Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Logee
Sinds een jaar of twee ben ik getrouwd met Sophie. We zijn echt erg gelukkig. Alles klopt gewoon. Sophie is een mooie lieve en sexy vrouw, dus de sex is goed en we hebben een mooi huis.
Op een zaterdagavond zitten we op de bank als de deurbel gaat. Compleet verregend staat daar een vriendin van Sophie, Helene, voor de deur met haar koffer. Helene vraagt of ze een paar daagjes bij ons kan logeren, aangezien ze ruzie heeft met haar vriend. Uiteraard is dat geen probleem en de logeerkamer wordt klaargemaakt.
De Volgende ochtend, zondagmorgen, is het weer buiten gelukkig een stuk beter en we zien de zon schijnen door de grodijnen. Zachtjes kruipen Sophie en ik tegen elkaar aan. Mmm vraagt Sophie; ben jij ook zo geil? Harde pik maakt het onnodig om die vraag te beantwoorden. Ik ben eigenlijk wel in een beetje een porno bui, zegt Sophie, waarop ze de dekens van ons slaat en op haar knieen gaat zitten en zichzelf uitdagen begint te strelen. En weet je waar ik ook zin in heb? vraagt Sophie. Om eens lekker op zijn hondjes door jou geneukt te worden. Voordat ze dat heeft uitgesproken zit ik al achter haar en steek mijn pik langzaam achterlangs in haar kutje. Waarop Sophie uitdagend zegt dat het lekker is. Een ding waren we echter vergeten, dat we een logee hadden en dat de deur op een kier stond. Wanneer ik dus opkijk staat Helene met een dienblad met ontbijt in deuropening.Ze staat aan de grond genageld naar onze geile zondagochtend wip te kijken. Uhh stamelt ze, ik wilde jullie bedanken met een ontbijt op bed. Geeft niet antwoorden we terwijl wij toch maar even onder de dekens kruipen. Helene neemt plaats op bed met het dienblad en we beginnen aan het ontbijt. na het ontbijt kletsen we nog wat. Ondertussen begint Sophie onder de dekens stiekem mijn pik te strelen terwijl ze doet alsof er niets aan de hand is. In het begin probeer ik haar hand ongemerkt weg te duwen maar kan dan haar strelingen niet meer weerstaan. Ik begin nu zachtjes haar gleufje te strelen. Sophie doet geen moeite dit te verbergen en doet onder de dekens haar benen wijd en praat ondertussen gewoon door met Helene. Langzaam begint Sophie nu op het ritme van mijn hand mee te bewegen en ze begint licht te hijgen. Hierdoor valt de deken van haar borsten. Ik zie dat Helena, die slechts een T-Shirt en een slipje aanheeft,het allemaal niet ontgaat. Ik Zie bij Helene een natte plek in haar slipje ontstaan. Sophie besluit dan om een stap verder te gaan en begint mij te zoenen. Helene kan nu haar geilheid niet meer onderdrukken, maar durft niets te doen. Open stopt Sophie met zoenen en vraagt aan Helene waarom ze niet haar T-shirt en slipje uittrekt en meedoet. De adem stokt mij inde keel, bij de gedachten dat ik hier dadelijk met twee prachtige vrouwen lig. Helene Staat op en rukt bijna bijzichzelf haar T-shirt en slipje uit. Sophie slaat de dekens terug en Helene duikt als een bezeten met haar mond richting mijn pik. Ik voel haar natte warme lippen om mijn pik en voel hoe haar tong over mijn kloppende eikel heen gaat terwijl ze als een bezetene pijpt. Sophie gaat nu met haar poesje bovenop mijn gezicht zitten waardoor ik haar kutje wel vol met mijn moet likken. Al snel komt Sophie gillend klaar, waarop ze van mij af uit bed stapt en plaatsneemt in de stoel tegenover het bed. Ze slaat haar benen over de zij-leuningen van de stoel zo dat ze wijdbeens naar het bed zit te kijken, waar Helene inmiddels boven op mijn pik is geklommeen en mij een fors tempo aan het neuken is. Dit terwijl Sophie wijdbeens in de stoel zit en met zichzelf aan het spelen is. Al snel voel ik dat het mij teveel wordt, en kom ik met een luide kreun klaar.

Helene is nog ruim een week bij ons blijven logeren.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online