Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mijn volle ex vriendin
Een tijdje terug kreeg ik op mijn facebookpagina een berichtje van mijn ex vriendinnetje Paula.
Mijn relatie met Paula die 6 maanden had geduurd was inmiddels al weer 2 jaar over.
Ook al zijn we zonder problemen uit elkaar gegaan had ik haar in die 2 jaar ook niet meer gesproken.
We begonnen een beetje over en weer te mailen ove hoe het tegenwoordig ging etc.
We hadden allebei inmiddels een nieuwe relatie en ik had met mijn huidige vriendin een zeer riant huis in de binnenstad gekocht.
Mijn vriendin is erg mooi en slank cup B en heel erg leuk en de seks is prima.
Prima seks is natuurlijk niet verkeerd maar met Paula was de seks spectaculair.
Paula is in vele opzichten anders dan mijn vriendin.
Om te beginnen is Paula veel voller (maatje 44) een BBW met heerlijke romige borsten (DD cup zeker en misschien wel een Ecup).
Paula heeft half lang krullend haar en mijn vriendin lang steil blond.
Paula is wat jonger dan mijn vriendin die 32jaar is. Paula is 28 jaar en ikzelf ben 34 jaar
En de seks was altijd heel geil. De relatie is op dit punt ook niet stukgelopen maar uit bed pasten we gewoonweg niet bij elkaar.
Over de mail maakten we ook zinspelingen over onze heftige seksuele relatie van voorheen bovendien was ze ook wel nieuwsgierig geworden naar dat grote huis van mij in de binnenstad.
Op een gegeven moment gaf mijn vriendin aan dat ze een weekendje naar haar zus in Duitsland zou gaan en dit was voor mij de uitgelezen kans om Paula eens uit te nodigen om het huis te komen bekijken.
Zo gezegd zo gedaan, ik nodigde Paula uit en ze zou op zaterdagmiddag langskomen.
De desbetreffende zaterdag was aangebroken en Paula kwam om 15.00 langs.
Ik leidde haar rond door mijn huis terwijl ik mijn ogen niet kon afhouden van die grote borsten die in haar truitje zaten.
Toen we in de badkamer waren aangekomen stuntelde ik (per ongeluk) tegen haar aan om zo die grote borsten even te voelen.
Ze keek me even schalks aan en voor ik het wist waren verstrengeld in een heftige tongzoen waarbij zij al snel met haar hand over de bobbel in mijn spijkerbroek ging.
Ik had mijn handen inmiddels al op haar borsten gelegd en was deze al lekker aan het masseren.
Paula begon mijn broek los te knopen en zakte op haar knieen voor mij.
Ze trok mijn onderbroek naar beneden en mijn inmiddels keiharde lul schoot omhoog.
Paula liet er geen gras over groeien en nam meteen mijn eikel in haar mond terwijl ze stevig mijn ballen masseerde.
Wat was dit geil zeg.
Ik was bang dat ik heel snel zou gaan spuiten en ik wou nog wel wat langer genieten dus ik trok Paula omhoog en draaide haar en ging achter haar staan.
We stonden nu voor de wastafel in de spiegel te naar elkaar te kijken.
Paula had mijn stijve lul stevig in haar hand en trok me achter haar rug af.
Ze zei met een glimlach dat ik toch wel een geile kerel was.
Mijn handen gleden onder haar trui en pakte die lekkere joekels van haar stevig vast.
Ik voelde de flinke harde tepels boven het randje van haar BH uitkomen en ik moest dat zien.
Ik trok haar truitje uit en keek via de spiegel naar die volle memmen in die te krappe BH.
Of ik was gewend geraakt aan de cup B van mijn vriendin of ze waren echt nog een stukkie groter geworden in vergelijking met 2 jaar terug.
Paula zag mijn reactie en zei dat ze iets was aangekomen.
Ik zei dat het bij haar dan wel op de juiste plek was terecht gekomen.
Ik maakte haar BH los en die grote witte tieten zakte iets naar beneden.
Paula had flinke dikke tepels op 2 tepelhoven zo groot als bierviltjes. Wat zag het er ontzettend lekker uit.
Ik kneedde die prachtige jongens flink terwijl ik de tepels tussen mijn vingers liet glijden.
Vervolgens begon ik haar broek los te knopen en zakte achter haar naar beneden om de broek uit te doen.
Op mijn knieen zat ik op ooghoogte voor die grote witte kont.
Paula had een stringetje aan en ik duwde haar benen iets uit elkaar haalde het slipje opzij en zag haar lekker volle natte pruim.
Ik begon met mijn vingers dat heerlijke kutje te bespelen en drukte vervolgens mijn gezicht er naar toe.
Paula begon te kreunen en draaide zich om zodat ik er goed bijkon met mijn tong.
Ze leunde tegen de wastafel aan en ik begon Paula flink te beffen terwijl ik met 1 hand een van haar volle borsten vast hield.
Wat had ze toch een heerlijk kutje en nadat ik haar een tijdje lekker had gelikt kwam Paula schokkend klaar leunend tegen de wastafel.
Zo nu is het jouw beurt zei ze.
Ik stond op en stond nog half aangekleed tegenover deze heerlijke volle meid.
Ik had mijn overhemd nog aan en mijn broek op de enkels met mijn lul fier vooruit.
Ze knoopte mijn overhemd los en ik schopte mijn broek uit en nu stonden we naakt tegen over elkaar.
Zo zei ze je hebt vast ook wel een slaapkamer in dit huis.
Tijdens de rondleiding waren we daar nog niet aan toe gekomen maar nu zou ze de slaapkamer niet alleen zien maar gebruiken.
Ik zei tegen haar dat is de volgende deur links en Paula greep me bij mijn stijve pik en zo liepen we samen de slaapkamer in..
Ik ging op mijn rug liggen en Paula kwam bovenop mij zitten met haar poesje schurend over mijn stijve lul.
Het duurde niet lang voordat ik mijn stijve in haar kutje stopte en we lekker begonnen te neuken.
Ik keek verlekkerd naar die volle memmen die heerlijk op en neer bewogen op ons ritme.
Paula had nog onthouden wat ik een heel geil aangezicht vond en dat was altijd als ze een van haar tepels zelf likte.
Ze deed dit dan ook en ik moest me flink inhouden om niet haar kutje vol te spuiten.
Paula stopte en klom van mijn lul af om zich om te draaien voor een andere standje maar in de draai kwam ze mijn stijve lul tegen.
Mijn lul glom helemaal van haar vocht en ze begon me heerlijk te pijpen terwijl ik met 1 hand een borst vasthield en met mijn andere hand haar clitje bespeelde.
God wat kon ze lekker pijpen zeg. Het duurde ook niet lang voordat ik een dikke straal sperma in haar mond schoot.
Volgens mij schrok ze er een beetje van want ze haalde mijn lul uit haar mond en op dat moment schoot er een 2e dikke straal op haar bovenlip en over haar wang langs haar oog haar haar in.
Ze deinsde nog een stukje verder terug en mijn 3e straal sperma schoot met minder kracht uit mijn lul op een van haar lekker joekels.
Tjonge zei ze jij was flink geil zeg.
Ik zei jazeker en ik ben nog steeds onwijs geil.
Dit was inderdaad waar, want als ik bij mijn vriendin was klaar gekomen kreeg ik doorgaans een slappe maar nu bij Paula bleef mijn lul keihard.
Ik ging op mijn knieen achter Paula zitten die op haar knieen voor me zat.
Ik masseerde die grote kont van haar en schoof met mijn handen haar billen uit elkaar'.
Ik zag haar heerlijke kutje maar mijn aandacht werd ook getrokken door haar anusje.
Alhoewel we in de tijd dat we samen waren flink hadden gestoeid had ik haar nooit anaal genomen.
Bij de gedachten van mijn lul in haar kontje werd ik nog harder.
Ik hield haar billen flink uit elkaar en terwijl Paula haar gezicht in het kussen begroef kwam haar pruim flink naar achteren.
Ik begon haar weer te beffen maar deze keer met flinke halen zodat ik in de buurt van haar anus kwam.
Op een gegeven moment was ik ook haar anus aan het likken en Paula reageerde hier niet afwijzend op.
Ik trok mijn gezicht terug en begon met 1 vinger die ik flink vochtig had gemaakt met speeksel en kutvocht haar anus te masseren.
Met de andere hand masseerde ik haar clitje.
Paula was heftig aan het kreunen en vervolgens drukte ik het topje van mijn vinger in haar anus..
Ik begon haar kontje steeds dieper te masseren en vroeg vervolgens of ze klaar was om iets nieuws te proberen.
Ze wilde wel maar was bang dat het te krap zou zijn en dus pijn zou doen.
Ik zei dat we rustig aan ging kijken hoe het zou gaan.
Ik glipte snel de badkamer in en haalde een potje vaseline.
Ik kroop weer achter Paula en begon met mijn ingevette vinger haar kont weer te vingeren.
Vervolgens drukte ik er een 2e vinger bij en vingerde haar lekker door.
Ik kreeg steeds meer ruimte en al snel zat er een 3e vinger in haar kont.
Ik begon de vingers een beetje te spreiden om ruimte te creeeren voor mijn stijve lul en na een minuut of 5 dacht ik dat de tijd rijp was.
Ik haalde mijn vingers uit haar anus en deed een flinke dot vaseline op mijn eikel.
Ik bracht mijn lul naar haar kontje en drukte rustig mijn eikel in haar anus.
Het ging vrij gemakkelijk en om te zien hoe mijn lul in haar kontje verdween was meer dan geil.
Ik begon haar rustig steeds dieper in haar nauwe gaatje te neuken.
Daarna haalde ik af en toe mijn lul uit haar kontje om steeds weer opnieuw te zien hoe mijn eikel haar anusje inging.
Paula vond het blijkbaar ook erg lekker want ze kreunde heftig.
Toen vroeg ze of ik in haar kontje wou spuiten.
Dat duurde niet heel lang en ik spoot haar kontje vol.
Ik haalde voldaan mijn lul uit haar kont en ging naar de badkamer om deze even schoon te maken.
Toen ik weer de slaapkamer inkwam lag Paula nog na te genieten op bed.
Helaas duurde dat niet heel lang want ze stond kort daarop op uit bed en ging douchen.
Aangekleed en wel kwam ze de badkamer uit en zei dat ze moest gaan.
Ik was nog naakt en had inmiddels weer een stijve lul.
Ik vond het jammer dat ze moest gaan want ik wilde nog wel het hele weekend met haar neuken.
Maar helaas ze had afgesproken met vriendinnen.
Ze keek naar mijn stijve lul en zei tjonge wat ben je toch een geile gast.
Ze gaf me een knipoog en zei dit doen we nog een keertje.
Tot op heden is dit er helaas nog niet van gekomen maar ik hoop haar binnenkort toch wel weer eens flink te neuken.




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online