Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

waar.....

er was eens een meisje tja gewoon een meisje, ze was een normaal gewoon meisje. ze was op school en had een beetje buikpijn.
ze melde zich ziek en ging naar huis.
ze deed de deur open,
er viel haar iets op...
alle deuren stonden open en haar moeder klaagde al de heletijd over dat ze die deuren dicht moest houden voor de tocht,
ze dacht naja het zal wel.
ze riep haar grote broer want die zou thuis zijn..
broertjeeee..
haloooow.?
broeertjeeee??
huh dacht ze haar broer was toch ook ziek.
ff kijken dacht ze, misschien slaapt hij.
ze ging naar zijn kamer toe.
haar broer was tegen de muur gespijkerd en hij had een grote grijns op zijn gezicht.
ze schrok enorm en gilde het uit, ze hield echt heel erg van haar broer.
ze rende van de trap af en struikelde bijna ze rende de deur uit en belde aan bij haar buren..
tringgg...
tringgggggggggg...
nix
ze probeerde het andere huis....
tringggg
tringggggg..
niemand
ze rende wat door de buurt...
ze zag niemand..
ze ging even ziten..
haar telefon pakken
batterij was op, za had hem zekerweten gister opgeladen.
ze liep weer verder..
daar zag ze een deur open staan..


kijk naar het vervolg die heet waar....hoe?

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online