Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Buren
Ik woon in een rijtjeshuis uit de jaren 30. Hout en enkelsteens. De muren zijn niet geisoleerd en daardoor gehorig. Ik lag in mijn bed te wachten op mijn vrouw. Ellen had avonddienst en zou met een uurtje of 2 thuis komen. Ik keek wat tv en zapte van kanaal naar kanaal. Plots hoorde ik mijn buurvrouw onder luid gelach de trap op lopen. Ik kende mijn buurvrouw als een alleenstaande middendertiger. Een welgevormde nette kantoordame die altijd keurig in mantelpak en hoge hakken in haar smart naar haar werk ging. Zo'n dame waar je een natte droom van zou kunnen krijgen. Veel contact hebben we niet en over het algemeen is ze vrij weinig thuis. Ik verbaasde me er dan ook over dat ik ze zo goed kon horen, want anders hoorde je buiten de muziek van hollandse afkomst nooit iets van haar. Ik dempte het geluid van de tv en hoorde dat de buurvrouw bezoek had van het mannelijk geslacht eb dat ze hem aan het uitdagen was. Nadat het geluid van het lachen en achter elkaar aan zitten verstomde hoorde ik het bed zacht kraken. Ze waren in het bed beland. Ik zette mijn oor tegen de wand en hoorde de buurvrouw zeggen dat ze zin in hem had. Het antwoord was niet te verstaan, maar aan het zachte gekreun van de buurvrouw begreep ik dat de tijdelijke buurman de daad bij het woord voegde. Uit de opmerkingen van de buurvrouw viel op te maken dat hij met de mond zijn ontdekkingstocht over haar lichaam begonnen was. De buurvrouw kreunde zacht en vroeg hem zijn vinger in haar kutje te steken. De buurvrouw kreunde vrolijk door en op het moment dat de buurman zei dat ze behoorlijk nat begon te worden commandeerde ze hem haar te likken. Het kreunen begon steeds heftiger te worden en op een bepaald moment smeekte ze hem door te gaan. Ik lag met een stevige voorkant een beeld te vormen bij wat er zich een halve meter bij mij vandaan afspeelde. Dat liet niet veel aan de verbeelding over toen ik de buurvrouw "ga door ik kom" hoorde kreunen. Na enkele ja, ja, ja, ja produceerde ze een enorme zucht en zelfs aan mijn kant van de muur was duidelijk dat er een orgasme zich meester gemaakt had van de buurvrouw. Benieuwd naar wat zou volgen had ik het vermoeden dat nu hij aan de beurt zou zijn. Niets was echter minder waar, want het eerste wat buufie na haar orgasme weer kon produceren was de opmerking: Ik wil dat je me neukt. Het bed kraakte ten teken dat de buurman zich verplaatste en langzaam nam het gekraak hevigere vormen aan. De buurvrouw kreunde mee in het ritme van het bed en ook de buurman begon steeds heftiger te ademen. Op een bepaald moment werd het even stil kraakte het bed en herhaalde het ritueel zich. Dit gebeurde nog twee maal en ik was zo vrij te concluderen dat er tijdens deze stiltes van positie werd gewisseld. Opeens werd het me duidelijk dat mijn deftige buurvrouw de bovenste positie had ingenomen want plots kreunde ze dat ze het zo lekker vond dat hij zo diep zat als ze bovenop hem zat. Het kraakritme van het bed werd weer onverstoorbaar en ook het gehijg en gekreun van beiden was weer daar. Na enige tijd ontwaarde ik zowaar de eerste inbreng in de regie van de buurman. Het gekraak stop en hij beval mijn welgevallen buurvrouw te gaan liggen want hij zou haar weleens even doormidden scheuren. Het bed kraakte opnieuw ten teken van de positiewisseling. Even was het stil. Tot kwam er een mengeling van een zucht en een kreun van de buurvrouw. De buurman had hoogstwaarschijnlijk zijn neukmachine weer in haar kut gepositioneerd en aan toen zelfs het geluid van het bonken van het bed tegen de muur mijn gehoorgang naderde begreep ik dat het grote werk begonnen was. De buurman begon te grommen als een grizybeer en he geluid van de buurvrouw begon een mix te worden van wellust, kreunen, hijgen, smeken om meer en genot. Tussen alle geluiden door hoorde ik ook nog het geklets van twee geslachtsdelen die elkaar hard bevredigen. Polts begon het gegrom van de buurman te verstommen en smeekte de buurvrouw hem: "Ga door, nog niet klaarkomen ik kom bij na klaar!" De buurman leverde nog een uiterste krachtsinspanning en onder een diepe luide zucht kreunde mijn buurvrouwjte volmondig: "Ooooh ik kom, oh ja, oh ja oohhh." Toen werd het stil naast mij. Niet veel later hoorde ik beneden de sleutel in het voordeurslot en kwam Ellen thuis. Ze sprong onder de douche en lag tien minuten later naast me. Je begrijpt dat we niet direct zijn gaan slapen. Net het voorspel van de buren in mijn gedachten heb ik haar alle koeken van het bed laten zien en heb haar onder het genot van alles wat ik tot mijn beschikking heb drie maal klaar laten komen waarna ik haar liefdesdoosje volledig volgespoten heb met een enorme lading sperma. Direkt na mijn orgasme hoorde ik gelach uit de kamer van de buren. Die hebben dus eveneens vrolijk meegenoten. Toen ik de volgende ochtend naar de auto liep om te gaan werkrn kwam de buurvrouw eveneens naar buiten om te gaan werken. Aan haar gezicht zag ik dat ze ons gehoord moet hebben. Toen ik haar middels een kwinkslag vroeg of ze genoten had gisteravond, gaf ze het antwoord: Zeker buurman, u heeft er volgens mij goed werk van gemaakt. Toen ik vervolgens opmerkte dat haar bed ook het behoorlijk voor zijn kiezen heeft gekregen kleurde ze behoorlijk rood en vertrouwde me toe dat ze inderdaad zelf ook genoten had. Mijn verbazing was echter groot toen ze opmerkte dat dit echter hoog nodig was omdat ze al ruim een half jaar droog stond en er al langere tijd op uit was om geholpen te worden. Ze had bij het uitblijven daarvan het er van genomen had met een collega. Toen ik haar lachend toevertrouwde haar zo nu en dan wel een dienst te willen verlenen, antwoordde ze spontaan dat ik Ellen's rooster maar door de bus moest gooien en dat drie keer kloppen het teken was .....

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online