Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

het appartement
op een dag ging er een grote familie in een groot verlaten appartement wonen.
Er waren al veel mensen gestorven dus zaten er geesten en gebeurden er elke nacht wel eens iets vreemds.
Toen het de eerste nacht was voor de familie in dat appartement hadden ze alles al uitgepakt.
Ze gingen slapen en opeens hoorden ze geschreeuw maar het geschreeuw kwam uit de kelder van het appartement,dus gingen ze kijken.
Toen ze met de hele familie in de kelder waren was er niks te zien of toch?
Opeens stond er een meisje heel verstopt in een hoekje,niemand van de familie durfde dichterbij te gaan staan en toch besloten ze om allemaal naar haar toe te gaan .
Ze had haar hoofd omlaag gehouden en opeens keek ze naar de hele familie maar haar ogen waren heel speciaal ,het waren ogen die ik nog nooit van mijn hele leven gezien heb. De ogen waren wit, helemaal wit .
Dat vond de familie natuurlijk eng !
Ze draaide haar om met haar rug naar ons gedraaid, en maakte een heel akelig geluid.
We wilden haar meenemen naar de kamer die nog leeg stond, maar dat lukte niet want als we haar wilden aan raken konden we gewoon door haar lichaam !!
en nu denkt heel de familie dat ze een geest was die je zomaar kan zien .
En inderdaad het was een geest !!
snel rende de hele familie weer de kelder uit.
Ze gingen weer slapen om het te vergeten maar het lukte niet ze bleven maar geschreeuw horen !
Ze gingen niet meer kijken want ze hoorde het geschreeuw niet, ze hadden oordopjes in hun oren gedaan.
Tot dat de geest naar hun kwam, de geest liet de deur open gaan en liet zich niet meer zien.
De lichten begonnen te flikkeren en je zag een grote schaduw dichter bij komen !
Opeens begon er iemand van de familie te stikken niemand wist wat het was maar hadden het gevoel dat die geest het deed.
Nadat die ene dood was werd er iemand anders meegesleurd heel de familie volgde hem tot dat hij de kelder in gesleurd werd niemand ging verder dan aan de deur!
Toen ze allemaal weer in de kamer waren ging er telkens iemand opnieuw dood tot ze allemaal dood waren .
Het appartement was leeg en er ontstond een gerucht dat het er vol met geesten zat .
Sinds dien durfde er niemand meer in !!!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online