiefvader nog niks tegen haar moeder Maar Lydia weet alles komt ooit boven water.
Lydia bleef maar afspreken.
Lydia vroeg aan Quincy wat hij zo leuk aan haar vond en Quincy zei in deze woorden hoe leuk hij haar vond :
Lydia,
jij betekent zoveel voor mij. Ik hou echt van jou. Als er wat is kan je altijd bij me komen ik zal je altijd helpen.
ik ben niet zoals die anderen jongens die alleen maar 1 ding willen en dan je laten vallen want Lydia ik hou echt van jou en wil je echt niet kwijt Als ik op school zit denk ik aan jou als ik in bus zit denk ik aan jou ik vergeet zelfs uit te stappen om dat ik denk aan jou jij hebt mij leven veranderd ik zit niet meer aan slechte dingen te denken en ik doe ook geen slechten dingen omdat ik aan jou denk Lydia ik hou echt van jou en ik wil dat je dat weet.
Lydia viel in stilte.
Het leek wel een soort afscheid
Maar wat lydia niet wist dat het ook een afscheid was
haar stiefvader vertelde het toch aan haar moeder dat ze had afgesproken.
haar moeder wou met haar der
over praten
Opeens belde Quincy haar.
En Lydia Nam op.
Ze begon zachtjes te praten zodat haar moeder haar niet
kan horen.
Maar haar moeder was slim genoeg en wist dat Quincy aan de telefoon was.
ze haar de der telefoon af.
Ze zei tegen Quincy dat ze niet wilt dat haar dochter een relatie heeft en dat ze aan haar school moet denken maar dan op een strenge toon.
Lydia had hem daarna aan de telefoon nog eventjes en hij zei toen dat ze misschien een pauze kunnen nemen.
Maar dat wou lydia niet Ze wou hem zien en bij zich hebben.
Een dag later Zei haar gevoel dat ze haar in haar post vak moet kijken
en dat deed ze.
op eens ziet ze Quincy's naam staan.
en leest het bericht.
er stond in dat hij heel veel van haar hield maar dat ze liever uit elkaar kunnen gaan omdat hij niet tussen haar en haar moeder wou staan
Hij wilt dat ze een haar best gaat doen op school haar diploma gaat halen en dat hij het echt niet leuk vind om dit te zeggen maar dat het beter is voor als ze nu niet bij elkaar zijn
en als ze echt bestemt waren voor elkaar dat ze echt wel weer bij elkaar komen.
Lydia heeft toen de hele avond gehuild.
ze kon zelfs niet slapen.
ze stuurde de volgende ochtend terug
dat
het wel beter is
En dat Ze altijd van hem zou houden wat er ook gebeurd
Maar dat ze het niet leuk vind dat hij het via de mail heeft gestuurd en dat Ze wilt dat hij het nog een keer zegt recht in haar gezicht.
Lydia zag nu pas in dat ze echt van hem houdt en ze hoopt dat er ooit nog een kans is voor hun twee
want haar liefde voor hem altijd zal bestaan.




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online