Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Liza deel 1
dit verhaal begint gewoon bij liza ze was 17 jaar die niet in god geloofden maar in de duivel daarom droeg ze ook altijd zwarte kleren.
op een morgen kwam ze op school aan
jonas:"kijk jongens daar hebben we de heks".
liza:"hou je mond".
het pesten bleef gewoon doorgaan ook in de klas opeens stond liza recht:"ja mensen ik kan de duivel oproep ik kan ze beheersen" tenminste dat dacht ze.
ook tijdens de pauze bleef het pesten doorgaan liza ging naar het kooklokaal
pakte daar een mes en ging er mee naar
buiten ze pakte jonas bij zijn schouder en steekte jonas in de buik hij was opslag dood.
ze liep naar school gooide haar boekentas langs haar en ging boven studeren liza:"sorry voor die moord maar hij heeft ervoor gekozen".
opeens doen ze een pen wou pakken
zag ze het boek waarmee je de duivel mee kon oproepen ze keek er even in
zetten 5 kaarsen en het ster met het nummer 666
ze zei een paar zinnen opeens zwaaide de gordijnen vanzelf de deur klapperde vanzelf toen werd liza weer wakker het had precies niet gewerkt ineens:"hallo liza ik ben het de duivel".
liza:"mooi zo".

de volgende dag ging ze weer naar school maar er was iets raar's de leerlingen keken boos naar haar ma zei niks
in de klas gekomen was het de gewone leeraar:"hallo leerlingen iemand hier heeft in deze klas heeft gemoord op deze jongen".
2 leerlingen brachten het lijk naar binnen die nog steeds op zijn doodsbed lag
liza:"nee dat kan niet waar zijn dit droom ik".
de duivel:"ik heb je gewaarscuwd nu zul jij het gevaar ontdekken".
opeens zette de leeraar het lijk rechtop dat liza recht in zijn ogen kon kijken liza:"maak mij wakker alsjeblieft".
de duivel:"neen !!! jij hebt je hebt het boek misbruikt nu zul jij de nachtmerrie van je leven beleven".
die avond ging liza nog even naar de uitvaardienst waar jonas lag liza kwam binnen en ging naar de kist die nog open stond:"jonas het was niet mijn bedoeling om je de vermoorden het spijt me" zei ze met tranen in haar ogen".
het lichaam werd wakker met enige zin:"spijt is niet genoeg je straf zal angstjagend zijn".
liza ging met bang gezicht naar huis
terug thuis gekomen
ging liza gewoon naar boven deken om zich heen en wiegde een beetje
liza:"ik moet hier weg ik moet hier gewoon weg ze maakten haar koffer ging naar onder en ging naar buiten
en daar stond ze dan helemaal in de kou.
opweg naar een plaats waar ze hopelijk rust kan vinden.

einde.

dit verhaal word nog vervolgd.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online