Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

"Wilde sex met mijn stiefnichtje!"
Ik wil dit waargebeurde verhaal graag met jullie delen. Het heeft plaatgevonden tijdens mijn wintersportvakantie in februari jl.

Dit jaar ging ik voor het eerst samen met mijn gezin (vrouw, 2 puberzoons)en mijn zus en haar man en hun kinderen (2 dochters van mijn zus en een dochter en zoon van mijn zwager)op wintersportvakantie.

Mijn zus en zwager zijn vorig jaar getrouwd nadat ze allebei een scheiding achter de rug hadden. De dochters van mijn zus zijn 20 en 18 en de dochter (mijn stiefnichtje dus) van mijn zwager is 18 en zijn zoon is 16.

Vorig jaar vroegen zij of wij zin hadden om samen met hen de wintersportvakantie door te brengen. Zij zouden naar Oostenrijk (Vorall gebergte gaan). Nu zij wij met ons gezin daar nog nooit geweest en wij zeiden spontaan ja op hun vraag. Voor de kids ook leuk want die kunnen het ook goed met elkaar vinden.

Nu ken ik mijn zwager en zijn kinderen inmiddels zo'n 2,5 jaar. Zijn dochter (Anne, fictieve naam overigens maar dat zult u wel begrijpen waarom)is een ontzettend leuke en spontane meid. Hart op haar tong, altijd gezellig en voor een dubbelzinnige opmerking is zij zo nu en dan ook wel in. Ze ziet er goed uit, alle vrouwelijke vormen bezit ze bovengemiddeld. Nu moet ik zeggen dat ik hier eigenlijk niet echt mee bezig was. Als je 47 bent zijn er grenzen wat mij betreft. Maar goed, ik kan het ook met haar heel goed vinden, net als met de dochters van mijn zus.

Een paar weken geleden was het zover. Vertrek naar de wintersportvakantie. Mijn vrouw en ik waren er ook aan toe. Drukke periode achter de rug. We hadden 2 appartementen gereserveerd. 1 voor onszelf waar de zoon van mijn zwager bij ons kwam en 1 voor mijn zus met mijn zwager waar de 3 meiden bij in gingen. Naast elkaar zodat we s'avonds niet al te ver hoefden te lopen. Na aankomst de skipassen en ski's wezen regelen. s'Avonds met z'n allen wezen eten en een drankje gedronken. Anne had een paar wijntjes teveel op en werd vrij los van tong. Best grappig en naarmate ik haar meer bekeek zag ik dat het eigenlijk een bloedmooie meid is. Stijlvol en een tikje uitdagend gekleed. Ze plaatste op een gegeven een opmerking over ouders en sex en daar moesten wij vreselijk om lachen. Mijn vrouw zei later in bed nog, "die Anne dat is me er een hoor". Die durft veel te zeggen maar ik vind het een fantastische meid! (of ze daar nu nog zo over zal denken na mijn supergeile ervaring met haar!!??).

Maar goed, de volgende dag op tijd met zijn allen naar het skigebied en heerlijk aan het skien gegaan. De jongelui gingen hun eigen gang en wij bleven met z'n vieren bij elkaar. s'Middags afgesproken bij een hut waar we met zijn allen de lunch zouden gebruiken.
Na de lunch gingen we weer in 2 groepen uit elkaar en na een uur gebeurde het. Ik kwam ten val en ik verdraaide mijn knie en voelde direct dat het niet goed zat.
Uiteindelijk op de 1ste hulp beland en daar bleek dat ik mijn kniebanden zwaar had verrekt. Ik hoefde niet in het ziekenhuis te blijven maar ik diende wel volledige rust te houden. Mijn skivakantie was dus over. s'Avonds met z'n allen besloten dat we zouden blijven en dat ik wel alleen in het appartement zou blijven zodat zij toch door konden gaan. We hebben s'avonds nog wel gelachen om Anne. Die zei tegen mijn vrouw, nou dat wordt deze vakantie geen glijden meer en dan bedoel ik niet alleen van de piste af!!?? Iedereen in een deuk en mijn vrouw zei, zit daar maar niet over in, dan ken je Jack nog niet!!?? Nu was het mij al wel opgevallen dat ze best wel vrij was naar mij toe en dat ze ook altijd veel belangstelling voor mij heeft. Ze is, net als ik, erg sportief. Ik (militair) sport nog best veel en dat heeft ook haar interesse.
De volgende ochtend komt mijn zus naar ons appartement en zegt dat Anne zich niet helemaal lekker voelde en het skien voor die dag ook aan haar voorbij liet gaan. Mijn vrouw zei toen spontaan, laat Anne anders in ons appartement op de bank gaan liggen ofzo. Zijn Jack en zij samen, is voor hun ook gezelliger (dat kun je achteraf wel stellen).

Zo gezegd, om 09.30 uur ging de groep weg en kwam Anne naar mij toe. Ik vond niet dat ze er echt beroerd uitzag maar ja, ik ben geen arts dus kon ik dat niet serieus beoordelen. Anne nestelde zich op bank en ik lag op de andere bank. We spraken over koetjes en kalfjes, school en van alles en nog wat. Op een gegeven moment gaat Anne naar het toilet en komt ze terug en heeft ze haar trui uit gedaan. Best wel warm hier Jack. Ze had een strak shirt aan wat niets te fantaseren overliet van haar prachtige borsten. Ik zag de contouren van haar tepels zelfs. Achteraf bleek dit een bewuste actie van haar te zijn geweest. Ze zag me kijken maar zei niets. Na een paar minuten kwam het gesprek over vriendjes en dat ze daar al een paar keer in teleurgesteld was. Ze zei gekscherend, ik geloof dat het volgende vriendje maar een oudere vent moet zijn. Van het ene op het andere moment vraagt ze, Jack jij bent nu 47, hebben jij en Jose nog regelmatig sex?? Ik kreeg er een kleur van en neem van mij aan dat ik als militair echt wel wat gewend ben hoor!
Ik antwoordde eerlijk dat dat nog wel het geval was. Misschien niet meer zoveel maar gemiddeld zeker 1 x per week en dan best wel heftig. Ze kreeg blosjes op haar wangen en ik zag dat ze stijve tepels begon te krijgen. Dit ging een kant op die ik eigenlijk niet wilde. Anne zei dat het voor haar al weer even geleden was en dat voor haar sex best wel een belangrijke plaats innam maar dat eigenlijk nog geen enkel vriendje haar echt had kunnen bekoren. Ondanks dat ze precies wist wat ze bij een man kon doen en wat een man bij haar zou kunnen doen. Mijn mond werd droog en ik zag dat ze op iets uit was. Wat moest ik doen? Ze staat op en en vraagt aan mij, Jack hoe vind je dat ik er uit zie? Ik zeg, Anne je ziet er fantastisch uit maar ik geloof dat het beter is dat we het gesprek ergens anders over moeten laten gaan. (ik lag met een enorme erectie in mijn trainingsbroek en die moet ze gezien hebben). Ze loopt naar mij toe en ze zegt, Jack ik weet dat het niet goed is om me zo te gedragen maar ik vind je al zolang ik je ken een superaardige man en ik fantaseer veel over jou! Ze had een hoofd als een biet en haar tepels werden er niet minder hard om! Zonder dat ik kon antwoorden trok ze haar strakke shirt uit en ik zag haar prachtige borsten in een supermooie en geile bh zitten. Ze buigt naar me toe en zegt, Jack ik wil helemaal geen relatie of zo met jou, ik zou alleen zo graag een keer heerlijk met een echte man willen vrijen. Ik kon bijna geen woord uitbrengen. Je hoeft niet bang te zijn dat ik het aan iemand vertel, ik wil alleen die ervaring hebben. Ik verlang zo naar goede sex en ik denk dat jij mij die een keer kunt geven. Wat er in mijn hoofd gebeurde weet ik niet meer maar ze knielde naast mij en vanuit het niets waren we ineens heftig aan het tongen. Het is fout, ik weet het maar alle remmen gingen bij mij los. Ik was niet meer te stoppen. Ik streelde haar blote rug en ze begon te hijgen en te kronkelen. Ze drukte met haar heerlijk borsten tegen mijn borstkas aan. Zullen we naar de slaapkamer gaan vroeg ze? Oke, ik strompelde met mijn krukkken achter haar aan. Ik ging gelijk op bed liggen want staan ging met mijn knie niet. Anne trok haar schoenen uit en vervolgens begon ze tergend langzaam haar strakke jeans uit te trekken. Daar kwam een bijpassend stringetje onderuit. Ze kwam naast me op bed liggen en drukte haar mond op de mijn en onze tongen tongen vonden elkaar weer in alle heftigheid. Anne durfde nu het initiatief te nemen en begon mijn best wel gesprierde boverlijf te strelen waarbij ze mijn tepels extra aandacht gaf. Daar word ik altijd heel geil van. Ze trok mijn trui en t-shirt uit en fluisterde dat ze mij een heel aantrekkelijke man vond. Ik streelde haar rug en ging naar voren en mijn vingers vonden haar harde tepels. Heel voorzichtig begon ik ze te strelen en Anne begon zacht te kreunen en duwde haar onderlijf tegen mijn bovenbeen aan. Mag je trainingsbroek uit Jack? vroeg ze. Ik knikte en ze deed heel voorzichtig mijn broek uit. De snoeiharde erectie was door mijn boxershort te zien en ik hoorde haar een kreetje slaan. Doe maar wat je wilt Anne, schaam je niet. Ze kwam half op mij liggen en ik maakte haar bh los. Ze kwam iets omhoog en liet de bh van haar armen glijden. Jee Anne, wat zie jij er prachtig en heerlijk uit. Ze nam haar borsten in haar handen en begon ze zelf te masseren. Dat vond ze lekker zei ze, net als vingeren. En meestal dacht ze dan aan mij. Ik vroeg haar hoe het er uit zou zien als ik haar zou zien mastruberen? Zonder te aarzelen ging ze met haar rechterhand haar slipje in en ik zag dat ze met haar vingers over haar clitje wreef. Mijn god, wat was dat geil om te zien. Ze duwde haar stringetje wat opzij en ik zag haar naakte geschoren kutje in volle glorie. Ze begon te zuchten en te kreunen en ik zag dat ze een vinger in haar kletsnatte grotje liet glijden. Ik was niet te houden en schoof voorzichtig mijn boxershort naar beneden en mijn harde pik sprong eruit. Ik heb qua lengte een vrij normaal formaat maar mijn lul is wel wat dikker als de gemiddelde lul. Anne zag dit en begon harder over haar clitje te wrijven. Ohh Jack, ik moet al komen riep ze. Kom maar meisje zei ik terwijl ik mijzelf aan het trekken was. Ze schokte en werd vuurrood. Ze kwam heftig klaar. Ze boog voorover en ik zoende haar. Ik vroeg of ze het lekker vond en ze zei dat dit nog beter was dan dat ze tot nu toe had gefantaseerd. Ik pakte haar rechterhand en begon haar vingers le likken. Deze waren nog nat van haar vocht, heeeeerlijk!!! Ik vroeg haar met haar kutje boven mij te komen zitten. Ze deed het, nadat ze haar string had uitgetrokken. Ik pakte haar prachtige strakke billen beet en duwde haar iets naar voren. Mijn mond en tong konden nu haar drijfnatte, gladde kutje en lipjes beroeren. Heel zachtjes likte ik haar clitje en zoog erop. Anne ging nu helemaal los. Ze duwde haar bekken naar voren zodat het contact heftiger werd. Ik liet mijn tong in haar kutje gaan en ik werd bijna overspoeld door de hoeveelheid vocht wat ze losliet. Anne riep dat ze nog nooit zo lekker door een man/jongen was gebeft. Ondertussen streelde ze haar tepels en ik haar billen. Ik maakte een vinger achterlangs nat met haar lichaamssap en heel voorzichting plaatste ik deze tegen haar sterretje. Ik merkte even dat ze stopte maar mijn tong bleef maar doorgaan met haar clitje en ze ontspande zichzelf weer. Heel, heel voorzichtig liet ik mijn vinger haar kontgaatje inglijden. Ze begon een soort oerkreten uit te slaan en terwijl ik mijn vinger uiterst voorzichtig in haar gaatje heen en weer bewoog voerde ik de snelheid van beffen op. Ze riep dat dit niet meer nomaal was en dat er een enorm orgasme aan zat te komen. Ik zei, Anne laat alles gaan, geef jezelf maar helemaal. Toen gaf zij zichzelf over aan een megaorgasme. Mijn vinger in haar kontje bewoog nu snel en soepel en het vocht bleef nu letterlijk uit haar kutje stromen. Ik moet zeggen, zo heftig heb ik Jose (mijn vrouw) zelden zien klaarkomen. Ze kwam op me liggen en ze zoende mij. Ze had nog nooit zo lekkere sex gehad en voor haar gevoel was ze nog lang niet aan het einde. Ik pakte haar hand en leidde deze naar mijn harde pik. Ze omsloot deze en begon langzaam te trekken. Het voelde heerlijk en ik streelde haar gevoelige borsten. Anne kwam iets omhoog en keek mij geil aan, ik wil graag iets doen Jack, mag dat? Jij mag nu alles doen meisje zei ik en ze ging met haar gezicht langzaam naar beneden. Heel, heel voorzichtig omsloot ze met haar mond mijn pik. Ze liet hem uit haar mond floepen en zei dat ik een prachtig geslachtsdeel had. Ik vroeg haar nog, hoe zou je dat anders kunnen noemen. Een beetje schroomend zei ze, een heerlijke pik. Ze liet mijn pik weer in haar mond glijden en die meid gaf mij een pijpbeurt, ongelooflijk gewoon. Alsof ze al jaren ervaring had. Tot aan haar huig liet ze hem in haar mond glijde, ze speelde met haar tanden langs de rand van mijn eikel. Ze zoog me, ze liet spreeksel langs mijn lul lopen en likte dit weer op. Het was gewoon schandelijk lekker. Ondertussen streelde ik haar billen, benen en heel voorzichtig haar kutje weer. En weer vond ze het lekker want ze spreidde haar benen iets verder open zodat ik beter bij haar kutje en clitje kon. Ik zei haar dat als ze zo zou doorgaan ik niet meer te houden zou zijn en dat wilde ik niet. Dat ging me op de een of andere manier toch tever om in haar mond klaar te komen. En zoals ik het nu voelde zou dat een enorme lading worden.
Anne stopte met pijpen en bleef een beetje aan mijn lul trekken. Ze keek me vragen aan en ik zei, zeg maar wat je wilt zeggen Anne. Ze wilde heel, heel graag mij in haar voelen. Ik vond mijn verstand en zei, ik heb geen condoooms (niet nodig met Jose) en ik wil niet dat er ongelukken van komen. Ze zei dat ze al 1,5 jaar aan de pil was. Ze beloofde dat ze deze heel trouw nam en dat ze zelf zeker ook niet wilde dat er een ongelukje zou gebeuren. Ik geloofde haar en zei dat het goed was. Door mijn knie blessure kon ik alleen maar op mijn rug blijven liggen en Anne kwam heel langzaam over mij heenliggen. Ze begon met haar borsten over mijn borstkas te wrijven en ondertussen vonden onze tongen elkaar weer. Haar kutje tikte telkens tegen mijn keiharde eikel aan. Dit kon ik niet lang volhouden. Ik kreunde dat ik haar wilde voelen en Anne kwam iets omhoog, pakte mijn lul beet en plaatste deze tegen haar kutje aan. Ik duwde iets en ik hoorde Anne zuchten. Ze gaf zelf iets tegendruk en eigenlijk gleed mijn pik zonder veel moeite bij haar naar binnen. Sterker nog, ze was drijfnat en ik kon vanaf het begin een vrij hoog neukritme aanhouden. Anne kwam naar voren en zei dat dit voor haar een hele grote wens en fantasie was die uitkwam. Ze vond het heerlijk en ze begon op een gegeven moment mij ritmisch te neuken. Ze begon met haar hoofd heen en weer te gaan en ze ging rechtop zitten. Ik zag weer vingers naar haar clitje gaan en ze begon zichzelf te vingeren terwijl ik mijn pik in haar heerlijke kutje pompte. Opeens opende ze haar ogen en ik zag dat ze van de wereld was, Jack ik kom weer en ze ontplofte bijna. Sappen voelde ik langs mijn lul en ballen naar beneden lopen. Ik riep tegen Anne dat ik dit niet lang volhield en ze kwam van mij af, ging naast mij zitten en begon mijn zeiknatte lul met hele ferme halen af te trekken. Dit beeld was genoeg om mij een enorm orgasme te bezorgen. Ik verkrampte en Anne kwam met haar borsten richting mij lul. Met enorme kracht en dikke stralen spoot het sperma alle kanten op. Ik zag slierten op haar borsten, haar linkerschouder, haar handen en zelfs een sliert in haar haar zitten. Nogmaals, ik heb helemaal niets te klagen bij mijn vrouw maar dit orgasme, in deze heftigheid had ik al lang niet meer meegemaakt.
Anne kwam heel langzaam naast me liggen. Ze hield mijn pik vast en ze keek me aan. Ik gaf haar een zoen en zei dat ze fantastisch was en dat ze zich op het gebied van sex helemaal nergens voor hoefde te schamen.
Ik zei haar ook dat ik zelf verantwoordelijk was voor wat er daarvoor was gebeurt maar dat het voor mij ook bij deze ene keer moest blijven. Anne knikte en zei ook dat zij vond dat ze mij mee had genomen in haar fantasie maar dat het zeker niet haar bedoeling was om meer met mij te willen. Na elkaar nog een diep in de ogen te hebben aangekeken zijn we opgestaan en hebben wij elkaar gewassen. Anne heeft ons bed nog wat schoongemaakt omdat er toch ook nog wat resten van haar en mijn lichaamsvocht in de lakens was terecht gekomen. Anne is daarna even terug gegaan naar haar appartement. Na een uur kwam ze terug en hebben we gedaan alsof er nies was voorgevallen. Toen de familie rond 17.00 uur terugkeerde van het skien hebben ze ook niets gemerkt van wat er tussen Anne en mij is voorgevallen. De dag erna is Anne gewoon weer met de groep meegegaan en bleef ik alleen omdat ik het niet nodig vond dat er speciaal voor mij iemand moest achter blijven.
We zijn nu inmiddels een paar weken verder (maart 2011). We kijken met zijn allen terug op een fantastische wintersportvakantie en wellicht gaan we volgend jaar weer met mijn zus en haar man. Anne en ik kunnen op de een of andere manier toch een modus vinden om net zo met elkaar om te gaan zoals we deden voordat we onze heftige vrijage hebben gehad.
Ik kan het tot op heden goed handelen ten opzichte van mijn vrouw. Onze sex is nog steeds heel goed en ik weet zeker dat ze niets in de gaten heeft gehad, net als alle anderen die bij deze vakantie betrokken waren.
Met mijn knie gaat het beter, loop in een dikke brache en volgens de fysio ben ik nog wel even zoet mee voordat de knie weer op het oude niveau is (gelukkig heb ik een getraind lichaam).

Tot zover mijn waargebeurde verhaal. Alle namen (ook die van mij zijn fictief omdat ik onder geen beding het risico wil lopen dat iemand mij herkent). Had wel de behoefte om dit verhaal op te schrijven.

Groet,
Jack

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online