Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Gewenning
Waarom na ruim een halfjaar samenzijn op een vast stekje de prik al gauw van de cola is. Niet dat één van jullie tortel duifjes de lucht zachtjes heeft laten ontsnappen van de dop. Hij is om beurten zo flink met de klok mee gedraaid dat de fles bloot open in de fridge heeft nageborreld. Slim is het om na gebruik met fikse kracht goed te dichten en te schudden voor de volgende keer het weer raak is. Dan spuit het eruit want is dat niet wat iedereen wil in een grofgaande relatie? Bij een eenmalig naaktgeposeerd avontuurtje heb je wel die spanning maar niet de liefde. Er is een manier om de twee samen te voegen zonder overlopen van een langdurig huwelijk naar 'n één nacht stand. En hier komt het geheim jongens the moment you've all been waiting for. De grootste fout is gewoon niet samenwonen voordat de tijdsspanne aanbreekt dat je bent uitgew... Bewerende stelletjes, zou er bijna een z voor de w willen plaatsen tussen haakjes zeggen nog steeds verliefd te zijn. Vies van de nasmaak schrei ik een niet voor herhaling vatbaar gemeen woord op. En ik ga alle flirtende lichaamssap uitwisselaars uitleggen hoe ik kom aan de prothese hoe ik de sleutel in mijn vatbare hand hebt. Hersens zijn zo ontwikkeld dat ze nadat iets voor hun bekend geworden is ze tot rust komen. Gewenning slaat in zodra ze een beeld hebben van iets nieuws in je leven maakt niet uit waarover. Geef nou als voorbeeld een net gekochte lcd aan de muur toen je hem voor het eerst hebt opgehangen. Eerst keek je de ogen uit je kop maar nu nog steeds zo'n mooi ding staar je er dwars doorheen. Vandaar komt de spreuk dat geld niet gelukkig maakt mits je natuurlijk steeds iets anders doet met het groene goud. Ben je eenmaal bekend met de armani spulletjes dan slaan de cellen in je oogkas niet meer ophol van die mooie vrouw. Elke dag seks met die geweldige meid op jouw verzoek geïmporteerd vanuit een armzalig oostblokland. Waarom doet het je niks meer, raak je er gewend aan, moet het steeds mooier, duurder, beter? Laten we er vanuit gaan zoals jij wil dat iets wat fantastisch is niet meer sinds de aanschaf tegenvalt. Ik geef je een dag of vijf voor je letterlijk doodneer valt en een ambulante medewerker met twee stroomijzers dat egoïstenhart op pompen weet te helpen. Het kost teveel nodeloze moeite om steeds maar weer van dezelfde inktbesmeurde schilderijen opgewonden te raken. Je krijgt de hele dag door hartkloppende angstaanvallen omdat je nergens meer gewend van kan raken. Je brein kan het niet aan iedere keer iets leuk te vinden, daarom ontstaat er op een gegeven moment kortsluiting. Dat lijf van jou heeft geen zin om constant zonder pauze tussendoor non stop op run or flight te staan. In een achtbaan voel je spanning wat hoort bij de overlevingsdrang maar die toevoer van adrenaline houd er een keer mee op. Het zou in de richting van twintig duizend calorieëen per dag kosten alleen maar omdat meneer zich niet wil vervelen. En wat dacht je wat je bloeddruk op zou leveren van zoveel eindeloos activiteit in een beperkt lichaam? Spanning voel je alleen als het echt nodig is zoals verliefdheid ervoor zorgt dat het voortplantings stelsel er mee wordt bevoordeelt. Heb je eenmaal een kind bij zo'n meisje geneukt dan is het doel volbracht waarmee je niks meer voor der voelt. Klinkt hard maar wat dat betreft is het genencomplex een erg zelfzuchtig bestaansrecht.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online