Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Het Tuinhuis
Het was een zwoele zomeravond. Jasmine zat in de tuin. Ze verveelde zich. En toen besefte ze zich dat ze zin had in iets geils. Ze was de hele dag al geil. Ze speelde een beetje met haar kutje en haar tietjes terwijl ze aan het nadenken was hoe ze haar geilheid kon stillen. Ze keek naar haar tuinhuis. Wat waren daar toch al vele geile dingen in gebeurd dacht ze, en toen kreeg ze een geweldige ingeving. Ze besloot om haar ex Jurren op te bellen. Met hem had ze de lekkerste en geilste sexavonturen beleefd. Ze hoopte dat hij ook zin zou hebben. Ze toetste het nummer in en na een paar keer nam Jurren op, "Met Jurren". "Hoi met Jasmine" antwoorde Jasmine bloedgeil. Jasmine hoorde zijn ademhaling een klein beetje versnellen. "Heb je zin om naar mijn huis toe te komen ik verveel me een beetje en ik hoopte dat jij die verveling misschien wel weg kan halen." "Maar natuurlijk kan ik die verveling weghalen, ik kom er nu aan" Zei Jurren opgewonden. Jasmine wist dat hij geil aan het worden was. Ze liep naar boven en deed een geil lingeriesetje aan (want haar onderbroek die ze tijdens het telefoongesprek aanhad was helemaal nat). Daarna ging ze naar het Tuinhuis en maakte ze daar alvast het bed op. Even later belde Jurren aan. "Hey kom binnen, Je ziet er goed uit, zoals altijd." Zei Jasmine terwijl ze ontschuldig glimlachte. "Zullen we naar het tuinhuis?" vroeg Jasmine nadat ze even hadden gekletst. "Ja dat lijkt me wel een goed idee" zei Jurren. Jurren nam plaats op een stoel en Jasmine zette zacht een muziekje op. "Zo.. Waar blijft me geile lapdance die ik altijd van je kreeg schatje" Grapte Jurren. "Niet zo ongeduldig" zei Jasmine speels. Ze begon met haar kont zijn lul te schuren. Jurren legde zijn handen op haar rug en ging langzaam naar haar mooie ronde borsten toe. Jasmine voelde dat zijn lul langzaam stijf werd. Jurren was inmiddels goed met haar borsten bezig. "ahh lekker Jur" kreunde Jasmine geil. Jurren haalde zijn handen van haar borsten af en trok haar shirt omhoog. Toen haar shirt uit was stopte ze met het schuren van zijn nu inmiddels goed stijve lul. Jurren keek haar vol verlangen aan. Jasmine stond tegenover hem en deed haar bh uit. Ze ging met haar handen langzaam over haar tieten. Haar vingertoppen gleden over haar tepels. Haar tepels werden stijf. Jurren vond dit een hele fijne vertoning en wreef steeds sneller over zijn kruis. Ook was haar rokje nu uit en droeg ze alleen nogmaar haar hakken en string. Ze liep naar Jurren toe en trok zijn shirt omhoog. Daarna begon ze zijn tepels heerlijk geil te likken. "Ahh jeah lekker Jasmine. Doe dat ook bij me lul." Ze stopte met zijn tepels likken en begon langzaam zijn knoop los te maken. zijn rits ging wat lastiger door zijn enorme stijve lul die erachter schuilging. Ze trok zijn broek samen met zijn onderbroek naar beneden. Ze begon hem langzaam te pijpen. "ahh ahh" kreunde Jurren zacht. Ze begon steeds sneller en sneller te pijpen. "kom op Jasmine ik hou het niet meer!". En vlak voordat hij klaar kwam stopte ze. Ze ging met haar knieën en haar hand voorover op het bed zitten en draaide met haar kont "kom op Jurren spenk hem dan als je durft" zei Jasmine bloedgeil. Jurren aarzelde geen moment liep naar het bed en spenkde haar kont. "Ahh ja lekker Jur lekker". Jurren deed haar string uit en begon haar te beffen. "Ahh Ahh" was het enige wat Jasmine kon uitbrengen. Jurren voelde hoe haar natte kutje steeds natter en natter werd. Langzaam ging hij naar met zijn tong naar haar clitje toe en likte haar klitje. "Ahh Ahh Ahh Jaa Lekker!" Kreunde Jasmine van genot. "Neuk me hard Jur Neuk me hard!" Zei Jasmine. Jurren pakte zijn lul en schoof hem voorzichtig in haar kutje. Allebei kreunde ze. Jurren begon haar eerst rustig op zijn hondjes te neuken. "ahh ahh ahhh ahhh ahhh" kreunde jasmine iedere keer als hij stootte. Jurren vond dit geil en ging steeds sneller en sneller. "Jaa Jur Jaa!" moedigde Jasmine hem aan iedere keer als hij harder en sneller ging. "kom op, dieper Jur, dieper!" Jurren ging zo diep en zo hard als hij kon. Ook hij was hard aan het kreunen. "Ik voel dat ik ga klaar komen" Kreunde Jasmine. "Jaa Jur, Ahh lekker Ahhh Ahhh Ahhh harder! Jaaa!" En jurren kwam al kreunend en spuitend hard in haar klaar. Ook Jasmine was bijna tegelijkertijd met hem kreunend klaargekomen. Ik moet hem nog maar een paar keer bellen dacht Jasmine terwijl ze naast hem in het tuinhuis in slaap viel.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online