Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De zombiekinderen.
Er was eens een vrouw van 30 jaar ze had 3 kinderen.
Ze hadden het altijd heel gezellig ze gingen vaak uit eten of ze gingen naar een pretpark en de kinderen waren heel dankbaar.
Op een dag was moest de moeder naar een bijeenkomst in Duitsland ze legde uit dat ze over een week terug zou zijn en dat ze zich goed moesten gedragen terwijl zij weg was.
Ze vroeg een oude vriendin om op de kinderen te passen.
Toen vertrok ze uitgezwaaid door haar kinderen.
Die avond Werden ze gebeld tijdens het eten.
Het jongste meisje nam de telefoon op.
Ik kom je halen Zei de stem het meisje was doodsbang en gooide de hoorn op de haak ze vertelde het aan de babysitter en die zij dat het vast een grapje was van een aantal kinderen.
Die avond werden ze nog is gebeld de kinderen lagen al op bed en de babysitter nam de telefoon op Ik ben al onderweg zei de stem.
Ook de babysitter gooide de hoorn op de haak.
Ze ging alle deuren op slot doen en alle ramen sluiten besloot ze.
Toen ze dit gedaan had hoorde ze hard getik op de deur.
Ze besloot niet open te doen en ging weer tv kijken.
Toen werd de ruit ingegooid ze schrok zich rot en rende weg.
Maar ze struikelde en viel languit op de grond.
De man lachte hard en stak haar toen dood.
De man liep naar boven en vermoorde ook de 3 kinderen.
Toen de moeder na een week thuiskwam zag ze 1 grote puinhoop.
En ze hoorde stemmen van boven.
Moeder ik heb het zo koud….Zo koud…Help me moeder.
En het jongste meisje barste in huilen uit.
Moeder toe help ons.
De Moeder rende naar boven en zag haar 3 lijkbleke kinderen.
Het waren zombies geworden en ze vermoorden haar.
Sindsdien zijn ze altijd samen gebleven.
De man heeft zich later verstopt in de kelder en is na 20 jaar teruggevonden……Dood…

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online