Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Just ME
Ik was lekker met mijn vriendin de voorbereidingen aan het treffen voor mijn verjaardag. Er zouden die avond een aantal vrienden en vriendinnen bij ons blijven slapen omdat ze van ver moesten komen en ook wel een drankje lusten. Al op tijd in de middag kwamen de eerste vrienden. Het was lekker warm dus daar zaten we dan met de groep in de tuin onder het genot van een lekker biertje. Ik en me vriendin hadden al een aantal slaapplaatsen geregeld binnen in huis. We hebben 4 slaapkamers en er konden wel een paar mensen op 1 kamer slapen, ruimte genoeg dus. Tegen de avond was ik behoorlijk dronken aan het worden en zag ik aan me vriendin dat zei er ook wat van kon. Ze dronk het ene glas wijn na het andere op en werd wat aantastelijk.

Ik wist dat zei het wel eens zou willen doen met een vriendin van haar en begon haar wat op te stoken." Dus schat ga je vanaaf nog met Fleur zoenen". Ze moest toch bij ons op de kamer slapen en aan mij heb je niets meer ik ben helemaal kapot. Ze zei tegen mij, als jij het goed vind en zei wil ook dan zal ik het wel willen proberen. In de nacht iedereen was aan het afdruipen en iedereen ging zo'n beetje naar bed was ik met me vriendin en Fleur alles nog even een beetje aan het opruimen. Na het opruimen gingen we lekker naar bed.

Eenmaal boven aangekomen deed ik me kleren uit en kroop ik in me boxer het bed in. Me vriendin en Fleur deden ook hun kleren uit en kropen ook het bed in. Ik had netjes een bed opgemaakt naast het bed waar ik en me vriendin in lagen. Al snel werd mijn vriendin geil en begon over me lul te strelen. Ze schoof mijn boxer uit en begon er aan te trekken. Steeds harder en het geluid kon je makkelijk horen in de hele kamer maarja wat maakte het mij uit zo dronken als ik was kon het me niets schelen. Alleen Fleur kon het horen. Ik begon ook al snel mijn vriendin een beetje op te geilen en haar te strelen en te vingeren. Al snel begon Fleur op te merken dat wij lekker met elkaar aan het spelen waren. Op eens zegt Fleur zo jullie gaan ook lekker of niet. Ik zeg ja dit is echt lekker wil je ook proberen ga ik wel in jouw bed liggen kan jij lekker met me vriendin bezig. Naar een klein beetje aarzelen zag ze dit wel zitten en stond op en liep naar ons bed toe. Ik stond ook op en daar stond ik met me stijve ontblote pik.. Zozo ze heeft je al aardig geil gemaakt zie ik zegt Fleur ik zei ja ga maar naast haar liggen ze kan veel meer. Al snel begonnen mijn vriendin en Fleur elkaar te zoenen en elkaar te strelen. Ik hoorde zachtjes gekreun en zag de deken een beetje op een neer gaan er gebeurde veel onder de dekens. Mijn vriendin werd lekker gevingerd door Fleur. Ik begon me er zachtjes op af te trekken het was zo'n geil gezicht. Ze kreunden alle bij zo lekker en ik werd er als maar geiler van. Op eens deed Fleur de dekens af en trok het stringetje van mijn vriendin omlaag. Ze begon mijn vriendin lekker te beffen ik wist als geen ander dat ze daar erg van hield. Haar hele lichaam schokte van genot en al snel kwam ze klaar. Toen me vriendin klaar was gekomen zei ze kom jij ook es bij ons. Laat Fleur es zien hoe jij mij altijd neukt. Ik twijfelde geen moment en stapte op mijn vriendin af ging boven op haar liggen en schoof mijn lul haar kutje in zo lekker nat. Hij gleed er zo van zelf ik stootte een paar keer en Fleur die lekker toe zat te kijken hoe ik me vriendin neukte begon zich zelf te vingeren. Op eens zegt mijn vriendin stop even niet komen in mij. Geef het Sperma aan Fleur. Ik keek Fleur aan en zei wil je met neuken. Dit wilde ze graag en ik ging tussen haar benen liggen en drukte mijn lul naar binnen. ondertussen zakte mijn vriendin ook naar beneden en begon een beetje te likken in de buurt van mijn lul en haar kutje. Ik zag al snel dat dit niet gemakkelijk ging voor mijn vriendin en vroeg of Fleur even op mijn lul wou gaan zitten. Dit wilde ze wel en we gingen een andere houding aan nemen nu zat ze lekker op mijn lul te rijden. terwijl mijn vriendin Fleur's kontje ging likken en haar kutje begon te strelen. Kon ik mijn sperma bijna niet meer ophouden en zei dat ik bijna moest komen Fleur zei ja ik moet ook bijna komen spijt me vol. Mijn vriendin en ik hadden al enige sex ervaring en mijn vriendin spuugde wat op haar vingers en drukte een vinger bij Fleur in haar kontje hierdoor kwam ze echt bijna klaar zag ik en ik begon harder te stoten. ik moest ook komen. Ik kon niet meer ik zei ik moet komen ik spuit, ik spuit je vol. mijn vriendin drukte haar vinger nog harder in Fleur's kontje en ze begon te trillen en te schokken en bewegingen te maken er kwam bijna geen geluid uit zo druk was ze met haar lichaam. Ze was duidelijk zo hard aan het klaarkomen dat ik het ook niet meer hield ik kwam met een ruk klaar en het sperma voelde ik in haar kutje stromen. Nadat ik klaar kwam en Fleur ook haalde ik mijn penis uit haar en zag ik dat er veel sperma uit haar kutje liep. Ze waren allebei nog steeds opgewonden en ik zei sorry dames ik kan niet meer. Ik ga wel op Fleur haar bed liggen dan kunnen jullie nog doen wat jullie willen. En dat gebeurde ook die nacht. Mijn vriendin heeft een paar dagen later uitgelegd wat ze allemaal nog met zijn tweeën uitgespookt hebben en dat was niet mis....

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online