Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

noem mij max
Er was eens een vrouw,
die heette Annabel.
Ze was blond, mooi, slank en had mooie grote blauwe ogen.
Maar.. ze was heel dom!
In de zomervakantie besloot ze om naar Kreta te gaan.
Aangekomen op het vliegveld, was ze net op tijd.
Ze rende érg hard naar het vliegtuig, en was net op tijd binnen.
Ze nam plaats, naast een man van een jaar of 30, hij was knap..
heel knap vond ze!
Na een tijdje zij de man ten slotte: "Hallo, ik ben Max."
Annabel: "Hallo, ik uhh.. ben.. uhh.."
Ze dacht even na en zij toen beslist: "Ohja! ik heet Anna aangenaam kennis te maken!"
De man: "oke.."
Daarna bleef het een tijde stil..
Tot Annabel opeens zij: "Meneer?"
De man: "ja? en noem me maar Max hoor"
Annabel: "oke, maar meneer ik nou.. uhh.. ja.. uhh.. ik had me dus vergist... nou uhh.. ik heet dus eigenlijk Annabel en niet Anna.."
De man moest kei hard lachen maar hield zich in en zij zo kalm mogelijk: "Oke mevrouw! Maar zegt uw maar Max" En hij glimlachte hartelijk.
(Niet omdat hij haar aardig vond maar omdat hij heel erg graag wou lachen en om dat te bedwingen glimlachte hij)
De man dacht: "Hmm.. nu weet ik dus dat ze dom is.."
Na tijdje bedacht hij een plan.
En zij: "Nou mevrouw uhh.. Annabel ofuh.. mevrouw"
Ze glimlachte en zij: "och.. zeg maar toch Annabel, meneer!"
De man: "zeg nou maar Max"
Annabel: "maar wat wou uw eigenlijk?"
De man: "Nou kijk, als ik een vraag stel en jij beantwoord hem verkeerd krijg ik een briefje van 5 euro van jou" Zij hij "Maar als jij een vraag stelt en ik beantwoord hem verkeerd, dan krijg jij een briefje van 500!"
Ze knikte en zij koeltjes: "Oke"
De man: "Ik beginnen."
De vrouw: "Oke!"
Hij vroeg: "Wat is 23x5?"
Zij: "Zevenduizenmiljard?"
Hij glimlachte en zij: "Nee mevrouw!"
Ze pakte een briefje van 5 euro en gaf het aan hem.
Toen mocht zij een vraag stellen.
Ze dacht een tijdje na en zij tenslotte: "Nou, Wat voor dier is het als het met 4 rode benen en 9 blauwe handen naar boven gaat en naar benneden met 8 geele benen en 3 roze handen?"
De man dacht een helle tijd na, hij zocht op internet het antwoord, maar zij tenslote somber: "Ik w-weet het antwoord niet.."
Ze glimlachte één seconde dat het niet te merken was en zij: "nou meneer krijg ik nog die 500 euro?"
Hij keek haar een beetje boos aan en haalde 500 euro uit zijn poromonee
Ze zij: "Dankuwel meneer"
Hij: "zeg toch gwn Max!!!"
(Hij sprak zijn naam een beetje verkeerd uit uit woede en het klonk als: Muhaks)
Zij: "Oh.. sorry Muhaks voortaan noem ik uw zo" "
Hij werd rood van woede en zij: "Noem me verdomme gewoon Max!!!!"
Ze schrok en keek hem angstig aan.
Hij: "Sorry mevrouw ik ben een beetje moe daardoor komt het denk ik.."
Ze zegt: "oke...."
Na een tijdje zegt hij: "maar wat was het antwoord eigenlijk want ik ben wel een beetje nieuwschierig..
Ze keek hem heel even aan en pakte een briefje van 5 en gaf het aan hem.
Na een tijdje kwamen ze in Kreta aan en ze nam een taxi en reed naar haar hotel.




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 33 bezoekers online