Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mijn schoonzusje
Mijn zwager gaat al een aantal jaren met zijn vriendin, Femke. In al die jaren dat zij een relatie hebben heb ik eigenlijk nooit echt op Femke gelet. Femke is klein, krullend blond lang haar, niet super slank, maar absoluut niet dik. Femke draagt bijna altijd jurkjes. Soms wat strakkere en soms wat lossere. Nadat ik een keer een avond ben wezen stappen met mijn zwager ben ik bij hun blijven slapen. Toen ik de volgende ochtend wakker werd was Femke al in de woonkamer. Zij liep daar gekleed in alleen een lang t-shirt en een slipje. Ik kwam binnen in mijn t-shirt en boxershort en ging op de bank zitten. Femke vroeg of ik een broodje wilde en koffie en die ging ze vervolgens in de keuken halen. Nu pas viel mij op dat ze er eigenlijk toch wel erg goed uit zag. Ze kwam terug uit de keuken en gaf mij mijn broodje en koffie en kwam naast mij zitten. Haar borsten kwamen mooi uit in het t-shirt dat ze aan had. Ik kreeg het erg warm en probeerde om geen stijve lul te krijgen. Ze vroeg hoe we het gehad hadden tijdens het stappen. Ik zei dat het erg leuk was, maar dat het jammer was dat ze niet mee was gegaan. Femke zat met haar benen opgetrokken op de bank en ik kon mijn ogen niet van haar borsten houden. Toen kreeg ik in de gaten dat ik een behoorlijk stijven lul kreeg en dat Femke dat ook zag. Ik wist niet meer wat ik moest doen en waar ik moest kijken. Femke kon haar ogen niet van mijn stijve lul afhouden en keek mij behoorlijk geil aan. Ineens vroeg ze of "dat" door haar kwam. Stotterend zei ik: "ja". En snel daarachteraan sorry. Femke zei dat ik me niet hoefde te verontschuldigen en dat ze het wel leuk vond dat ik opgewonden werd van haar. Ze vroeg of ze mijn stijve lul eens aan mocht raken en dat liet ik natuurlijk toe. Ze wreef er lekker over heen en kneep er ook steeds plagerig in. Ik hield het niet meer. Femke had ondertussen keiharde tepeltjes gekregen en die priemden behoorlijk door het t-shirtje heen. Ik vroeg of ik haar borsten mocht voelen en dat vond ze goed. Ik begon haar borsten te masseren en ging met mijn handen onder haar t-shirt. Toen ik haar shirtje omhoog deed om haar borsten te pakken zag ik dat ze een super geil zwart kanten slipje aan had en ik kon haar kale kutje door het kant heen zien. Ik vroeg of ik ook haar kutje eens mocht aanraken en dat vond ze ook goed. Met 1 hand masseerde ik haar mooie borsten en met mijn andere hand schoof ik haar slipje opzij en liet 2 vingers over haar natte kale kutje gleiden. Femke bibberde helemaal en zei dat ze al vaker geil van mij was geworden. Hierdoor werd mijn lul nog harder. Ze trok mijn t-shirt en boxershort uit en zakte met haar mond naar mijn lul. Ze begon er lekker aan te zuigen en ondertussen kneedde ze mijn ballen. Ik vroeg haar om met haar kutje op mijn gezicht te komen zitten, zodat ik haar kutje lekker kon likken. Ik liet mijn tong steeds zo ver mogelijk in haar kutje glijden en daar werd ze kletsnat van. Ik likte al haar kutvocht op en doordat ze voorover gebogen zat om aan mijn lul te zuigen kon ik ook goed met mijn tong bij haar kontgaatje. Ik begon haar kontgaatje ook lekker te likken en liet mijn tong in haar kontje glijden. Femke hield het niet meer van genot en kermde dat ze dat echt super geil vond. Ze wilde graag dat ik mijn keiharde lul tussen haar opgezwollen schaamlipjes in haar natte kale kutje zou stoppen en dat liet ik me natuurlijk geen tweede keer zeggen. Femke zat op haar handen en knieën op de bank en ik schoof mijn keiharde lul in haar kutje en begon hard te stoten. Na een tijdje spoot ik haar kutje lekker vol met mijn warme zaad. Femke wilde graag mijn lul aflikken en dat ik weer haar kutje en kontje ging likken. Femke kwam weer op mijn gezicht zitten en ik likte haar kutje en stopte een vingen in haar kontje. Femke kwam toen ook al snel bibberend klaar en net toen zij klaar was gekomen zoog ze zo hard aan mijn lul dat ik in haar mondje klaar kwam. Ze slikte al mijn warme zaad door. Daarna zijn we ons snel gaan aankleden. Een tijdje later kwam mijn zwager beneden en die had niks gemerkt. Sindsdien ben ik vaker met mijn zwager wezen stappen en heb daardoor leuke avontuurtjes met mijn schoonzusje gehad en die blijven nog steeds komen.

Rene

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online