Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Huisgenoten
Sinds enige tijd woon ik in een gemengd studentenhuis. het is een gezellig huis en ik heb daar een hele grote kamer. Naast mij woont Florien. Een leuk meisje met wie ik goed op kan schieten en met wie ik regelmatig een avondje doorbreng voor de TV.
Op een avond ben ik alleen thuis. Alle huisgenoten zijn het weekend weg. Ik besluit om eens lekker vanuit mijn bed TV te kijken en te genieten van de rust in huis, todat er op mijn deur geklopt wordt. Het is Florien. Nu moet ik een ding vertellen, ik word altijd een beetje blij als ik Florien zie. dat heb je met sommige mensen. Ze zegt dat ze licht bij mij zag branden en vraagt of ze bij mag komen zitten. Aangezien ik in bed lig, of ze bij mag komen liggen. Mm. had ik niet op gerekend. aangezien ik meestal naakt slaap en ik niet op bezoek had gerekend, heb ik ook nu niets aan. Ik besluit dan ook om dit, enigszins plagend tegen Florien te zeggen en stel haar grappend voor het dilemma, om mij of de gelegenheid te geven iets aan te trekken of dat zij het hemdje en het sliopje wat ze aanheeft, ze was immers ook al gekleed voor de nacht, uit te trekken. Opeens zie ik een ondeugende blik in haar ogen en ze zegt ok, waarop ze eerst haar slipje uittrekt en daarna haar hemdje. Verbaasd en vol verrukking kijk ik naar haar prachtige lichaam. Eerst naar haar borsten, via haar buik naar haar mooi bijgeschoren poesje. Ik voel mijn paal omhoog schieten. Uitdagend staat Florien naast het bed en vraagt: nou ga je nu nog plaatsmaken voor mij? Uitdagend sla ik dekens open. Op knieen en handen kruipt ze mijn bed in, zodat haar heerlijke kontje uitdagend omhoog steekt. Langzaam komt ze naar mij toe en druk een heerlijke warme zoen op mijn lippen. alleen al door die zoen wordt mijn hoofd licht,het lijkt het wel alsof al het bloed uit mijn hoofd naar mijn nu bijna pijnlijk harde paal toetrekt. hevig zoen ik haar terug en steek langzaam mijn hand uit naar haar middel en laat mijn handen richting haar kontje glijden en van haar kontje naar de binnenkant van haar dijen. Haar ademhaling wordt langzaam zwaarder. Ik voel een bijna broeierig warme gloed tussen haar benen vandaan komen. Wanneer ik zachtjes haar kutje aanraak voel ik een siddering door haar lichaam heentrekken en kreunt ze zachtjes in mijn oor. Dit mist zijn uitwerking op mij niet en begin haar heftiger te zoenen. Ondertussen draai ik haar op haar rug en zoen haar in haar nek, haar borsten, haar buik. Naarmate ik verder naar beneden ga ruik ik haar zoete lucht. vluchtig ga ik met mijn tong langs haar schaamlippen. weer die siddering door haar lichaam. Ze pakt mijn hoofd en duwd die tussen haar benen, waarop ze heftig met haar onderlichaam op en neer begint te bewegen. Kort daarna voel ik haar lichaam zich spannen en komt ze met korte kreuntje klaar op mijn tong. dit alles heeft mij zo geil gemaakt, dat ik hevig en diep begin te tongzoenen terwijl ik plaatsneem tussen haar benen en stoot mijn pik in haar drijfnatte kutje naar binnen. Florien komt met billen van het bed omhoog om de stoot geil op te vangen. Wild beginnen wij te neuken, waarbij het bed staat te kraken en wij onremd hard kreunen, bijna gillen. na een aantal stoten voel ik mijn ballen samentrekken en geef ik Florien de volle lading. Hevig en passioneel beginnen wij weer te zoenen. Tot mijn grote verbazing veslapt mijn pik niet maar blijft hij hard. Ik blijf dan ook op en neer bewegen in haar kut die nu drijfnat is van mijn zaad vermengd met haar geil. Florien draait mij nu op mijn rug, waarop zij bovenop komt te zitten. Ze gaat recht op zitten waardoor ik naar haar prachtige vormen kan kijken. met haar ogen gesloten beweegt ze ritmisch op mijn pik op en neer en speelt met haar borsten. Terwijl ik haar billen streel steek ik een vinger in haar kontje en voor de tweede keer in tien minuten komen we klaar.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online