Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

IKI
Er was eens een hele leuke jongen Sjoerd. Rosa was verliefd op hem. Maar Tom vond Rosa wel heel erg leuk. Rosa kreeg vorig jaar op valentijnsdag een kaart in haar kluisje met daarop; ik vind je een heel leuk en een knap meisje! wil je met me?? xxxxxxxxxxxx anoniem.Rosa was dolgelukkig met haar kaartje, want ze dacht dat ie van sjoerd kwam. Maar eigenlijk kwam het kaartje van ons. mwahahaaha (6) we zijn echt een stel bitches (A) maar wat Rosa niet wist, is dat we ook een kaartje in Tom zijn kluisje hadden gestopt met daarop. Ik vind je echt een mooiboy met schnor. ^^ xxxxx Rosa. Dus tom helemaal gelukkig, want hij vind rosa leuk. Maar ja. Rosa ging naar Sjoerd toe en ze vertelde dat ze hem leuk vind. Maar Sjoerd lachte der kapot hard uit. Want hij zei dat ie te sexy is voor haar. Rosa ging jankend op de wc zitten. Maar toen kwam Tom. Hij rende de meisjes-wc in, trok rosa van de wc en begon te kakken. Maar rosa stond met haar broek omlaag en je kan al raden wat er gebeurde ^^ ze poepte op de grond! ;p Ze wou weer snel op de wc gaan zitten, maar Tom zat er nog ;o dus ging ze op tom zitten! en tom werd superrood, want hij vind Rosa leuk. Van hem mocht ze wel eeuwig op zijn schoot zitten kakken. Hij denkt dit is mijn kans en ik vertel dat ik haar leuk vind. En rosa schrok zo omdat die lelijke tom haar leuk vond. Dat ze kapot hard de wc uitrende. Maar ze viel midden in de school. Omdat haar broek nog naar beneden zat. En iedereen zag haar mooie bruine gaatje. en roken het nog ook ;o Een meisje besloot om wc-papier te halen, zodat ze rosa's kont kan afvegen. Maar wat dat meisje aantrof. Juist, die lelijk tom in de wc. Hij was net zijn string omhoog aan het trekken. Maar toen hij het meisje zag trok hij die string snel weer naar beneden. Rosa was vergeten en ze gingen flink te keer.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online