Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

haar forse handen 2
Het was nog niet lang geleden, dat ik een geweldige trekbeurt heb gehad van mijn tante Fenny.

Nu was ik er van de week weer, hopend om nog zo'n lekkere trekbeurt. Het duurde niet lang,
we zaten aan de koffie, en ik vertelde dat ze me geweldig had verwend. Ik vertelde ook dat ik er
nog elke keer weer over fantaseerde. "Dan heb je zeker nog wel een keer zin om door deze handen
te worden verwend?" zei ze. "Ik ben heel stout geweest, dus ik moet streng worden gestraft."
was mijn antwoord.
Ze zei me, mee te lopen naar boven, en een douche te nemen, terwijl zij wachtte in de slaapkamer. Ik nam een snelle douche, want ik wou geen tijd verliezen, en maximaal genieten van die heerlijk grote en sterke handen.

Ik kwam in de slaapkamer en wat ik toen zag, ze had een jurk aan, net als de vorige keer, maar dan korter. Op het bed lagen handboeien, glijmiddel en een dildo.
"Ga liggen." beval ze me. Ik deed wat me werd gezegd, en ging op bed liggen. Ze bond me met handen en voeten aan het bed vast, zodat ze overal goed bij kon.
Ze kneep in mijn tepels, vrij hard, en ging met haar lange vingers over mijn lichaam. "Dus je bent stout geweest, dan moet je tante je maar eens heel streng moeten straffen." fluisterde ze in mijn oor terwijl haar grote en forse hand
me krachtig en langzaam begon af te trekken. Ze pakte glijmiddel en streek mijn lul er mee in.
Haar lange en forse wijsvinger en duim omsloten mijn ontblootte eikel en draaiden rondjes om mijn eikel.
Toen na een tijdje omsloten haar andere machtige vingers en grote, zachte palm mijn staaf ook stevig en masseerden mijn eikel krachtig en traag. "Je gaat zo lekker spuiten he?" zei ze. "Daar komt niets van in, geile teef! Ik laat je pas
spuiten als ik je dat beveel, begrepen!?" Ze laatte mijn lul los en ging op mijn gezicht zitten. Ik begon
als een gek te likken, zo geil was ik. Ik nam elk plekje mee. Ik voelde een vinger tegen mijn anus en gleed er makkelijk in.
"Likken!"Zei ze streng en vingerde me hard en met wel drie forse vingers. Ik was nog steeds als een bezetene
aan het likken en ze haalde haar vingers uit me en waste haar handen met koud water. Ik zag hoe haar handen elkaar aan het wassen waren. Dat was gek genoeg een vreselijk geil aanzicht. Ze sloot haar grote,
ijskoude hand om mijn staaf en werd van schrik en kou half slap. "Ik zal maar zorgen dat ie gauw weer hard wordt, anders is het afgelopen" zei ze terwijl ze haar handen weer ging wassen maar dan met warm water.
Weer zag ik hoe haar handen elkaar aan het wassen waren, en werd weer helemaal hard. "Zo mag ik het zien"
zei ze en vouwde haar grote hand helemaal om mijn harde lul. Ze pakte de dildo en stak hem helemaal
in mijn anus en begon me er hard mee te nemen. "Waag het niet om zometeen al te spuiten, slet!!"
zei ze streng en nam me hard met de dildo en trok me hard af. Ik kwam redelijk dicht tegen het hoogtepunt aan en wou het nog aangeven. Door pure geilheid kon ik geen woord uitbrengen en spoot hard in het rond.
Ze trok me harder en harder af en stak drie vingers diep in me en masseerde mijn prostaat tot ik helemaal leeg was. "Je mocht nog niet komen, slaaf!! Vanavond zal je het goed voelen, dan zal ik je nog harder straffen!"
Dat vond ik helemaal niet erg, want ik heb toen nog een hele lange, geile nacht gehad met tante Fenny.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online