Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de sexcinema
We hadden geshopt en ik had een paar nieuwe knielaarzen gekocht en een lekker ( te ) kort plooirokje, op weg naar huis zei marion, zullen we langs de sexcinema gaan, kleed ik me daar om in mijn nieuwe kleren en gaan we lekker een sexfilm kijken als opwarmertje voor thuis, ik zei leuk idee we kwamen binnen en we waren de enige mensen daar, marion zei, ik ben zo terug, even later kwam ze naast mij zitten, ze had haar laarzen aan, haar rokje en zei, alsjeblieft, ze stopte haar bh en slipje in mijn handen, ze was duidelijk iets van plan.we keken naar een film, een meisje werd door vier man genomen, marion fluisterde, vind je zeker wel spannend he en ze wreef over mijn kruis, hmmm, wat voel ik daar en ze begon mijn gulp open te maken, even later haalde ze mijn harde paal uit mijn broek en begon ermee te spelen, marion ging nu op de stoel naat mij op haar knieen zitten en begon mij te pijpen, we hoor de deur opengaan en er kwam een groepje mannen binnen, ik zei stoppen, straks zien ze het, marion zei, nou en, mag ik je niet pijpen dan en ze maakte wat kreungeluidjes, het ging even door, maar het bleef niet onopgemerkt, ik hoorde voetstappen en wat gepraat en opeens stonden er drie mannen naar ons te kijken, zo die word lekker verwend zei er een, zou ik ook wel willen zei een ander, moet je dat lekkere kontje zien hoorde ik,een man wreef over haar billen en schoof haar rokje omhoog, zo die heeft geen slipje aan jongens, kom eens kijken, de andere mannen kwamen nu ook dichterbij,marion zette nu een been op de grond en haar kontje stond uitdagend omhoog, de andere mannen begonnen nu ook haar billen te betasten, ik merkte aan de manier van pijpen dat het marian opwond,de mannen werden wat brutaler omdat ze het allemaal toeliet, een man liet zijn vingers in haar kutje glijden en zei, jezus, ze is zeiknat, hij hurkte en begon haar te likken, een andere man stopte nu zijn vingers in haar kontje en begon deze op te rekken, marion had het niet meer, zo die kan hem wel hebben in haar kontje zei de man, de laatste man pakte marion bij haar borsten en begon deze te masseren en te likken,de mannen lieten nu hun broek zakken en een begon marion te neuken van achtern de andere keken toe totdat er een zei, ik wil haar kontje neuken, de man ging op zijn rug liggen en de andere twee mannen zeiden kom op sletje ,marion ging op de man zitten en liet zijn lul naar binnen glijden, hij trok haar nu naar achtern en een andere man vulde haar kut, ikzelf nam plaats bij haar hooft en zei pijpen marion en de laatste man stopte zijn lul in haar hand die ze begon af te trekken.marion had het niet meer, alle gaten waren gevuld, de mannen ramde er op los, ze gilde het uit, de een na de ander kwam klaar en marion wou opstaan maar kwam niet overeind, de heren verdwenen weer en marion zei, dit was echt zo geil, ik voel mijn kut en kont gewoon branden, ze greep naar haar kut en gilde het uit, ze kreeg een orgasme en het leek of ze erin bleefwe zijn nog een paar keer gegaan naar de bios, je weet wel waarom.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online