Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

jongensavond
het was een dag in de vakantie zoals een ander. mijn beste vriend, Charel, stelde voor om bij hem te blijven slapen omdat hij tog alleen thuis was. ik zei dat het voor mij goed was en ik ging die avond naar hem toe. we zaten op zijn kamer wat muziek te luisteren. ter ontspanning hadden we wat drank om de tijd wat rapper te doen gaan. Charel dronk evenveel als mij maar hij kon niet zo goed tegen. hij sloeg al snel in de wind. omdat we de muziek wat beu waren had ik voorgesteld om wat porno te kijken. ik geilde erop want ik wou zijn lul nog eens zien. hij was al goed zat. tijdens de porno zaten we ons aftetrekken en ik kon goed naar zijn lulletje kijken. opeens, onverwacht vroeg hij aan mij ofdat hij mij moest aftrekken. ik zei als je dat wilt doe maar. ik snakte er al lang naar en hij begon mij gwn aftetrekken. ik zei ik doe het ook bij jou en ik begon aan zijn piet te trekken. daarna zei hij moet ik je pijpen? dat had ik totaal niet verwacht en hij nam mijn pik in zijn mond. het voelde heel goed en zijn tong rond mijn eikel voelde heel warm. ik kwam goed klaar en zei hem dat ik het bij hem ook ging doen. zijn lul was wat kleiner dan die van mij maar ik had hem goed verwent. hij spoot wat in mn mond. daarna heb ik zijn lul nog goed afgetrokken. ik stelde voor om hem anaal te pakken en hij vond het goed. ik kwam nog is klaar in zijn hol. daarna zijn we gaan slapen, in 1 bed, maar ik heb heel de nacht nog met onze lullen gespeeld. de volgende ochtend wist hij niets meer van wat we gedaan hadden. ik ben er zeker van dat hij het niet zou gedaan hebben als hij niet zat was...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online