Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

man gezocht
Ik zit met een probleempje en weet niet hoe het op te lossen. Mijn vrouwtje en ik zijn een al wat ouder koppel van 51 en 47 jaar. We hebben steeds een fantastisch seksleven gehad maar de laatste tijd gaat het wat minder. Slecht zou ik het niet noemen maar minder. We vrijen nog regelmatig maar de nodige fantasie is verdwenen. Mijn vrouw wil enkel zo vlug mogelijk klaarkomen en daarna slapen. Voor mij is dat echter onvoldoende, ik hou van een uitgebreide stoeipartij met alles erop en eraan. Hoewel mijn leeftijd, geil ik nog steeds enorm op haar. Zij is van het donkere type, niet meer zo mager maar ook niet te dik. Alle rondingen zijn aanwezig, lekkere dikke borsten maar het is vooral haar poep die me nog steeds opwindt. Als ik haar langs achteren bekijk in een strakke jeans of een kort jurkje bekruipt mij nog altijd de lust. Je kan je wel voorstellen hoe graag ik haar in haar kontje zou willen neuken. Dat is me nog maar één keer mogen gebeuren na het kijken met ons tweetjes naar een pornofilm waarin een vrouw door twee kerels geneukt werd. Ik hen haar dan anaal mogen nemen en ondertussen met een dildo in haar kutje gespeeld. Ze was die avond geweldig geil en kwam klaar als nooit tevoren. Ik kon het ook niet langer uithouden en heb een enorme straal op haar kont gespoten.
Nu ons seksleven in een wat mindere periode zit, denk ik dikwijls aan die avond terug. Als mijn vrouw zo opgewonden werd door het kijken naar een film waarin een vrouw door twee venten werd geneukt, waarom zouden we het dan zelf niet eens proberen ? Ik zit reeds geruime tijd met deze gedachte in mijn hoofd en ik zit nu in een stadium waarin ik het echt wel eens wil proberen. Nu komt echter het probleem : ik durf dit niet aanbrengen bij mijn vrouwtje uit angst voor negatieve reactie van haar. Daarom zoek ik nu een gepaste manier om mijn wens te doen uitkomen. Het zou een vreemde man moeten zijn want het is me enkel om de seks te doen. Ik zie mijn vrouwtje nog altijd dolgraag en wil niet dat de kans erin zit dat ze verliefd wordt op die andere man. Ik heb al een parenclub overwogen maar liever nog zou ik het intiem willen houden bij mij thuis. Ik zou bv. met haar porno kunnen bekijken, daar wordt ze zonder het zelf te willen toegeven bloedgeil van. Zonder haar medeweten zou ik dan iemand uitnodigen die "toevallig" aanbelt, bv een makelaar of iets dergelijks. Die zou ons dan voor het een of ander iets willen uitleggen. Natuurlijk gaat mijn vrouwtje in de keuken koffiezetten en ik weet dat de kopjes nogal hoog in de kast staan. Bereidwillig gaat onze gast dan een handje toesteken. Terwijl mijn vrouwtje in haar korte jurkje met string eronder naar de kopjes reikt, gaat hij vlak achter haar staan om haar te helpen. Zij voelt nu zijn zware ademhaling in haar nek en opgewonden als zij nog steeds is door het bekijken van de pornofilm duwt zij haar kontje lichtjes naar achter en voelt een stijve penis. Dit moedigt haar aan en nu maakt ze draaiende bewegingen met haar kont tegen zijn steeds harder wordende lul. De man trekt haar stevig tegen zich aan en begint ondertussen haar borsten te masseren. Een zacht gekreun ontsnapt uit de mond van mijn vrouwtje en de vreemde man weet dat zij nu op een punt gekomen is waarop zij niet meer terug kan. Hij tilt haar jurkje een beetje op en trekt de string opzij. Met zijn duim beweegt hij langzaam over haar kontgaatje en dan steekt hij fors een vinger in haar kletsnatte kutje. Op dat moment ga ik toevallig naar de keuken kijken waar de koffie blijft. Mijn vrouwtje zal verschrikt opkijken maar ik stel haar gerust en zeg dat het goed is. Daarop steekt ze haar hand naar achter en opent zijn broek en haalt zijn grote lul eruit. Krachtig begint ze hem af te rukken tot hij het bijna niet meer houdt. Hij duwt haar hand weg en ploft zijn lul diep in haar kut. Beiden zijn enorm opgewonden en met krachtige halen gaat hij tekeer in haar kut. Mijn vrouw kreunt harder en harder en komt na enkele ogenblikken weergaloos klaar onder mijn goedkeurend blik. De man pompt nog enkele keren, trekt zijn lul uit haar kutje en spuit haar lekkere kont helemaal onder. Hopelijk zal dit het begin zijn van nog veel meer.
Kandidaten ?

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online