Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

onder de tafel.
Er was een oud vrouwtje rond de 60.
Het oud vrouwtje had een kuisvrouw die iedere keer op de vrijdag een hele dag ging kuisen.
Maar op 1plaats mocht niet kuisen en dat was onder de tafel van de keuken.
Ze wist niet waarom maar toch luisterde naar daar oud vrouwtje ook was ze wel nieuwsgierig waarom ze daar niet mocht kuisen.
Dus als die kuisvrouw de keuken dweilde deed het altijd rond de tafel .
Ze had zelf geen kans om onder te de tafel de kuisen want er lag een tapijt onder en het oud vrouwtje keek altijd wat ze deed.
Soms vond ze het irritant dat het vrouwtje altijd op haar handen stond te kijken.
Op een dag was een keer altijd in dat huis.
Dus ze zag haar kans en verzette de tafel en de stoelen.
Ze rolde het tapijt op. Tot haar grote verbazing lag het helemaal niet vuil onder de tapijt raar dacht ze bij haar eigen.
Onder het tapijt zag ze een luik ze opende het luik en er kwam een vreselijke stank uit ze pakte een doek een pilelamp.
Ze keek in het gad en deed de pilelamp aan en zag een trap.
Ze ging van de trap en toen ze beneden de trap was hoorde ze het luik toe slaan en de tafel terug schuiven.
Plots hoorde ze stemmen maak dat je weg komt!
Dit word je dood!
Dan hoorde ze de stem van het oud vrouwtje: Dit had je beter niet gedaan!
Word vervolgt….
Als er veel stemmen zijn.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online