Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Chatroom !xd
Griezel verhaal !--------------------------------------
Lisa kwam thuis en haar moeder zij hoi Lisa waar ga je heen ?Ik ga naar mn kamer !! Eerst studeren lisa of je krijgt een klap tegen je gezicht !Lisa loopte naar haar kamer deed de deur op slot starte haar pc en ging op haar chatroom iemand onbekend wou een gesprek met haar voeren en Lisa accepteerde het .

Boy02:hoii !
Lisa03:hoi !
Boy02:alles goed ?
Lisa03:ik haat mn ouders neeh !!
Boy02:Ook al bij mij ook :s
Lisa03:morgen na school kom ik online byee x
Boy02:Okéé ik ook :p Ciaoo !
-
Lisa gaat in haar bed en gaat al slapen lisa was laat thuis gekomen .Lisa slaapte nu dan smorgens ging de wekker af en lisa loopte naar school daar zat ze op school heej ik heb een jongen ontmoet ....Terwijl loopt ze naar huis ..Start haar pc .
-
Boy02:Heej Lisa !
Lisa03:heej !
Boy02:leuk je weer te zien xd
Lisa03:Hoe komt dat je zo snel bent ?
Boy02:uhh geheim :)
Lisa03:oke ??x
Boy02:stuur een fottow ?
Lisa03:als jij het doett ??
Boy02:Okeejj xd
Lisa03:wat ben jij mooi !
Boy02:Jij ook x!
Boy02:Geef je nummer ??x
Lisa03:okeej
Lisa gaf haar nummer dus ..
Boy02:ik moet ervan door ik stuur je wel een sms !! x
Lisa03:Okee x
---
Lisa wachte 4 uur tot ze een sms kreeg maar ze kreeg er geen Huhh zegt Lisa ??
Lisa gaat naar bed Lisa valde een slaap Haar gsm trilde Een sms dacht ze!
Lisa leest :Heej Lisa !Je bent echt super dom !! Wacht maar over 3 uur kom ik je vermoorden wuhaha !! Boy02 xd
Lisa dacht Haha grapjesmaker !en dat stuurde ze terug ..Dan krijgt ze een bericht terug .Lisa Lisa Lisa toch denk je nu dat ik een geintje maak ?
Lisa stuurde terug Ik Jaa ??
Dan krijgt ze een berichtje terug .Dan denk je vast en zeker verkeerd !!
Dan zet Lisa haar gsm uit ze had schrik dan huilt Lisa maar haar ouders zijn weg uiteten juist vandaag ! Dan wilt Lisa zig ergens verstoppen maar ze weet niet waar Ohjeeh zegt Lisa wat heb ik gedaan ik ben zo stom geweest !
Dan verstopt ze zig en Dan hoort ze de deur kratsen (krrttt )De deur van Lisa gaat open heel zachtjes .Lisa probeert te gaan lopen Boy02 zit in haar kamer Lisa loopt heel snel naar de buren De buren doen open kom lisa wat is er er is iemand in mn huis Buurvrouw oke we wachten tot je ouders hier zijn oke ??
Dan loopt boy02 weg en staat op een briefje wacht maar !! en dan verhuisd lisa en haar ouders naar mexico
Einde !!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online