Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

problemen
Problemen

hoofdstuk 1

In de middag zat lies aan de kanten haar vriendinnen zagen dat en gingen naar haar toe.''Wat is er?'',vragen haar vriendinnen.Mijn vader is gestorven en ik ben er niet blij om maar ook niet verdrietig om!Huh,wat bedoel je daarmee?''Wel,mijn vader is gestorven en ik ben er blij om en verdrietig om,toen mijn vader niet dronken was,was hij heel lief en nooit boos,maar als hij dronken was dan sloeg hij ons en was hij heel gemeen!'',zei ze huilend.Maar nu is hij gestorven.Als mijn vader zou sterven zou ik heel verdrietig zijn!''Wat een zatlap zeg!!'',zei een van haar vriendinnen.Dat mag je niet zeggen je...Nee laat haar maar, ze heeft gelijk!Mijn vader is een zatlap!Ttttrrrriingg!!!!De bel ging.Kom,vlug naar binnen!Ik wil niet te laat zijn op school!Toen ze in de klas zaten:neem jullie werkboek van W.O. Op bladzijde 78.Lies was er niet met haar gedachten bij.Meester Frans had het gemerkt en zei nog eens: neem je werkboek van W.O. Op bladzijde 78 Lies!!Oh,sorry meester Frans.Meester Frans zei fluisterend tegen Lies: ik moet je straks nog even spreken achter de les.Goed,we gaan verder met de les. Toen de les gedaan was zat Lies nog op haar bank.Wat is er Lies?''Mijn vader is gestorven,toen hij dronken was sloeg hij ons altijd,toen hij niet dronken was,was hij heel lief tegen ons.'',zei Lies huilend.''Ik vind het heel erg voor je Lies'',zei meester Frans bezorgt.Ik moet nu weg, mijn moeder staat te wachten op me.''Waar bleef je zolang?'', vroeg haar moeder bezorgt.Ik moest nablijven, hij moest me nog even spreken over papa.Ah, en wat vroeg hij? Wat er was hé mama!?Oh, sorry kind ik zit erover in. Maakte hij zich zorgen over ons?Ja,hij was erg bezorgt om ons.PAS OP!!!!!Aaah!Ze deed haar ogen dicht van de schrik en...BOEM!!!Ze waren gereden tegen een grote,dikke boom.Lies was bewusteloos Toen ze wakker werd keek ze naar haar moeder. Ze zei geschrokken:mam?!Mam!!!Ze belde onmiddelijk de 100.De 100 kwam eraan met zwaaiende lichten.Rustig maar meid alles komt in orde!Niet waar!Me moeder is dood!Toen begon ze te huilen.Wat erg voor je,heb je nog een papa of een broer of een zus?''Nee, ik heb geen papa meer en ik heb ook geen broers of zussen.'',zei ze triestig.Dus je hebt geen ouders meer?Net zoals jij het zegt ,het is net alsof de duivel achter me zit!Maar nee,de duivel zitniet achter je, je hebt gewoon ongeluk kind!Je weet niet hoe het is ,geen ouders meer te hebben?!Nee, ik weet niet hoe het is maar ik denk dat het vreselijk voor je is!De politie zal wel zeggen waar je nu naar toe moet!Ondertussen kwamen ze aan in het ziekenhuis.De dokter kwam naar Lies en zei: zo, we zullen je straks onderzoeken heb je ergens pijn ?Nee, ik heb alleen pijn in mijn hart!Mijn hart is gebroken!Jaja,kom maar mee met mij.Nadat ze Lies onderzocht hebben kwam de dokter nog eens hij zei:ja,met jou is alles goed maar zoals je al weet...je moeder is dus...tja dood dus.Ik vind het heel erg voor je,Lies.Ze zei huilend:och, wat moet ik nu toch doen? Toen kwam de politie.Dag meisje,ik heb gehoord van de dokter dat je geen ouders meer hebt dus je zult moeten verder leven in een pleeggezin ze komen je ophalen,wacht maar buiten op ze.Toen ze naar buiten ging zei ze in haar zelf dat ze heel graag wilt dat dit 1 grote nachtmerry is.Plots roeptte een vrouw haar naam.Kom stap maar in Lies.Dit zijn nu je lieve zusjes kimberly en annelies.Aangenaam kimberly en annelies.Kimberly fluisterde in annelies haar oor:ze moet weg ze hoorst hier niet thuis!Lies had dat gehoord en reageerde er niet op.Stap maar uit en ga in je kamer spelen,Lies vraag aan je zusjes waar dat je kamer is die weten het wel!Kimberly waar is mijn kamer?Op de zolder!Ze giechelden omdat haar kamer oud stoffig en versleten was.''Wow, wat een mooie kamer zeg.'', zei ze suf.Ik zal even rondkijken in het huis.De kamer van mijn stiefzussen zijn zo mooi en de mijne is zo lelijk versleten en vies!Ik voel me hier niet thuis!Lies!!!Kom eens naar beneden!Wat heb ik gehoord van je zussen?Over wat heb je het?Je weet best wel over wat ik het heb!Waarom scheld je je zussen uit?!!Dat deed ik niet!''Jij vuile leugenaar!''zei haar stiefmoeder.
Ik weet echt niet waarover je het hebt, ik heb er niks mee te maken!Naar je
kamer!Zomaar je zussen beschuldigen!

hoofdstuk 2

Ik zal wel met me zussen spelen misschien zijn ze dan liever tegen me.Hallo, mag ik met jullie spelen?Nee,jij mag niet met ons spelen je moet met jezelf spelen en je mag ook geen speelgoed lenen!!Het is al goed ik ga wel naar mijn eigen kamer!Wat een zussen zeg;zo onbeschoft dat ze zijn!
Plots roepte één van haar zussen heel luid au,onmiddelijk kwam hun moeder en vroeg wat er gebeurt was,Lies heeft me geschopt en geslaan en ze liep dan vlug naar haar kamer!Lies, nu heb ik er echt genoeg van hé!!Laat je zussen met rust of je woont hier niet meer!!Maar ik deed niks!Niet liegen ik heb er genoeg van ik sluit je op in je kamer!!Grrrr, wat een rot gezinnetje heb ik toch!!Ik heb nog liever een pa die slaat!Plots hoorde ze het slot opengaan en hoorde dan:Lies kom naar beneden ik heb klusjes voor je!Nadat ze de klusjes gedaan had was het al nacht iedereen lag in bed .
Lies zei nu kan ik vlug weglopen!Ik moet heel stil zijn!Kkkkr de deur deed ze heel voorzichtig open en dan weer heel voorzichtig toe.Nu moet ik onmiddelijk weglopen heel snel moet ik zijn!Ze rende zo snel dat ze niet keek toen ze overstak en BAM!!!ze had een auto tegen haar gekregen.Ze kreunde van de pijn en zag het bloed van haar hoofd druipen.Plots zag ze licht en ze werd opgetild.en naar het ziekenhuis gebracht.De dokter kwam en vroeg wat er is gebeurt een auto heeft over haar gereden en ze bloed erg aan haar hoofd maak onmiddelijk een kamer vrij!We moeten nu aan de operatie beginnen anders haalt ze het niet!Toen werd ze geopereerd .Toen ze wakker werd kreunde ze een beetje .Ze hoorde zeggen:ja,ze is wakker.''Wat is er gebeurt?'', vroeg Lies kreunend.Een auto heeft tegen je gereden je hebt een lichte hersenschudding en je hebt een paar beenderen gebroken. En je bent ernstig gewond aan je hoofd ,mochten we je niet onmiddelijk geopereerd hebben was je waarschijnelijk dood.Heb je ouders?''Nee,ze zijn dood.'',zei ze huilend.Wat erg voor je, we zullen je in een weeshuis moeten plaatsen daar kun je misschien een nieuw leven beginnen?!Haar medicijnen zijn bijna op ,ga er vlug nieuwe halen!De volgende week was ze genezen en zat ze in het weeshuis.

hoofdstuk 3
''Wat moet ik nu doen,ik mis me ouders zo erg!!'',zei ze huilend.Plots werd er gezegd dat we ons mooi moesten maken want er komen ouders aan!Toen stroomden er mensen binnen,alle kinderen waren plots weg en ik bleef alleen over.Pppfff...niemand kiest mij!Er is daar nog iemand!Ze had mooi lang blond haar parelende ogen mooi van lengte,ze zag er heel lief uit.Toen zag ze mij en dacht net hetzelfde.Ik neem haar, ze ziet er wel lief uit en ook leuk!Toen ze in de auto zaten vroeg ze hoe ik heet,ik heet lies hoe heet jij?Ik heet rebecca.''Mooie naam'',zei Lies.Ja jij hebt ook wel een mooie naam!Je bent wel erg lief,en hopelijk vind mijn man Frans je ook wel leuk!Wat zei je daar?
Is het meester Frans?Ja , hoe weet je dat?Ik zat in zijn school!Wat een toeval zeg!Dan kennen jullie elkaar al!Ja,meester Frans is heel leuk!Kijk, we zijn al thuis, we zullen Frans eens verrassen met jou!Ze draait de sleutel in het sleutelgat de deur gaat open .Frans zag Rebecca en vroeg of ze iemand gevonden heeft.Rebecca zei :ja,ik heb iemand gevonden en je kent haar!Het is.....Lies!!!Dat is pas een verrassing,hé?Frans zei :ja,wat leuk!Maar,hoe kom je in het weeshuis terecht?Mijn moeder is aan een autongeluk dood gegaan ,en ik had een nieuw gezin gevonden maar die waren heel gemeen tegen me!Toen liep ik weg en keek ik niet goed uit en een auto reed tegen me en zo ben ik in het weeshuis terecht gekomen!Wat gaan we nog allemaal meemaken met jou?Tja,met mij in de beurt gebeuren er precies allemaal ongelukken!Maar nee,het is gewoon...tja...ik weet het eerlijk gezegd niet!Maar wees gerust,hier is het heel fijn!Ik zal je les geven thuis of wil je les krjgen in school?In school ik wil niet dat ze weten dat dit allemaal gebeurt is!Ik zal gewoon zeggen dat ik een paar gebroken beenderen had en dat ik een week in het ziekenhuis moest liggen!Ja, goed idee!Het is 6 uur we gaan eten!Aan tafel!Het is frietjes met biefstuk!Ik weet dat iedereen dit graag lust!Vul jullie buikjes maar en we eten dit omdat we Lies als kind hebben!Santé en smakelijk eten!Nadat ze gegeten hebben:amai, dat was lekker!Nu ben ik echt moe waar is mijn kamer? Kom maar mee naar boven.De deur werd opengetrokken.Ze had nog nooit zo'n mooie kamer gezien!Een prachtig nieuw bed splinternieuwe spullen en dit allemaal voor mij alleen!Dankje wel pa!Hier voel ik me echt thuis!ze pakte haar splinternieuwe pyama en trok hem aan en ging in het heerlijk zachte bed liggen en sliep.Zo leefde Lies nog lang en gelukkig met haar nieuwe ouders!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online