Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Ik hoop het!
echt gebeurd!

We waren midden in het schooljaar, ik zat samen met mijn vriendinnen in het 1 ste middelbaar.
hij en zijn vrienden zaten in het 2 de middelbaar.
we kwamen al goed overeen met elkaar, en er waren ook wel koppeltjes tussen.
ik en hij, hadden nog geen lief!
we waren zo op zoek dat het op den duur echt hatelijk werd.

Maar ik had al wel een "boontje" voor iemand, (voor hem dus) maar zei het tegen niemand.
zelf niet tegen mijn beste vriendin.
ik voelde me hele dagen hopeloos en kon geen weg met mijn verliefdheid, maar als ik weer met hem sprak op school, msn of sms. geraakte ik er weer bovenop. hoe hij mij behandelde ik was precies een prinses. in mijn ogen dan. want voor hem was het allemaal vriendschappelijk.

op een avond zat ik met de beste vriend van ... op msn. we begonnen zoals altijd een gesprek maar al snel wou hij weten op wie ik verliefd was. ik voelde me belachelijk en zij voor de zoveelste keer tegen iemand dat ik op niemand was. maar hij had al door dat ik op een jongen was dus kon ik er niet aan ontsnappen deze keer. ik zei dus dat ik op ... was verliefd. en hij zei dus dat ... ook op mij was maar ik geloofde er niks van. maar hij ging het voor mij uitzoeken...


dit verhaal gaat verder maar hoe moet ik nog meemaken.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online