Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Humoristies grizel verhaal.
Het ging als volgt. Ik mogt in de vakantie 2week naar Londen.
maar ik zit nu op een boederij met een bus die elke dag op de zelfde tijd en plek stond als de vorige dag. (Die bus brengt me naar londen.) Maar altijd dat ik er stond hoorde ik geritsel uit de koorn veld komen. Ik ging nooit met de bus be halfe vandaag. Ik kwam weer aan bij het bus hokje toen het pikdonker was, ik hat wel een zak lantaarn bij me (want er was geen lantaarn pal). Ik horde weer geritsel en het kwam steets dichter bij, ik stond stok stil van bang heid, ik dacht aan wat het oude echt paar zij; Waarom sta je daar tog altijd dat deet Jon ook hij zat een paar boerderijen hier veder op en hij was op een dag zo maar verdwenen. Ik zag twee groote oren uit het veld komen, ik werd steets banger. toen zag ik dat het maar een konijn was.

Poe, ik was op gelucht en ik wou weer veder lopen.
Maar voor dat ik dat kon, zag ik een gerante in de donker verhuld.
Ik zij: Jon?.
Hij zij meet een beest achtige stem: Je moest niet naar de stad gaan. Je word mijn slachtover.

Ik weet niet wat me over kwam. Hij stapte de licht in, hij was bloederig en grouw. Met scherpe slacht tanden en het leek of hij net iets hat opgegeten...
Ik schreewde zo hard als ik kon.
Op dat moment hoorde ik stop en een schot.
Toen zag ik een auto en er liep een oud mannetje uit.

Het was niet makelijk om mijn eigen zoon te doden maar, maar tog ik moest wel zij hij.
Ik was op gelucht en hij vroeg of ik een lift moest, ik zij ja.


Ik sliep weer lekker in mijn bed.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online