Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Kamperen
'Hier heen!' gilt Joel. 'Hier is het park, ik zei het je toch.'
'Joel, mogen we hier wel komen.'zegt Kim en wijst naar het bord.
Op het bord staat: VERBODEN TE KOMEN LEVENS GEVAARLIJK !
'Tuurlijk mag dat, denk je nou echt dat dat waar is. Dat doen ze alleen maar om je te laten schrikken.'
'Nou Joel, dat denk ik niet hoor, ik heb namelijk een gevoel dat iemand ons achtervolgde.' zegt Kim.
'Haha wat grappig Kim. Help nou maar om de tent op te zetten.'
Joel en Kim zetten de tent op en pakken hun spullen uit.
'Ik ben moe, zullen we gaan slapen?' Zegt Kim.
''Ga jij maar vast ik ga nog even rond kijken.' Zegt Joel.
'Oké is goed, kom je wel snel terug, je weet dat ik snel bezorgt raak.'

De volgende ochtend.

'Joel, Joel ben je daar !?' Riep Kim.
Kim zocht en zocht naar Joel die in de nacht niet terug was gekomen.
'Shit, had ik maar een mobieltje bij mij. Dan kon ik bellen, mar nee hoor ik ben weer zo eigenwijs, had ik maar naar Joel geluisterd.' Kim praatten de hele tijd tegen zich zelf.
Ze liep en liep en bleef maar schreeuwen, en daar zag Kim Joel liggen, in de struiken ..... dood.
Kim gilden. Kim hoorde geritsel in de struiken niet zo ver van Joel vandaan.
Kim rende en rende. Ze struikelde over prikkeldraad. Er kwam een man te voorschijn en lachte breed.
'Zo zo meisje miste je haar al' zei de man.
Kim huilde en zei' Alsjeblieft doe mij niks, ik doe alles'
Maar de man trapte daar niet in en wurgde haar.
Kim snauwde naar lucht. Maar het was al te laat. Kim was dood net zo als haar vriendin Joel......




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online